„Facebook“ pajamos ir pelnas didėjo, bet vartotojų sumažėjo

Facebook skelbia, kad trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, kompanijos pajamos šiek tiek augo, tačiau sumažėjo vartotojų JAV ir Kanadoje.
Bendrovės pajamos minimu laikotarpiu siekė 21,47 mlrd. USD, kiek daugiau nei analitikų prognozuoti 19,8 mlrd. USD. Panaši situacija ir su pelno vienai akcijai rodikliu. Palyginamuoju laikotarpiu jis siekė 2,71 USD, prognozuota 1,91 USD.
Pajamos iš reklamos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 22%. Vidutinės pajamos vienam vartotojui (ARPU) irgi buvo didesnės nei prognozuota (7,32 USD) ir siekė 7,89 USD.
Markas Zuckerbergas, kompanijos vadovas, pristatydamas rezultatus investuotojams, sakė, kad šiuo metu bendrovė visame pasaulyje turi 10 mln. aktyvių reklamos užsakovų. Dar liepą jų buvo 9 mln.
Visgi po rezultatų paskelbimo bendrovės akcijos smuktelėjo 2%, rašo CNBC. Teigiama, kad toks efektas veikiausiai yra trumpalaikis ir kad jį galėjo sukelti žinia apie vartotojų bazės mažėjimą namų rinkoje ir Kanadoje.
Šiose šalyse Facebook vartotojų bazė trečiąjį ketvirtį sumažėjo iki 196 mln. (skaičiuojami kasdieniai aktyvūs vartotojai). Antrąjį ketvirtį jų buvo 198 mln. Kompanija įspėja, kad vartotojų bazė minėtose rinkose ketvirtąjį ketvirtį išliks nepakitusi arba sumažės.
Vartotojų bazė Europoje Facebook vadovų taip pat nedžiugina trečią ketvirtį iš eilės ji neauga ir siekia 305 mln.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti