Kas tai? Eksperto įžvalgos

A. Liubinas apie plėtrą užsienio rinkose: „Ruoštis reikia, tačiau delsti – rizikinga“

Publikuota: 2018-11-21

Norint verslą plėsti į užsienį, ruoštis privaloma, tačiau užsibūti planavimo stadijoje – nereikėtų. Pasaulinė rinka yra dinamiškesnė ir konkurencingesnė nei lokali, todėl joje per vėlai pristatytas produktas gali tapti tiesiog nebeaktualus.

Taip mano Aurelijus Liubinas, vienas iš išmaniuosius sonarus žvejams kuriančios ir juos daugiau nei 50-yje šalių pardavinėjančios bendrovės „Deeper“ įkūrėjų.

„Žinoma, pirmiausia reikia stipraus produkto ar paslaugos, tinkamos varžytis globaliu mastu, taip pat – įsigilinti į kiekvienos rinkos specifiką ir konkurencinę aplinką. Tačiau lemtingu neretai tampa gebėjimas greitai priimti sprendimus. Delsiant, galima tiesiog pavėluoti“, – sakė A. Liubinas.

Naujam produktui – kitos taisyklės

A. Liubino teigimu, išmanusis „Deeper“ sonaras buvo visiškai naujas produktas, todėl įmonei reikėjo ne tik skubėti įgyvendinti unikalią idėją, bet ir laikytis kitokių produkto įvedimo į rinką dėsnių.

„Tokio produkto anksčiau tiesiog nebuvo, todėl mums reikėjo pradėti ne nuo konkurencinės analizės, o nuo rinkos poreikio tyrimo, aiškinantis, ar šios prekės vartotojams apskritai reikia. Tam pasitelkėme minios finansavimo platformą“, – pasakojo A. Liubinas.

Pasak A. Liubino, tik tuomet, kai finansavimo platformoje „Indiegogo“ jų startuolis surinko pirmuosius tūkstantį užsakymų, buvo nuspręsta, kad produktas yra reikalingas.

„Minios finansavimo platformos yra ne tik puiki galimybė patikrinti naujo produkto paklausą, bet ir sužinoti potencialių pirkėjų nuomonę. Iš savo būsimų vartotojų sulaukėme pastebėjimų ir pasiūlymų, kurių patys anksčiau nebuvome apgalvoję“, – sakė „Deeper“ įkūrėjas.

Skirtingai rinkai – skirtinga strategija

Šiuo metu „Deeper“ yra viena sparčiausiai augančių technologijų įmonių Europos, Artimųjų Rytų bei Afrikos regionuose. Anot A. Liubino, kiekvienai rinkai buvo ruoštas atskiras veiksmų planas bei numatyti skirtingi tikslai.

„Kiekvienas regionas yra skirtingas, todėl kiekvieno rinkai reikia pritaikyti ir pardavimų bei rinkodaros strategijas. Pavyzdžiui, nors „Deeper“ echolotą Aliaskos ir Rusijos rinkose pristatome kaip skirtą poledinei žūklei, toks pozicionavimas nebetinka Australijoje, kurioje nėra mums įprastos žiemos“, – sakė A. Liubinas.

Todėl prieš žengiant į užsienio rinkas, būtina ne tik numatyti jas atversiančius veiksmus, bet ir pasiruošti lokalizuotą turinį apie produktą ar paslaugą, padėsiantį jose įsitvirtinti, teigė A. Liubinas.

Vartotojai perka ne produktą, o vertę

Lyderiauti siekiantys verslai, A. Liubino nuomone, iš sėkmingų startuolių galėtų mokytis greičio, lankstumo, gebėjimo prisitaikyti prie pokyčių, o svarbiausia – drąsos diegti naujausias technologijas.

„Įmonės, kurios neskiria dėmesio inovacijoms, yra tiesiog pasmerktos žlugti, nes anksčiau ar vėliau technologinis progresas palies kiekvieną verslą. Nesugebėjusiems prisitaikyti, vietą teks užleisti kitiems, kurie geriau atlieps vartotojų lūkesčius“, – sakė A. Liubinas.

Anot A. Liubino, pirmosios „Deeper“ sonarų kopijos atsirado praėjus vos porai mėnesių nuo prekybos pradžios ir būtent bendrovės susitelkimas ties technologinių sprendimų tobulinimu išliko jų pranašumu.

„Žinoma, kopijos buvo panašios tik forma ir dizainu, todėl mes susikoncentravome į technologinį produkto tobulinimą, jam skirtų priedų kūrimą, nuolatinį aplikacijos atnaujinimą – į tai, kas suteikia daugiau galimybių vartotojui. Juk šiuolaikinis pirkėjas įsigyja ne produktą, o jo vertę“, – teigė A. Liubinas.

Daugiau apie lyderystę konkuruojant globaliai A. Liubinas atskleis konferencijos „Tele2 Verslo Akseleratorius: Lyderystė“ metu. Jos dalyviai taip pat išgirs „Tele2“ generalinio direktoriaus P. Masiulio bei žurnalisto, „Laisvės TV“ įkūrėjo A. Tapino pranešimus. Lapkričio 21 d. sostinėje vyksiantis renginys yra skirtas šalies verslo bendruomenei.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Įsilaužta į „Marriott“ duomenų bazę, nutekėjo 500 mln. svečių duomenys

Maždaug 500 mln. asmenų duomenys galėjo nutekėti, programišiams įsilaužus į bendrovės „Marriott...

Kol konkurentai tyli, „Lėkštė.lt“ investuoja Premium

UAB „Maistas į namus“, valdanti maisto užsakymo platformą „Lėkštė.lt“, ir šios įmonės dalininkė Danijos...

Pasikeitė „Baltic Amadeus“ akcininkai ir valdybos nariai 11

Informacinių technologijų (IT) bendrovė „Baltic Amadeus“ praneša, kad pasikeitė įmonės pagrindiniai...

Kandidatų mažėjant, personalo paieška išmanėja: laukiama botų Premium

Padėtis darbo rinkoje ir laikas spaudžia personalo atrankos bendroves. Ieškančios geriausio specialisto per...

Vokietijos konkurencijos prievaizdai imasi „Amazon“ 4

Vokietijos konkurencijos sargai pradėjo tirti JAV e. komercijos milžinės „Amazon“ veiklą. Vokiečiai įtaria,...

Technologijos
2018.11.29
Iš skaitmeninio mokesčio ES planuoja surinkti apie 5 mlrd. Eur Premium

Artėjant „Brexit“ politikai tikisi bent dalį biudžeto praradimų, kuriuos lems britų pasitraukimas iš ES,...

Technologijos
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
Kinijos „fintech“ bendrovė Lietuvoje atidaro Europos būstinę 3

Kinijos bendrovė „Paytend Technology“, kurianti ir parduodanti finansinių paslaugų programinę įrangą,...

Technologijos
2018.11.29
Pasiteisinęs sprendimas: sporto klubuose visi naudojasi raktais, kurių pamesti neįmanoma Premium

Sveikos gyvensenos banga ir drąsios investicijos į IT padėjo UAB „VS Fitness“ sparčiai plėsti sporto klubų...

„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
„Revolut“ žengia už Europos ribų 8

JK finansinių paslaugų startuolis „Revolut“ užbaigė licencijavimosi procesą Japonijoje ir Singapūre,...

Rinkos
2018.11.29
Plėtrą užsienyje ir naujas paslaugas planuojanti „CityBee“ ieško darbuotojų 11

Dalijimosi automobiliais paslaugas teikianti bendrovė „CityBee“ praneša besiruošianti plėtros šuoliui:...

Transportas
2018.11.28
Atkurtas tarptinklinis ryšys Prancūzijoje

Trečiadienį apie 15 val. tarptautinis pokalbių bei duomenų srautas, sutrikęs antradienį po pietų,...

Technologijos
2018.11.28
„Visma Group“ vadovas: darbuotojai į darbą ateina dėl 4 priežasčių Premium

Šiandienos vadovas turi sugebėti nuolat keistis, išmokti dirbti neapibrėžtumo sąlygomis, tačiau ir neprarasti...

Vadyba
2018.11.28
Kaip buvo įkurtas vienas pirmųjų debesijos duomenų centrų Lietuvoje? Rėmėjo turinys 3

Vienas svarbiausių IT pokyčių per pastarąjį dešimtmetį, palietusių ir daugumą organizacijų Lietuvoje –...

Išmani visuomenė
2018.11.27
EK leido „Tele2“ ir „T-Mobile“ jungtis Nyderlanduose

Europos Komisija pritarė „Tele2“ ir „Deutsche Telekom?“ valdomos telekomunikacijų bendrovės „T-Mobile“...

Rinkos
2018.11.27
Startuolio „PulseTip“ apklausų sprendimas – tarp 40-ies geriausių pasaulyje Premium 1

Darbuotojų apklausų startuolis „PulseTip“, kuris šių metų konkurse „Naujasis knygnešys 2018“ iškovojo...

Technologijos
2018.11.27
Danijos milžinė NKT buria daiktų interneto komandą Kaune 4

Kaune įsikūrusi Danijos kabelių gamybos milžinė NKT ir šios bendrovės remiamas inovacijų centras „THINKT“...

Technologijos
2018.11.27
NASA zondas „Insight“ sėkmingai nusileido Marse 5

Pirmadienį NASA zondas „Insight“ po pusmečio kelionės sėkmingai nusileido Marse ir iš ten atsiuntė nuotrauką.

Mokslas
2018.11.27
Kviečia sukurti elektrinį motociklą ir jutiklius kariuomenei 7

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA), bendradarbiaudama su ministerijomis, paskelbė naują...

Technologijos
2018.11.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau