Mobiliojo e. parašo sistema jau veikia

Mobiliojo parašo sprendimų tiekėja Estijos IT bendrovė SK ID Solutions praneša, kad mobiliojo parašo sistemos gedimas pašalintas ir paslauga jau veikia įprastai.
Pirmadienį apie 10 val. sutriko mobiliojo e. parašo sistema. Nepatogumų dėl gedimo patyrė telekomunikacijos bendrovių Bitės, Tele2 ir Telios klientai pavyzdžiui, bandant prisijungti prie interneto banko, sistema sakė, kad vartotojas neturi e. parašo. Šiuo metu prisijungti jau galima.
SK ID Solutions specializuojasi tarptautinių e. identifikacijos sprendimų srityje. Ši įmonė yra Estijos valstybės partnerė, išduodanti nacionalinių tapatybės dokumentų sertifikatus ir suteikianti įvairių šalių piliečiams galimybę prisijungti prie elektroninių paslaugų bei pateikti elektroninius parašus. SK ID Solutions teikia paslaugas beveik 1.000 organizacijų, kurios teikia finansines, sveikatos priežiūros, švietimo ir kitas privataus ir viešojo sektoriaus elektronines paslaugas. SK ID Solutions paslaugoms Baltijos šalyse naudojasi daugiau kaip du milijonai galutinių vartotojų.
Lietuvoje SK ID Solutions dirba jau kelis metus. Būtent SK ID Solutions sukūrė SEB ir Swedbank Lietuvoje nuo 2017 m. pradžios naudojamą elektroninę prisijungimo prie interneto bankininkystės priemonę Smart-ID. Tai išmanioji programėlė, kuri leidžia saugiai prisijungti prie el. banko paslaugų ir tvirtinti operacijas. Į šį bankų klientų identifikavimo sprendimą esą buvo investuota apie 2 mln. Eur. SEB, Swedbank ir Telia Eesti yra SK ID Solutions akcininkai.
Šiemet liepą SK ID Solutions m. parašo sprendimus pradėjo naudoti ir trys didieji Lietuvos ryšio operatoriai. VŽ rašė, kad po sukrėtimų e. parašo rinkoje ryšio operatoriai šiemet pakeitė mobiliojo e. parašo sertifikatų (ir infrastruktūros) tiekėją.
Beje, pati Estijos bendrovė žada iki metų pabaigos įkurti Lietuvoje antrinę įmonę.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti