„Telia Lietuva“ pelnas augo 14,8%

Telekomunikacijų bendrovės Telia Lietuva trijų šių metų ketvirčių pelnas augo 14,8%, pajamos 3,6%.
Bendros pajamos sudarė 279,7 mln. Eur ir, palyginti su perskaičiuotomis 2017 m. devynių mėnesių pajamomis (269,9 mln. Eur), padidėjo 3,6%.
Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA), neįskaičius vienkartinių sąnaudų, palyginti su perskaičiuotu 2017 m. devynių mėnesių rezultatu, augo 5,9% nuo 90,4 mln. Eur iki 95,7 mln. Eur.
Laikotarpio pelnas buvo 41,2 mln. Eur ir, palyginti su 35,9 mln. Eur pelnu prieš metus, padidėjo 14,8%.
Bendrovė pažymi, kad nuo šių metų pradžios ji pradėjo taikyti 15-ąjį Tarptautinių finansinės atskaitomybės standartą Pajamos iš sutarčių su klientais ir tam, kad 2018 m. finansiniai rezultatų būtų palyginami su finansiniais rezultatais prieš metus, perskaičiavo 2017 m. finansų duomenis. Dėl perskaičiavimo 2017 m. devynių mėnesių pajamos sumažėjo 0,233 mln. Eur, o veiklos sąnaudos padidėjo 0,598 mln. Eur. Tai turėjo 0,831 mln. Eur neigiamos įtakos EBITDA ir pelnui prieš palūkanas ir mokesčius.
Per devynis mėnesius į fiksuotojo ir mobiliojo ryšio tinklus Telia investavo 33,1 mln. Eur arba 28,8% daugiau nei prieš metus.
Trečiasis ketvirtis
Telia Lietuva pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu ketvirčiu prieš metus, padidėjo 6,7% nuo 90,4 mln. Eur pernai iki 96,4 mln. Eur. EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, augo 3,2% nuo 32,9 mln. Eur iki 33,9 mln. Eur. Lieposrugsėjo pelnas per metus padidėjo 10,9% ir pasiekė 16 mln. Eur (prieš metus 14,4 mln. Eur). Tai yra sėkmingiausias bendrovės finansinis ketvirtis šiemet.
Per metus Telia pajamos iš įrangos pardavimo šoktelėjo beveik penktadaliu 18%, mobiliojo ryšio paslaugų pardavimai augo 12,3%, o pajamos iš TV paslaugų padidėjo dešimtadaliu.
Šiuo laikotarpiu Telia investicijos į fiksuotąjį tinklą sudarė 6,2 mln. Eur, o į mobilųjį 2,4 mln. Eur.
Pajamos augo su vartotojų skaičiumi
Per pastaruosius 12 mėnesių Telia išmaniosios TV vartotojų skaičius per metus padidėjo 11,3% iki 227 tūkst. 2018 m. rugsėjo pabaigoje, reguliaraus mokėjimo mobiliojo ryšio vartotojų skaičius išaugo 5,9% iki 1,12 mln., o šviesolaidinio interneto vartotojų skaičius padidėjo 5,4 % iki 0,273 mln.
Per devynis šių metų mėnesius į Telia mobilųjį tinklą atėję 46.000 klientų padidino mobiliųjų duomenų vartojimą, kuris per metus, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 1,6 karto, o užsienyje išnaudotų mobiliųjų duomenų kiekis padvigubėjo. Trečiąjį ketvirtį vienas Telia klientas per mėnesį vidutiniškai parsisiuntė 17 GB mobiliųjų duomenų, o visi Telia mobiliojo ryšio klientai per patį laikotarpį sunaudojo 24.000 TB duomenų.
Turime labai aiškų tikslą, ką norime duoti savo klientams: geriausią kokybės, paslaugų apjungimo ir technologinių inovacijų patirtį. Dviženklėmis vertėmis šiemet augančius įrangos, mobiliojo ryšio ir TV turinio paslaugų pardavimus būtent ir skatino nestabdomas mobiliųjų duomenų vartojimas, technologinės inovacijos ir unikalus Lietuvoje TV turinys, bendrovės pranešime cituojamas Danas Strombergas, Telia Lietuvos vadovas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti