„Tele2“ pašalino ryšio ir savitarnos sutrikimus

Mobiliojo ryšio bendrovė Tele2 skelbia visiškai pašalinusi vakar prasidėjusius ryšio sutrikimus. Šaindien (spalio 10 d.) pirmoje dienos pusėje dar strigo bendrovės savitarnos sistema. Dabar ir šios bėdos sutvarkytos.
VŽ vakar rašė, kad viename iš Tele2 duomenų centrų įvyko gedimas, dėl to dalis klientų negalėjo naudotis paslaugomis.
Anot bendrovės, sutrikimai prasidėjo tuomet, kai dėl trumpojo elektros jungimo įvyko mechaninis gedimas centrinėje tinklo dalyje duomenų centre, per kurį perduodami operatoriaus klientų skambučiai, SMS žinutės ir duomenų sesijos.
Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia, socialiniame tinkle Facebook rašė Andrius Baranauskas, Tele2 komunikacijos vadovas.
Klientų srautai buvo nukreipiami į antrąjį, veikiantį duomenų centrą. Dėl didelės darbų apimties perregistravimas truko kelias valandas, tačiau didžiajai klientų daliai sutrikimus pavyko pašalinti dar iki antradienio vakaro. Neturintiems ryšio klientams bendrovė rekomendavo perkrauti telefoną arba bandyti skambinti šiek tiek vėliau.
Šiuo metu, kaip skelbia Tele2, visi bendrovės duomenų centrai veikia visu pajėgumu.
Viena bendrovės klientė priešpiet pranešė, kad stringa Tele2 interneto savitarnos sistema. Ji išties strigo. Kartą prisijungti nepavyko, antrą kartą pavyko, bet sistema vis pateikdavo oranžinės spalvos lentelę, informuojančią apie sutrikimus.
Šiuo metu savitarnos sistema jau veikia.
Ponas Baranauskas, sako kad tai buvo atskira problema, nesusijusi su vakarykščiais sutrikimais duomenų centre.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti