Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2023-12-07 05:30

„Market Smart“: augame drauge su klientais

Švęsdama pirmą dešimties metų jubiliejų rinkodaros agentūra demonstruoja ambicingus augimo rezultatus ir nežada lėtinti tempo. Tam yra visos prielaidos: pelnytas klientų pasitikėjimas, auganti profesionalų komanda, kūrybiškumo derinimas su gilia analitika, nauji įrankiai ir metodai – tai įgalina „Market Smart“ komandą tapti integruotu kliento įmonės rinkodaros padaliniu.

Dainius Kalina, rinkodaros ir verslo vystymo profesionalas, Vadovaujantysis partneris, kurdamas agentūrą nuo pirmų dienų tikėjo skaitmenos potencialu ir verte verslui. „Rinkodara iš esmės yra apie santykius tarp to, ką gamina ar kokias paslaugas teikia verslas ir vartotojų, tikslinės auditorijos. Menas yra atrasti priemones, veikimo būdus ir susitikimo taškus, kad santykis užsimegztų, išliktų, klestėtų. Kitaip tariant, verslo pasiūlymas sulauktų reakcijos – pirkimo. Skaitmeninė erdvė tam palanki, nes analizės duomenys padeda koreguoti veiksmus čia ir dabar, esantys kanalai leidžia betarpiškai, beveik asmeniškai bendrauti su vartotojais, gauti grįžtamąjį ryšį, reaguoti ir tęsti prekės ženklo ir tikslinės auditorijos santykių stiprinimą“. 

Dainius Kalina „Market Smart“ Vadovaujantysis partneris.
Dainius Kalina „Market Smart“ Vadovaujantysis partneris.

„Market Smart“ komanda darbą su nauju klientu pradeda nuo įmonės, gaminio ar paslaugos, verslo šakos, konkurencijos, kt. analizės. Tik įsigilinus galima įvertinti ir įsipareigoti pasiekti rinkodarai keliamus tikslus. Reta kuri agentūra imasi drąsos klientams kuriamą vertę matuoti ne reklamos kampanijų spindesiu ir pasiektais matomumo ar pan. skaičiais, o produkto ar paslaugos pardavimo rezultatais. Šį išskirtinumą kuria ilgametė agentūros vadovo patirtis, pavyzdžiui, auginant tokį gigantą kaip pigu.lt nuo starto momento, ar įgyvendinant Kauno „Mega“ 2006 – 2008 m. rinkodaros strategiją sėkmingai konkurencijai su „Akropoliu“, skirtingų verslo sektorių supratimas, įmonių pirkimas, pardavimas.

„Dirbame su klientais, kurie sutinka drauge bėgti maratoną“

Komanda siekia tvaraus rezultato klientams, o tai padaroma ilgu nuosekliu darbu. Neretai matome puikių gamintojų, kurie turi aukšto lygio bei kokybės produktų. Tačiau pardavimų skaičiai nedžiugina. D. Kalina pastebi, jog „ypač keičiantis išorinėms aplinkybėms, pvz. nutrūksta ryšiai su ilgalaikiu pirkėju, o naujo nėra, sudėtinga greitai rasti, komforto zona susitraukė, įmonei tenka ieškoti naujų galimybių ir rinktis: toliau likti tik gamintoju kitam prekės ženklui, ar tapti savarankišku žaidėju rinkoje“.

Įmonėms agentūra pirmame etape kuria rinkodaros strategiją – nuo analizės, prekės ženklo kūrimo, pozicionavimo iki veiksmų plano ir įgyvendinimo. Tai ir naujas žvilgsnis pačiam verslui į save, veiklą, produktą ar paslaugą. Suderinus požiūrius užverda darbas: schemos, algoritmai, socialiniai tinklai užpildomi tekstu, pasakojimu, istorija, įžvalgomis, vaizdais – tai komunikacija, kuri žodžiais beldžiasi į tikslinės auditorijos širdis ir protus. Įdomu, kad „Market Smart“ komanda yra sukaupusi patirties kalbėti ir kurti santykius su vartotojais visame pasaulyje: per Japoniją, Kiniją, Europos šalis iki JAV ir atgal. Kasdienis bendradarbiavimas, detalių mėnesio ataskaitų aptarimas, rezultatų ir juos veikiančių faktorių analizė, išmoktų pamokų ir klaidų vertinimas kuria sąlygas veikti kryptingai, tikrinti strategijos efektyvumą, keisti ir tobulinti priimtus sprendimus, reaguoti į rinkos pokyčius. Viena, kad ir labai sėkminga, rinkodaros kampanija neužtikrina ilgalaikio tvaraus progreso. Bendradarbiavimą stiprina tai, kad klientai viską gauna iš vienos agentūros: prekės ženklo, logotipo, stiliaus sukūrimą, pozicionavimą, strategiją, svetainės sukūrimą ar esamos tobulinimą, “Google ads” ir SEO, socialinių tinklų vystymą. Agentūros klientai, su kuriais komanda dirba penkerius, septynerius metus, tik patvirtina maratono idėjos prasmingumą ir kompleksinių paslaugų vertę. Tokia  “Market Smart” strategija pasitvirtino ir sukūrė pamatus naujam plėtros etapui - įkurtas padalinys Jungtinėje Karalystėje. 

Meistrystė – įrankių ir priemonių komplekso valdymas

Kaip ir gyvenime, skaitmeninėje erdvėje viskas susiję. Kaip sako agentūros „Google“ grupės vadovas Andrius Apulskis, „Šiandien kurdami svetainę mes mąstome apie ateitį, pvz. SEO pozicijas, kur siekiame atsirasti „Google“ paieškoje per kelerius metus. Deriname algoritmo veikimą, tarsi tenkiname jo poreikius, bet svarbiausias visada  lieka vartotojas, jo patirtis naršant svetainėje, aiški ir patogiai bei įtaigiai pateikta informacija. Technologinės, programavimo, vaizdų pateikimo galimybės gali būti beveik neribotos, bet visada pirmas klausimas – ko reikia vartotojui, kokie jo įpročiai, vertybės, kaip galima efektyviai atskleisti prekės ženklo privalumus ir suderinti su vartotojo racionaliu poreikiu ir emociniu nusiteikimu“.

Agentūros „Google“ grupės vadovas Andrius Apulskis.
Agentūros „Google“ grupės vadovas Andrius Apulskis.

Sukurta svetainė – prekės ženklo „namai“, iš kurių komunikacija keliauja toliau į socialinius tinklus, „Google“ paiešką ir reklamą. Jei visi žino, kad „velnias slypi detalėse“, tai šiame darbe galima perfrazuoti, „jog sėkmė priklauso nuo kiekvieno raktinio žodžio“. Dar daugiau, geri rezultatai priklauso nuo komandos gebėjimo sujungti įvairių kanalų ypatumus ir galimybes į vieningą sisteminį veiksmą, o kuriant turinį ir prekės ženklo pasakojimą, įvertinti kultūrinius skirtumus, vartotojų įvairiose pasaulio šalyse elgsenos bei įpročių skirtybes, bet visuomet laikyti ištikimybę deklaruotoms ir išgyvenamoms prekės ženklo vertybėms.  

„Market Smart“ komanda kuria pokytį, kuris ilgalaikėje perspektyvoje klientams yra prasmingas ir tvarus – auginami pardavimai, auga ir tobulėja pati organizacija.

Daugiau apie agentūros paslaugas: https://marketsmart.eu/lt/

52795
130817
52791