Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-12-02 05:15
2025-11-29 17:35
2025-11-28 12:49
2025-11-28 05:45
2025-11-28 05:45
2025-11-26 15:08
2025-11-25 14:57
RĖMIMAS
2025-11-25 05:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Gaila. Nebloga produkta turejo. Gal kiek persudetinga ir brangoka paprastam vartotojui, bet siaip puikus produktas buvo. Kas atsitiko?
gana aiškiai aprašyta "kas atsitiko". Prarado fokusą ir rinkas, nebeliko apyvartinių kasdieninei veiklai, naujas produktas nepasiteisino iš pirmo bandymo, o antrąjam bandymui neberado nei viduje nei išorėje pinigų.
Skaityti moku, bet cia yra tik bendros vadovelines frazes.
O jūs tikėjotės kad jums detaliai aprašys kodėl ir kam prarado rinkas ir kas konkrečiai nepavyko pirmą kartą su nauju produktu? Naivoka
Klasikinis pavyzdys, kai įmonei vadovauja inžinierius, gamybininkas, o ne pardavėjas. Visas fokusas į produktus, pamirštant, kad parduoti gali kainuoti kelis kart brangiau, nei sukurti kažką.
Teltonikai šie žmonės pats tas
Teltonikoje jie jau dirbo prieš 17 metų. Geri R&D vadovai buvo. Sakiau jiems tada, kad padaryti pardavimus bus sunkiau negu sukurti produktą. Nepatikėjo.
Kažin ar Ruptela nenueis tuo pačiu keliu