Kaip sukurti e. parduotuvę, kurioje norisi pirkti: verslininkų patirtis

E. komercijos banga pandemijos metais tapo gera proga sustiprinti e. prekybą, bet ir gerokai padidino konkurenciją nauji pardavėjai, užsienio prekės ženklų e. parduotuvės, atsinešančios kitokį klientų aptarnavimo standartą. Prekybininkų patirtis rodo, kad galima nežinoti, ko nori pirkėjas, bet reikėtų žinoti apie aptarnavimo kokybę.
2020-aisiais įkurta e. parduotuvė Simitri pirmaisiais veiklos metais, per kiek daugiau kaip pusmetį, viršijo 1 mln. Eur apyvartą, o pernai pardavimo pajamos viršijo 2 mln. Eur. Viena iš e. prekybos taisyklių ir principų, kuria nuo veiklos pradžios kliovėsi Simitri gera pirkėjo patirtis ir aptarnavimo kokybė.
Mindaugas Lipnius, e. parduotuvės Simitri vienas iš įkūrėjų, atkreipia dėmesį, kad vienas iš pagrindinių iššūkių e. komercijoje yra išlaikyti vartotojų lojalumą prekės ženklui.
Greitas prekių pristatymas jau įprasta
Įvairūs tyrimai rodo, kad išpopuliarėjus e. prekybai, vartotojai lengvai keičia parduotuves dėl dviejų pagrindinių priežasčių jų pačių lūkesčių, kuriuos nuspėti labai sunku, ir aptarnavimo kokybės, ką galima valdyti. Tad atliepiant šią tendenciją svarbu užtikrinti platų pasirinkimą, gerą aptarnavimą, greitą pristatymą, patogų apsipirkimą gerą kliento apsipirkimo patirtį bet kuriame pardavimo kanale, įžvalgomis dalijasi M.Lipnius.
Simitri taiko daugiakanalės prekybos modelį. Įvertinus, kad vartotojai prekes pirmiausia pamato internete, tada apžiūri fizinėje parduotuvėje, netrukus po e. parduotuvės įkūrimo atidarytas ir salonas Vilniuje. Dabar bendrovė turi parduotuves Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Fizinėse parduotuvėse ir internete taikoma ta pati kainodara, taip pat ir asortimentas beveik visos prekės e. parduotuvėje yra ir fizinėse prekybos vietose.
Greitas prekių pristatymas jau atrodo įprasta, bet vienas iš mūsų išskirtinumų, palyginti su nedideliais verslais, yra nemokamas prekių grąžinimas, patogus klientui jis užpildo informaciją, atvažiuoja kurjeris, pakeičia prekę ir tai vyksta mūsų sąskaita, klientų aptarnavimo pavyzdį pateikia jis.
Daugiau apie Simitri patirtį skaitykite čia.
Klientų aptarnavimas: pagal klientą, ne ABC
Kad nuo pat veiklos pradžios klientams siekia sukurti vau efektą, VŽ yra pasakojusi ir e. parduotuvės Newcrush įkūrėja Karolina Barasnevičiūtė. Ilgainiui toks įdirbis užtarnavo klientų palankumą ir konkurenciniu pranašumu, kodėl iš alternatyvų, kitų populiarių e. parduotuvių klientai renkasi Newcrush .
Tokį dėmesį klientams, kokį rodome mes, sunku pakartoti jo nesukursi per savaitę. Mes nuolat galvojame, kuo dar nustebinti, kaip būti arčiau žmogaus, taip pat kaip mums patiems augant nepamesti ryšio su klientu, nesumažinti jam rodomo dėmesio , VŽ sakė K. Barasnevičiūtė.
Vieni iš Newcrush klientams kuriamo vau pavyzdžių laiškas su įkūrėjos kontaktais naujiems užsiregistravusiems vartotojams, gėlės siunčiamos susirgusiai klientei, taip pat kasdienis bendravimas su klientais ir jų aptarnavimo standartas. O juo rūpinasi ne tik klientų aptarnavimo specialistai.
Nesvarbu, kokio lygio vadovai ar pardavimų, ar vyr. produkto vadovas visi be išimčių dalyvauja feisbuko grupėje ir asmeniškai atsakinėja klientams. Pas mus nėra klientų aptarnavimo, kur viskas ir pasibaigia. Ne klientai nuoširdžiai rūpi visiems. Taip pat neturime kokių nors ABC, nekonsultuojame pagal šablonus įsijaučiame į kiekvieno poreikį, VŽ yra sakiusi K. Barasnevičiūtė.
Daugiau apie Newcrush patirtį skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti