Kaip sukurti e. parduotuvę, kurioje norisi pirkti: verslininkų patirtis

Publikuota: 2022-07-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

E. komercijos banga pandemijos metais tapo gera proga sustiprinti e. prekybą, bet ir gerokai padidino konkurenciją – nauji pardavėjai, užsienio prekės ženklų e. parduotuvės, atsinešančios kitokį klientų aptarnavimo standartą. Prekybininkų patirtis rodo, kad galima nežinoti, ko nori pirkėjas, bet reikėtų žinoti apie aptarnavimo kokybę.

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ pirmaisiais veiklos metais, per kiek daugiau kaip pusmetį, viršijo 1 mln. Eur apyvartą, o pernai pardavimo pajamos viršijo 2 mln. Eur. Viena iš e. prekybos taisyklių ir principų, kuria nuo veiklos pradžios kliovėsi „Simitri“ – gera pirkėjo patirtis ir aptarnavimo kokybė.

Mindaugas Lipnius, e. parduotuvės „Simitri“ vienas iš įkūrėjų, atkreipia dėmesį, kad vienas iš pagrindinių iššūkių e. komercijoje yra išlaikyti vartotojų lojalumą prekės ženklui. 

Greitas prekių pristatymas jau įprasta

„Įvairūs tyrimai rodo, kad išpopuliarėjus e. prekybai, vartotojai lengvai keičia parduotuves dėl dviejų pagrindinių priežasčių – jų pačių lūkesčių, kuriuos nuspėti labai sunku, ir aptarnavimo kokybės, ką galima valdyti. Tad atliepiant šią tendenciją svarbu užtikrinti platų pasirinkimą, gerą aptarnavimą, greitą pristatymą, patogų apsipirkimą – gerą kliento apsipirkimo patirtį bet kuriame pardavimo kanale“, – įžvalgomis dalijasi M.Lipnius.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Simitri“ taiko daugiakanalės prekybos modelį. Įvertinus, kad vartotojai prekes pirmiausia pamato internete, tada apžiūri fizinėje parduotuvėje, netrukus po e. parduotuvės įkūrimo atidarytas ir salonas Vilniuje. Dabar bendrovė turi parduotuves Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Fizinėse parduotuvėse ir internete taikoma ta pati kainodara, taip pat ir asortimentas – beveik visos prekės e. parduotuvėje yra ir fizinėse prekybos vietose.

„Greitas prekių pristatymas jau atrodo įprasta, bet vienas iš mūsų išskirtinumų, palyginti su nedideliais verslais, yra nemokamas prekių grąžinimas, patogus klientui – jis užpildo informaciją, atvažiuoja kurjeris, pakeičia prekę – ir tai vyksta mūsų sąskaita“, – klientų aptarnavimo pavyzdį pateikia jis. 

Daugiau apie „Simitri“ patirtį skaitykite čia.

Klientų aptarnavimas: pagal klientą, ne ABC

Kad nuo pat veiklos pradžios klientams siekia sukurti „vau“ efektą, VŽ yra pasakojusi ir e. parduotuvės „Newcrush“ įkūrėja Karolina Barasnevičiūtė. Ilgainiui toks įdirbis užtarnavo klientų palankumą ir konkurenciniu pranašumu, kodėl iš alternatyvų, kitų populiarių e. parduotuvių klientai renkasi „Newcrush“ .

„Tokį dėmesį klientams, kokį rodome mes, sunku pakartoti – jo nesukursi per savaitę. Mes nuolat galvojame, kuo dar nustebinti, kaip būti arčiau žmogaus, taip pat – kaip mums patiems augant nepamesti ryšio su klientu, nesumažinti jam rodomo dėmesio“ , – VŽ sakė K. Barasnevičiūtė.

Vieni iš „Newcrush“ klientams kuriamo „vau“ pavyzdžių – laiškas su įkūrėjos kontaktais naujiems užsiregistravusiems vartotojams, gėlės siunčiamos susirgusiai klientei, taip pat – kasdienis bendravimas su klientais ir jų aptarnavimo standartas. O juo rūpinasi ne tik klientų aptarnavimo specialistai.

„Nesvarbu, kokio lygio vadovai – ar pardavimų, ar vyr. produkto vadovas – visi be išimčių dalyvauja feisbuko grupėje ir asmeniškai atsakinėja klientams. Pas mus nėra klientų aptarnavimo, kur viskas ir pasibaigia. Ne – klientai nuoširdžiai rūpi visiems. Taip pat neturime kokių nors ABC, nekonsultuojame pagal šablonus – įsijaučiame į kiekvieno poreikį“, – VŽ yra sakiusi K. Barasnevičiūtė.

Daugiau apie „Newcrush“ patirtį skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Gazelė“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Milžino dominavimas biotechnologijose: leidžia kvėpuoti mažesnėms įmonėms ar jas smaugia? Premium

Didžiosios Lietuvos biotechnologijų įmonės pernai ir vėl didino apsukas, vienvaldžiu lyderiu išliko „Thermo...

Inovacijos
2022.08.11
Verslas lašinius keičia raumenimis 3

Dar nesibaigia vasara, bet dažnas gyventojas jau suka galvą, kaip reikės išgyventi žiemą. O ši žada būti ypač...

Nuomonės
2022.08.11
Kada nebankrutuoti restoranui: istorijos pamokos, pavojingiausias amžius ir Palangos fenomenas Premium

Šiemet restoranų bankrotų užfiksuota daugiau negu per visus 2021 m., tačiau šie skaičiai – ne blogiausi per...

Gazelė
2022.08.11
Kaip „Mobile.de“ nenusipirkti katės maiše ir pašokdinti pajamas nuo 3 iki 13 mln. Eur Premium

Naudoti automobiliai, bet patikimi – tokią automobilių pagal užsakymą paslaugą siūlanti UAB „Kokybiški auto“...

Gazelė
2022.08.10
Moteriški ir vyriški kolektyvai: lyčių įvairovė – būtina, bet komandos stiprybė – iš asmenybių įvairovės Premium

Kolektyvai, kuriuose dominuoja viena iš lyčių, pasak VŽ kalbintų vadovų ir psichologės, vis dar gali...

Vadyba
2022.08.09
Sprendimas pradėti veiklą JAV pasiteisino: lietuvės sukurtą startuolį jau įsigijo investuotojai Premium

UAB „Neorus“, veikiančią 6 metus, už neatskleidžiamą sumą įsigijo kita lietuviška UAB „Orbio World“. Abi jas...

Gazelė
2022.08.09
Kaip sudaryti saugią verslo sutartį, kai į akis žvelgia recesija Premium

Gausėjant ūkio nuosmukio ženklų, verslas turi ruoštis gyvenimui kur kas rizikingesnėmis sąlygomis. Sutartyse...

Finansai
2022.08.08
Kaip skolinasi verslas: atidumas, kitoks sėkmės vertinimas ir rudeninė pagalvė Premium

Verslas atidžiau planuoja investicijas ir atsisako tų projektų, dėl kurių sėkmės suabejoja. Mažėja...

Gazelė
2022.08.08
Nepateikusiems duomenų JANGIS – ne viskas taip baisu, be bankų paslaugų jie kol kas nelieka Premium 1

Apie 110.000 juridinių asmenų – du trečdaliai turėjusių tai padaryti – dar nėra pateikę duomenų apie savo...

Finansai
2022.08.08
Kaip išlaikyti balansą tarp stipraus augimo ir rizikos

Nors verslo plėtra yra kiekvieno įkūrėjo tikslas, tačiau kartais ji gali būti pražūtinga, nes nevaldomas...

Gazelė
2022.08.07
Nereikalingi rūbai pametėjo verslo idėją

Tekstilės atliekos yra vienos taršiausių. Tačiau mada gali būti – tuo neabejoja „Copie“ prekės ženklo kūrėja,...

Gazelė
2022.08.06
„Invega“ verslui per pusmetį skyrė 2.500 įmonių beveik 160 mln. Eur finansavimą 1

Nacionalinė plėtros įstaiga „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) pirmąjį 2022 metų pusmetį skyrė...

Verslo aplinka
2022.08.05
Kaip restoranai kovoja su kainomis: žinomo prekės ženklo pardavimas, lūkesčiai dėl lengvatos Premium

2022-ieji nuo pat metų pradžios pažėrė iššūkių restoranų verslui – šie buvo priversti ieškoti sprendimų, kaip...

Gazelė
2022.08.05
VMI įmonių rizikos šviesoforas: žali įvertinimai negarantuoja ramybės Premium 2

Ketvirčiui milijono mokesčių mokėtojų VMI atvėrė jų profilius – leido pamatyti, ar mokesčių administratoriui...

Finansai
2022.08.05
„Kotletukai“ šunims išgelbėjo verslą, nesvarbu, kad jie brangesni už mėsą Premium

Šalutinė veikla gali tapti ne tik pagrindinė, bet ir vienintelė, rodo UAB „Rogių šunys“ pavyzdys. Gaminti...

Gazelė
2022.08.04
Ekspertai apie „Ziticity“ veiklos stabdymą: geras IT sprendimas, bet per maža rinka Premium 7

UAB „Miesto logistika“, valdanti greitojo siuntų pristatymo platformą „Ziticity“, pranešė apie savo veiklos...

Logistika
2022.08.04
Ilgamečiai vadovai – kodėl jie labiau naudingi nei žalingi Premium 3

Pasigirstant diskusijoms, kiek dažna turi būti rotacija tarp vadovų, ekspertai, kalbėdami apie ilgamečius...

Vadyba
2022.08.04
Paslaugos unikalios, poreikis didelis, bet vis dar painiojamas: socialinis, bet verslas Premium

Sprendžia švietimo ir neformalaus ugdymo, aplinkosaugos ir tvarumo problemas – taip prisistato didžioji dalis...

Gazelė
2022.08.04
9 kartus JAV pernai augęs startuolis „Billo“ ruošia naują „TikTok“ produktą ir lėtina augimo tempą Premium

Bendruomenės rinkodaros platforma „Billo“ (UAB „Billo.app“), siūlanti vaizdo įrašų turinį JAV e. komercijos...

Inovacijos
2022.08.03
Kad nebūtų kaltų „reklama gera, produktas blogas“: kaip pasirinkti reklamos agentūrą e. parduotuvėms Premium

Augančios e. parduotuvės svarsto kreiptis į specialistus, skaitmeninės rinkodaros ir reklamos agentūras, tik...

Gazelė
2022.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku