Ištraukusi „Alytaus keramiką“ iš bankroto, jos vadovė pati tapo verslininke

Kai esi įmestas į vandenį, arba išsikapanoji, arba nugrimzti dugnan. Tie, kurie sugeba išplaukti, įgauna neįtikėtinos patirties ir pasitikėjimo savimi. Raimonda Radvilavičienė, UAB Alytaus keramika direktorė, dabar ne tik vadovauja įmonei, kurią sugebėjo išgelbėti nuo visiškos griūties, tačiau, įsigijusi iš jos prekės ženklą Mr. Clay, sėkmingai pati augina jauną verslą.
Besiklausant R. Radvilavičienės istorijos, taip ir kirba mintis, kad ji puikiai tinka knygai arba filmo scenarijui apie jauną moterį, kuri vos baigusi studijas buvo pastatyta prie griūvančios tiesiogine ir perkeltine prasme gamyklos vairo. VŽ jau ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti