Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-02-10 06:45

Viskas įmanoma: jei Estijos dizaineriai rengia roko žvaigždę A. Cooperį, – gali ir Lietuvos

Dimitrijus Toukhcheris, Estijos mados namų LGFG įkūrėjas, Liis Treimann („Aripaev“ / „Scanpix“) nuotr.
Dimitrijus Toukhcheris, Estijos mados namų LGFG įkūrėjas, Liis Treimann („Aripaev“ / „Scanpix“) nuotr.
Kaip mažos šalies smulkiam verslui patraukti pasaulinės žvaigždės dėmesį? Pasirodo, pradžiai užtenka parašyti e. laišką. Jei šis trykšte trykšta energija ir yra įtikinantis, bendradarbiavimas su įžymybe smulkiesiems gali tapti puikia rinkodaros priemone.

Reklama žurnalų puslapiuose, aktyvi veikla socialiniuose tinkluose, influencerių samdymas – kažin ar visos šitos priemonės atstos tai, ką smulkiajam verslui gali duoti pasaulio garsenybė, naudojanti jo sukurtą produktą. Dimitrijus Toukhcheris, Estijos mados namų LGFG įkūrėjas, netrukus tuo galės įsitikinti, nes jis sukūrė drabužių kolekciją roko žvaigždei Alice Cooperiui.

Toks klientas nedidelės šalies smulkiajam verslui – atrodytų, tik siekiamybė. Tačiau šis pavyzdys įrodo, kad norint – viskas įmanoma, rašo Estijos verslo portalas „Äripäev“.

52795
130817
52791