Šeimos verslai, regione ėmęsi natūralių produktų gamybos, pirkėjų randa ir svetur

Verslo idėją gali padiktuoti ir aplinka, kurioje jis kuriamas. Didmiesčius į regionus iškeitę verslininkai kalba apie tvarias verslo idėjas ir augantį vartotojų susidomėjimą natūraliais produktais. Tokie gaminiai iš regionų per e. parduotuves pasiekia platesnę ir Lietuvos, ir užsienio pirkėjus.
Smulkieji dažnai nepradeda nuo nuosavos e. parduotuvės ir renkasi kitus pardavimo kanalus, pavyzdžiui, socialinius tinklus. Kai naujojo prekės ženklo idėja pasitvirtina, ūgtelėję verslai ieško daugiau galimybių pasiekti vartotoją, juolab, kai susidomėjimas produktu ir iš užsienio.
Internetinių svetainių kūrimo platforma Zyro pateikia savo pavyzdį: autentiškus produktus pradėję kurti smulkieji, jais prekiavo socialiniuose tinkluose, mugėse ir krautuvėlėse, o vėliau įkūrė nuosavas e. parduotuves per jas produktus parduoda ir užsienio vartotojams.
Kaime pradėjo spausti sūrį
Marijos trobelė prekės ženklas, kurio idėja gimė Anykščių raj., Padvarninkų kaime. Iš Vilniaus atvykusi Mindaugo ir Vitos Balčiūnų šeima pradėjo gaminti rankų darbo pagardus prieskonius ir arbatas, džiovintus grybus ir traškučius, taip pat svarbiausią prekės ženklo gaminį tradicinį lietuvišką obuolių sūrį.
Pradėjusi nuo mobilios grybų ir uogų supirktuvės, pora ėmė gilintis į tradicinio obuolių sūrio gamybos subtilybes. M. Balčiūną sudomino produkto istorija ir autentiški gamybos būdai, XVII a. Radvilų giminės virėjų užrašuose minimas spaustų vaisių marmeladas.
nuotrauka:: 1
Mūsų siekis ne tik vystyti savo verslą, bet ir skleisti žinią apie autentišką, natūralų lietuvišką maistą. Tikimės, kad obuolių sūris ilgainiui įgis gurmaniško produkto statusą ir atsidurs ant Michelin žvaigždutėmis įvertintų restoranų stalo, sako M. Balčiūnas.
Savo gamybos produktais Marijos trobelė prekiauja sveiko maisto parduotuvėse, mugėse, taip pat e. parduotuvėje, kurioje atsirado ir kitų natūralių prekės ženklų.
Svetainę planuojame vystyti ir toliau keisis jos dizainas, tobulinsime pirkėjo patirtį. Interneto puslapį Marijos trobelei sukūrėme platformoje, kurioje pakeitimus galime nesunkiai daryti patys, pranešime spaudai cituojamas M. Balčiūnas.
Iš tvarumo ekologiški lino rūbai
Raudondvaryje, tvarumo idėjos ir aplinka padėjo įsikurti ir siuvinėtų natūralių lino drabužių prekės ženklui NinisAndFamily.
Dar iki NinisAndFamily starto žinojau, kad veikla, kurios imsiuosi, pirmiausia bus tvari. Man buvo svarbu, kad kurdama kažką naujo, daryčiau tai aplinkai draugiškiausiu būdu. Tobulumo tvarumo srityje pasiekti neįmanoma, bet pastangas rodo kasdieniai pasirinkimai kaip organizuojame darbus, kokias naudojame medžiagas, pakuotes. Produktams gaminti pasitelkiame tik vietos tiekėjus, nurodo Agnė Kairytė-Timinskienė, prekės ženklo įkūrėja, į Raudondvarį persikėlusi prieš penkerius metus.
nuotrauka:: 2
Prekės ženklas pradėjo nuo paskyros socialiniame tinkle Instagram ir e. prekybos platformoje Etsy, tačiau vėliau susikūrė nuosavą e. parduotuvę.
Interneto svetainę nesunkiai sudėliojau pati per keletą vakarų. Jaunam verslui svarbus kiekvienas centas, todėl darydama tai pati sutaupiau, bet tikrai nepralošiau, sako A. Kairytė-Timinskienė.
Ekologiški lino gaminiai lino gaminiai rankomis siuvinėti drabužiai siunčiami pirkėjams į JAV, Tolimuosius Rytus.
Ieškančių natūralių gaminių netrūksta
Tautvydas Korkuzas, Zyro klientų sėkmės vadovas, nurodo, kad susidomėjimas natūraliais, tradicijas puoselėjančiais produktais pastebimas visame pasaulyje. Todėl paprasta, bet gerai veikianti ir patogi interneto svetainė padeda verslams rasti savo auditoriją internete. Tačiau geras ir greitas klientų aptarnavimas turi ne mažiau reikšmės nei produktai ir technologiniai sprendimai.
Išsiųsti laišką klientų aptarnavimo skyriaus darbo valandomis ir laukti atsakymo keletą dienų situacija iš praeities. Šiuolaikiniai verslo standartai ir vartotojų reiklumas lemia, kad su iššūkiais reikia tvarkytis nedelsiant. Pastebėjome, kad verslo savininkai šiandien dirba labai skirtingu laiku. Siūlome atsakymus į iškilusius klausimus visą parą, nes nuo greitos reakcijos priklauso mūsų klientų įvaizdis ir verslo rezultatai, sako T. Korkuzas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti