Prekės ženklai: augimui padėjo aiškūs visos komandos tikslai
Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė, kosmetikos ženklo „Manilla“ vykdančioji direktorė, VŽ konferencijoje „Gazelė 2021“ Panevėžyje pasakojo, kad labiausiai augti skatina žmonės, kurie vieni kitus įkvepia ir palaiko.
„Rūtą (Merkytę, „Manillos“ įkūrėją – VŽ) paskatino jos klientai, kurie bandė, jiems patiko, rekomendavo, toliau pirko ir įkvėpė, pagreitino tą idėją. Žmonės iškleidė „Manillos“ gėlę“, – apie verslo pradžią pasakoja E. Vaitiekūnaitė-Šiuškienė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai