Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-09-19 15:55

Prekės ženklai: augimui padėjo aiškūs visos komandos tikslai

„Gazelė 2021“ Panevėžyje. Ryčio Galadausko nuotr.
„Gazelė 2021“ Panevėžyje. Ryčio Galadausko nuotr.
Kai vadovo tikslas didesnis nei komandos, įmonė liks stovėti vietoje. Aiškus darbų paskirstymas, jų sekimas, komandos skatinimas ir kokybiško produkto kūrimas padės įgyvendinti net ir didžiausias ambicijas, teigia sparčiai augančių prekės ženklų atstovai. 

Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė, kosmetikos ženklo „Manilla“ vykdančioji direktorė, VŽ konferencijoje „Gazelė 2021“ Panevėžyje pasakojo, kad labiausiai augti skatina žmonės, kurie vieni kitus įkvepia ir palaiko.

„Rūtą (Merkytę, „Manillos“ įkūrėją – VŽ) paskatino jos klientai, kurie bandė, jiems patiko, rekomendavo, toliau pirko ir įkvėpė, pagreitino tą idėją. Žmonės iškleidė „Manillos“ gėlę“, – apie verslo pradžią pasakoja E. Vaitiekūnaitė-Šiuškienė.

52795
130817
52791