Padėjo ir karantinas: „Krispo“ augimas pribloškė net pačius savininkus

Kai savo verslą specializavome ir į pirmą vietą iškėlėme namų kvapus, pažįstami pirštą ties smilkiniais sukiojo, esą kas gi tuos kvapus pirks. Tačiau dabar vos spėjame atidaryti naujas parduotuves, o apyvarta per metus išaugo tris kartus, sako Kristina Strolienė, UAB Krispo direktorė.
Dvi naujos parduotuvės pernai, viena šiemet, rudenį laukia dar vienos parduotuvės atidarymas sostinėje ir jau vyksta derybos su Vilniaus Akropoliu, kad būtų galima įsikurti ir ten. Prieš pusmetį Akropolio atstovai mums siūlė patalpas parduotuv ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti