Dviračių pirkimo vajus: rinkodaros augti nebereikėjo
Kai pirkėjai graibsto dviračius, o pardavėjai skaičiuoja, kiek prekių dar gaus, didelės reklamos jau nebereikia kai kurie skuba atnaujinti e. parduotuvę, kad klientai matytų realius likučius ir pristatymo terminus, kad ir kokie jie pailgėję.
Vilniaus dviračių taisykla ir parduotuvė Veloklinika dar turi 2030 dviračių, o susidūrusi su jų stygiumi pernai vasarą ir rudenį, kiek galėjo, tiek pasirengė iš anksto dviračių ir taisyklai reikalingų detalių užsakė laiku. Tačiau dviračių ir šį sezoną nebus tiek, kiek klientams reikia, o dabartiniai užsakymai pateikiami tik kitiems metams.
Todėl Arnoldas Valiauga, MB Valservis, valdančios Velokliniką įkūrėjas, sako, kad dėl dviračių jau susitaikė ir jaučiasi saugiau, kad numatė būsiant jų detalių stygių ir apsirūpino tuo, kas reikalinga teikti dviračių taisymo paslaugas.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/835?placement=
Dėl dviračių jau susitaikėme laukiame, negalime klientams nieko pažadėti, nes datos, kurias nurodo gamintojas, labai keičiasi, kai kurie dviračiai atvažiuos tik spalį. Todėl didesnė problema mums yra dalys remontui. Dabar pas tiekėjus visame pasaulyje nėra pirkti dalių, tad dviračių remontas patiria problemų tai vieno žvaigždžių bloko trūksta, tai dar ko nors. Mes daug bendravome su gamintojais, todėl tam pradėjome ruoštis pernai anksčiau užsipirkome ir dalių, ir grandinių sezonui, bet tiems, kas nesiruošė, mažiems servisiukams bus riesta, svarsto A. Valiauga.
Daugiau apie tai, kaip išaugusiai dviračių paklausai rengėsi dviračių pardavėjai, skaitykite čia.
Pernai rudeniop A. Valiauga pasakojo apie intensyvų sezoną, kai nespėjo nei remontuoti, nei pardavinėti dviračių, o greitai ir nebeliko, ką parduoti.
Buvo išties apmaudu, kai matėme, kad žmonės perka nežiūrėdami net į kainą, bet supratome, kad netrukus nebeturėsime, ką parduoti. Net ir visos aksesuarų lentynos buvo šluote iššluotos, tada VŽ sakė jis.
Realūs likučiai ir terminai
Pandemijos metų situacija pagreitino Veloklinikos planus diegti naujas sistemas e. parduotuvę susieti su sandėliu, kad pirkėjai matytų realias prekes ir realius jų pristatymo terminus, kurie išsitęsė.
Norime rodyti tiesioginius likučius, kad žmonės žinotų, jeigu turime prekę, kad ji tikrai yra. Nes dabar rinkoje situacija tokia, kad žmonės užsako, o mes tos dalies nebegausime ilgiau kaip pusę metų, tad įsidiegėme naują sistemą ir atnaujiname e. parduotuvę ruošiame prekes, dėliojame kategorijas, pasakoja A. Valiauga.
Jis sako, kad iki šiol, jei prekės nebūdavo ar klientui netikdavo jos pristatymo terminas, buvo pasiūloma alternatyvų ir susitariama, o dabar alternatyvų tiesiog nėra.
Todėl be e. parduotuvės susiejimo su sandėliu turbūt pusę pardavimų reikėtų grąžinti. Datos, terminai, viskas keičiasi, o klientas, pirkdamas e. parduotuvėje, nori prekės čia ir dabar, apibendrina A. Valiauga.
Dabar be dar turimų dviračių, dalis buvo parduoti dar iki atvažiavo klientai užsakė juos iš anksto.
Augo be rinkodaros
Dviračių pirkimo vajus 2020 m. Veloklinikos pajamas kone padvigubino. Pernai buvo pirmieji metai, kai jaunas verslas rimtai ėmėsi dviračių prekybos, ne tik kaip papildomos veiklos prie serviso paslaugų.
Augome po truputį, kai pamatėme, kad klientams reikia ir dviračių taikėmės prie jų poreikių. 2017 m., kai įkūrėme įmonę, teikėme tik serviso paslaugas, o 2019 m. jau nebetilpome senose patalpose su dviračių remontu, todėl išsikėlėme į naujas. Jos buvo trigubai didesnės, todėl atsivežėme ir dviračių. Tačiau tada jie buvo papildoma prekė, akcentavome serviso paslaugas. Bet 2020 m. sezonui jau ruošėmės kaip prekybininkai pamatėme, kad dviračių reikia, radome labai stiprių partnerių, apie plėtrą pasakoja A. Valiauga. Veloklinika prekiauja Specialized, Cannondale, Oakley, Shimano ir kitų prekių ženklų dviračiais, aksesuarais ir dalimis.
Turime daug aukštos kokybės prekės ženklų, kuriuos patys naudojame, važinėjame, todėl pasitikime. Visas mūsų kolektyvas dviratininkai, viską išbandome ir kalbame klientams iš patirties, sako jis.
2019 m. dviračių prekybą pradėjusi Veloklinika gavo 168.000 Eur pajamų, pernai 340.000 Eur. Suplanuotas augimas buvo panašus, tačiau su rinkodaros priemonėmis, investicijomis į e. parduotuvę ir kitais būdais paskatinti pajamų augimą.
Pandemija išaugino didelį kiekį naujų klientų, dviratininkų. Mūsų tikslas pernai buvo pasiekti 300.000 Eur apyvartą augame, investuojame į patalpas, į inventorių, darbuotojus. Pasiekėme 340.000 Eur, tačiau mums nebereikėjo to, ką darėme dar metų pradžioje rinkodaros kampaniją, tvarkėme internetinį puslapį, kad viskas būtų gražu, klientui matoma. Kai prasidėjo sezonas, servise buvo 3 savaičių eilės, dirbome iki vėlybos nakties, kad tik susitvarkytume su esamu srautu.Naujo nebereikėjo, mūsų pajėgumai nebuvo gabūs padaryti daugiau, apibendrina A. Valiauga.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti