Nutekėjo klientų duomenys: kaltas vadovas ar darbuotojai
Internetas yra ta erdvė, kur kiekvienas žodis ar veiksmas gali turėti gerokai stipresnių padarinių nei su klientais, aptarnaujamais akis į akį.
Kartais užtenka žmogiškojo faktoriaus, kad būtų pakenkta bendrovės reputacijai: ne sykį internetas sproginėjo nuo nepagarbaus įmonės atstovo bendravimo su klientu. Internautai tokį elgesį netrunka pasmerkti boikotuodami konflikte dalyvavusią kavinę ar parduotuvę. Tačiau įmonės vadovo viešas atsiprašymas gali kiek apslopinti aistras, ir ilgainiui incidentas pasimiršta.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai