Dėl „Sviesto sviestuoto“ žodį tarė teisininkai: trūksta argumentų

Netikėtai įsiplieskęs skandalas dėl to, ar prekės ženklas Sviestas sviestuotas klaidina vartotojus, sulaukė ir kai kurių teisininkų vertinimo. Anot jų, institucija priėmė neteisingą sprendimą, nes vadovavosi formalumais, o ne logika.
Atgarsiai dėl smulkios įmonės prekės ženklo vis dar netyla. Riešutų kremą 6 metus gaminančiai MB Sviestas sviestuotas pranešus, kad jų to paties pavadinimo prekės ženklas Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) sprendimu klaidina vartot ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti