E. parduotuvės eksportas: žingsniai, kaip parduoti ir nesuklupti

Pradėjus e. komercijos eksportą e. parduotuvę paleidus veikti naujoje rinkoje, reikia nusiteikti tolesnėms investicijoms. Ekspertų patarimas pasitelkti 5-ių žingsnių projekto valdymo planą, kuriame svarbu nesureikšminti pirmųjų etapų ir nenuvertinti rutinos nuolatinės priežiūros.
Donatas Gudelis, e. parduotuvių lokalizavimo paslaugų UAB MakesYouLocal vykdomasis vadovas Baltijos šalims, sako, kad dažniausiai įmonės, žengdamos svetur, suklumpa dėl biudžeto. Tai gali reikšti, kad prireiks didesnių investicijų, nei planuota, ar ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti