Smulkieji socialinius tinklus išnaudoja ir darbuotojų, ir partnerių paieškai

4 iš 5 smulkių ir vidutinių verslų (SVV) pasitelkia socialinius tinklus, dažniausia feisbuką, ieškoti naujų darbuotojų ar klientų. Dar pusė nenuvertina interneto svetainės svarbos, tačiau penktadalis smulkiųjų tokių kanalų nė nenaudoja.
Daugiau kaip pusė bendrovių 55% ieškodamos klientų ar naujų darbuotojų, išnaudoja savo interneto svetainę. Tačiau, kad šiam tikslui pasitelkia ir socialinius tinklus, nurodė 79% SVV vadovų. Beveik pusė bendrovių 48% tam naudoja savo feisbuko paskyrą, rodo Spinter tyrimų atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 203 Lietuvos SVV vadovų.
Dar 19% verslo atstovų paminėjo kitus socialinius tinklus, 12% paskyrą linkedine. Bendras įmonių aktyvumas socialiniuose tinkluose yra tikrai aukštas. Tai rodo modernų verslo požiūrį bei didesnį konkurencingumą pandemijos kontekste. Verslas eina ten, kur jo klientas praleidžia daug laiko tai yra teisinga strategija. Juo labiau, kad dėl pandemijos įvedamų ribojimų virtualūs pardavimai kartais lieka vienintele galimybe tęsti veiklą, pranešime spaudai ciutojamas Julius Ivaška, apklausą inicijavusio Medicinos banko komercijos departamento direktorius.
Apsieina be interneto galimybių
Lietuvoje veikiančios užsienio kapitalo SVV socialiniuose tinkluose yra aktyvesnės. 65% užsienio kapitalo bendrovių yra feisbuko vartotojos, 26% linkedino. Lietuvos kapitalo įmonių atitinkamai yra 46% ir dešimtadalis.
Tačiau penktadalis SVV moderniais komunikacijos kanalais nurodo nesinaudojantys. Apklausos duomenimis, tokia tendencija ryški ne tik tarp fizines paslaugas teikiančių įmonių 28%, bet ir tarp intelektualinių paslaugų teikėjų 24% bei prekybininkų 21%.
Moderniosios technologijos trina ribas tarp tų verslų, kurie negalėtų išgyventi be interneto ir tų, kuriems jo tarsi visai nereikia. Jei į skaitmeninę erdvę persikėlę klientai negali jūsų išgūglinti, vadinasi, jūsų nėra ir jie nežino, kokią prekę ar paslaugą galite pasiūlyti. Tuo atveju, jei asmeninį tinklapį pernelyg sudėtinga susikurti ar atrodo sudėtinga administruoti, naudokitės kitomis galimybėmis eikite į socialinius tinklus, junkitės prie integruotų prekybos ar paslaugų platformų, kur jus galėtų nesudėtingai rasti klientai ar potencialūs darbuotojai, pataria J. Ivaška.
Vietoje vizitinė kortelės
Apklausos duomenimis, kas antras SVV vadovas įvardija būtent įmonės interneto svetainės svarbą klientų ar darbuotojų paieškai. J. Ivaška ją prilygina moderniai šių laikų vizitinei kortelei, kuri padeda geriau susipažinti su įmone ir jos veikla.
Svarbu paminėti, kad savo interneto puslapio susikūrimas neturėtų būti traktuojamas kaip baigtinis veiksmas, antraip tokie virtualūs namai gali padaryti daugiau žalos negu naudos. Svetainė turėtų būti įdomi, patogi naršyti, įrašuose negali būti palikta rašybos ar stiliaus klaidų. Jei vartotojas čia užsuka, vadinasi, jis ieško aktualios informacijos, o ne naujienos apie prieš dešimtmetį gautą apdovanojimą. Periodiškai atnaujinkite ir kontaktinius duomenis, darbo laiką visa tai padės kurti profesionalų įvaizdį, nurodo J. Ivaška.
Dar 15% bendrovių svarbiu skaitmeniniu kanalu laiko e. parduotuvę, kuri reikalinga ir vengiant fizinių kontaktų dėl pandemijos klientai ir patys atranda apsipirkimo internete galimybes.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti