Pokyčiai be ilgų mankštų: kalėdinė dovana klientams – paklausti, ką daryti geriau

Geriau pastabas ir idėjas tobulėti vienąkart išgirsti iš kliento lūpų, nei daug laiko skirti konsultantų treniruotėms apie pokyčių naudą. Šventiniu laikotarpiu tokius pokalbius apie tai, kas rūpi klientų verslui, galima supakuoti ir kaip dovaną parodyti dėmesį, iš kurio naudos gaus tiek pirkėjas, tiek pardavėjas.
Verslo konsultantai įmonėms, siekiančioms įgyvendinti pokyčius, o pirmiausia aptikti jų galimybes bendrovės viduje, pataria atsigręžti į partnerius ir klientus kas jiems praverstų. Toks požiūris pratęsia nuostatą, kad klientas svarbiausia centr ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti