Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-12-15 06:45

Pokyčiai be ilgų mankštų: kalėdinė dovana klientams – paklausti, ką daryti geriau

Herwino Baharo („Zumapress“ / „Scanpix“) nuotr.
Herwino Baharo („Zumapress“ / „Scanpix“) nuotr.
Geriau pastabas ir idėjas tobulėti vienąkart išgirsti iš kliento lūpų, nei daug laiko skirti konsultantų treniruotėms apie pokyčių naudą. Šventiniu laikotarpiu tokius pokalbius apie tai, kas rūpi klientų verslui, galima supakuoti ir kaip dovaną – parodyti dėmesį, iš kurio naudos gaus tiek pirkėjas, tiek pardavėjas.

Verslo konsultantai įmonėms, siekiančioms įgyvendinti pokyčius, o pirmiausia – aptikti jų galimybes bendrovės viduje, pataria atsigręžti į partnerius ir klientus – kas jiems praverstų. Toks požiūris pratęsia nuostatą, kad klientas – svarbiausia centrinė figūra, apie kurią ir turi suktis pokyčiai.

Tokią metodiką išbandė Ukmergėje veikianti UAB „Stansefabrikken“, Norvegijos kapitalo metalo apdirbimo bendrovė, gaminanti komponentus ir produktus iš lakštinio metalo kitoms gamybos Vakarų Europos įmonėms.

52795
130817
52791