Pokyčiai be ilgų mankštų: kalėdinė dovana klientams – paklausti, ką daryti geriau
Verslo konsultantai įmonėms, siekiančioms įgyvendinti pokyčius, o pirmiausia – aptikti jų galimybes bendrovės viduje, pataria atsigręžti į partnerius ir klientus – kas jiems praverstų. Toks požiūris pratęsia nuostatą, kad klientas – svarbiausia centrinė figūra, apie kurią ir turi suktis pokyčiai.
Tokią metodiką išbandė Ukmergėje veikianti UAB „Stansefabrikken“, Norvegijos kapitalo metalo apdirbimo bendrovė, gaminanti komponentus ir produktus iš lakštinio metalo kitoms gamybos Vakarų Europos įmonėms.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai