90% akcijos nebeužtenka: kodėl klientas renkasi rajono parduotuvę, o ne prekybos centrą

Pandemijos situacija privertė verslą pasikeisti. Dalis besikeisdami ieškojo pigesnių ir greitesnių sprendimų, kurie vis tiek juk tėra laikini, iki baigsis karantinas. 30 kartų greičiau pasikeitusi vartotojų elgsena atgal negrįš, o ką darys verslas?
Šiuolaikiniame technologijų amžiuje verslas gali būti sėkmingas, jeigu parduoda tai, ko niekas kitas, arba taip, kaip niekas kitas neparduoda Verslo žinių konferencijoje Gazelė 2020 sakė Jurgis Gylys, NFQ Technologies verslo skaitmenizavimo ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti