Lietuvių startuolio „Omnisend“ apyvarta auga ir dėl karantino

Publikuota: 2020-06-20
Rytis Laurinavičius, „Omnisend” bendraturtis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Rytis Laurinavičius, „Omnisend” bendraturtis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

E. komercijos galiūnės „Mailchimp“ vietą pernai užėmęs ir trigubai pajamas išauginęs lietuvių startuolis „Omnisend“ pagreitį išlaiko ir šiemet. Įmonė skaičiuoja, kad pirmąjį šių metų ketvirtį pajamos augo 25% greičiau, nei tuo metu pernai.

Pasak Ryčio Laurinavičiaus, vieno iš startuolio kūrėjų, sėkmę užtikrina ilgalaikis įdirbis bei įmonės plėtra JAV, tačiau prisidėjo ir pasaulinis karantinas.

Praėjusius metus integruotos rinkodaros įrankis baigė pasiekęs 5,3 mln. Eur apyvartą,  2018 m. ji buvo 1,6 mln. Eur. „Omnisend“ pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) buvo 2,4 mln.  Eur. Itin greitą augimą lėmė ne tik didėjantis komandos profesionalumas, bet ir veiklos pobūdį pakeitęs tuometinis lyderis pasaulyje „Mailchimp“, kurio vietą „Shopify“ platformoje ir užėmė lietuvių įkurtas startuolis, nurodoma pranešime.

[infogram id="f8a8a76f-17c3-425d-af94-44741ba66c3f" prefix="USv" format="interactive" title="Technologijos: Copy 2020 Soundest apyvarta ir EBITDA"]

„Pernai sulaukėme unikalios galimybės įsitvirtinti pasaulinėje rinkoje. Svarbiausia užduotimi tapo užtikrinti ne tik tai, kad sklandžiai perimsime atsilaisvinusią segmento dalį, bet ir toliau nuosekliai augsime. Šių metų augimo skaičiai leidžia teigti, jog atlaikyti šį iššūkį komandai pavyko“, – sako R. Laurinavičius.

Kaip rašė VŽ, MailChimp“ pasitraukimas iš e. komercijos rinkos prasidėjo nuo skyrybų su didžiausia šios srities partnere – platforma „Shopify“. Technologijų ir rinkodaros sektoriuose praėjusių metų pirmojo ketvirčio pabaigoje vykusių skyrybų istorija skambėjo gana garsiai.

Esminėmis sėkmės priežastimis „Omnisend“ bendraįkūrėjas vadina pastaraisiais metais tarptautinėje erdvėje ženkliai išaugusį įmonės vardo žinomumą, produkto pritaikymą stambiojo verslo poreikiams bei buvimą „arčiau kliento“.

„Mūsų rinkoje klientai yra linkę migruoti – ištikimybės nėra daug. Tačiau pastaruoju metu pastebime vis ilgiau besitęsiančias partnerystes. Tai didžiąja dalimi lėmė investicijos į klientų aptarnavimą: jei anksčiau kitame žemyne esančių įmonių rūpesčius spręsdavome iš Lietuvos, tai dabar turime tam dedikuotą komandą JAV“, – teigia verslininkas.

Įkūrė biurą JAV

Įmonės metinių periodinių pajamų rodiklis šių metų balandį buvo 10,2 mln. Eur. Tai leidžia įvertinti, kad pajamos šiemet augo 25% greičiau, nei pernai, kuomet šis rodiklis buvo 8,9 mln. Eur.

Pagrindinėmis to priežastimis R. Laurinavičius laiko ne tik struktūruotą įmonės plėtrą JAV. Įtakos turėjo ir pasaulinis karantinas.

„Visuotinis užsidarymas itin paspartino ir iki tol vyravusią tendenciją verslus perkelti į virtualią erdvę. Pirmaisiais šių metų mėnesiais stebėjome itin didelį naujų klientų iš viso pasaulio susidomėjimą. Tai – naujai į virtualią erdvę persikrausčiusios nedidelės ar vidutinio dydžio įmonės. Kur kas daugiau dėmesio rinkodarai internete šiuo laikotarpiu skyrė ir didžiosios bendrovės“, — teigia „Omnisend“ bendraįkūrėjas.

Šiemet integruotos rinkodaros įrankiu naudojasi apie 80.000 verslo klientų visame pasaulyje. Pernai šis skaičius siekė 65.000.

„Omnisend“ pernai atidarė ir įmonę JAV, aptarnaujančią verslus šioje šalyje bei Kanadoje, sudarančius daugiau nei pusę visų „Omnisend“ klientų. Jai vadovauja buvęs el. komercijos galiūnės „Shopify“ technologinių partnerysčių vadovas Jamie Suttonas. Šiuo metu biure dirba 13 žmonių.

„Strategija rinktis geriausius, itin patyrusius specialistus jau duoda vaisių. Ją taikome ir Lietuvoje – į vadovaujančias pozicijas siekiame pritraukti patyrusius, ne vieną sėkmės istoriją savo gyvenimo aprašyme turinčius specialistus“, — pranešime cituojamas R. Laurinavičius.

Lyginant su 2019 m. pradžia, įmonės darbuotojų skaičius taip pat augo beveik triskart – nuo 37 iki 81, šiemet vien Lietuvoje planuojama įdarbinti dar apie 10 specialistų. „Omnisend“ biurus turi Lietuvoje, Ukrainoje, D. Britanijoje ir JAV.

Verslininko teigimu, integruotos rinkodaros paslaugos sparčiai populiarėja, o turimas įdirbis ir reputacija rinkoje leidžia tikėtis panašaus augimo tempo ir šiemet

„Prieš porą metų buvome vieni pirmųjų, pradėjusių kalbėti, kad e. parduotuvėms neužtenka rinkodaros el. paštu. Mes sukūrėme įrankį, leidžiantį lengvai pasitelkti ir SMS žinutes, e. parduotuvės programėlės pranešimus (angl. push notifications), žinutes per „Facebook Messenger“ ar „WhatsApp“. Šiandien tai tampa tendencija ir 2020-ieji galėtų būti integruotos rinkodaros lūžio metai. Todėl šiais metais planuojame bent padvigubinti prenumeratų pardavimų pajamas, o ambicingas scenarijus yra augti tokiu pat tempu kaip pernai“, – metų pradžioje sakė „Omnisend“ vadovas.

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Eksporto specialistai padėjo iš 1 investuoto euro gauti 15 Eur grąžos

Dvejus metus trukusi eksporto lyderių programa „Sparnai“ baigėsi birželį. Per šį laikotarpį  Lietuvos...

Gazelė
2020.07.07
Statybininkai ir automobilių servisų vadovai: pagaliau mūsų svajonė pildosi Premium 4

Nuo liepos pradžios kai kurioms veikloms panaikinus verslo liudijimus, tų sektorių įmonių vadovai neslepia...

Gazelė
2020.07.07
5 mitai apie verslo strategiją, kurie pridaro žalos 1

Kai kurie verslininkai, ypač smulkieji, nemano, jog verslo strategija yra būtina. Tačiau tie, kas veikia...

Gazelė
2020.07.05
JAV pratęsė smulkiojo verslo paramos programą

Prezidentas Donaldas Trumpas šeštadienį pratęsė lengvatinių paskolų smulkiajam verslui programą. Mažosios...

Gazelė
2020.07.05
Transportininkų realybė: vieni taikosi su praradimais, kiti vos spėja skaičiuoti pelną Premium 1

Per karantiną vilkikai nestovėjo įmonių kiemuose, bet kai kurių bendrovių apyvarta ypač krito. Labiausiai...

Gazelė
2020.07.03
„Sapore d‘Italia“ patirtis: „Akropolyje“ atidarė parduotuvę dėl užsienio klientų ir jų neteko – bet laikinai Premium

Kai naujai atidarytą parduotuvę po mėnesio „ištinka“ karantinas, visi plėtros planai lieka sujaukti. Tačiau...

Gazelė
2020.07.01
Keičiasi kai kurios didžiausios ir mažiausios „Sodros“ išmokos 1

Nuo liepos 1 d. keičiasi maksimalių ir minimalių ligos, maksimalių tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo ...

Gazelė
2020.07.01
Verslo liudijimai nuo liepos išduodami ne visiems

Nuo liepos su vienu verslo liudijimu bus galima užsiimti tik vieno buto nuoma, o būstų ir automobilių...

Gazelė
2020.07.01
Rado išeičių, kaip taupyti įkuriant darbo vietas Premium

Daugelis įmonių stengiasi kuo mažiau įsigyti nuosavo turto ir jį nuomotis. Dabartinėmis sąlygomis, kai...

Gazelė
2020.07.01
Smulkioji verslininkė: gyvename XXI amžiuje, o elektros galios padidinti neprisiprašome Premium 7

Kai kurie smulkieji verslininkai, dirbantys kaimo vietovėse, tvirtina, jog negali plėsti verslo dėl to, kad...

Gazelė
2020.06.30
Kuriamas įrankis, kuris padės paskolą gauti ir jaunam verslui

IT bendrovė „Fintegry“ kartu su startuoliu „Abalt“ kuria įmonių kredito rizikos vertinimo sistemą pagal...

Gazelė
2020.06.29
E. parduotuves atrado net mėsininkai ar bitininkai 

Per karantiną stipriai suintensyvėjo e. prekyba: kai kurios įmonės e. parduotuvę susikūrė vos per kelias...

Gazelė
2020.06.29
Biure šuo? Kodėl gi ne 12

Darbdaviai, norėdami pakelti ūpą darbuotojams, prigalvoja įvairiausių motyvacinių priemonių. Vienos jos...

Gazelė
2020.06.28
Bilietų į renginius platintojai jau įkvepia deguonies – išgyvens Premium

Tiek renginių organizatoriai, tiek bilietų pardavimo platformos nuostolius skaičiuos dar ilgai – kol bus...

Gazelė
2020.06.27
Lietuvių startuolis užėmė antrąją vietą „PowerUp!“ superfinale 1

Lietuvių startuolis „Viezo“ laimėjo antrąją vietą didžiausiame Centrinės ir Rytų Europos tvariosios...

Gazelė
2020.06.26
5 atvejai, kai sunku gauti nuomos subsidiją: kaip elgtis

Valstybės valdoma UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) išskiria 5 kliuvinius, dėl kurių vis dar...

Statyba ir NT
2020.06.26
Karantinas sujaukė plėtros planus: kaip elgėsi verslininkai Premium

Plėtra nebūtinai būna sėkminga net tuomet, kai išorinės aplinkybės nepakiša kojos. Karantinas daugelio...

Gazelė
2020.06.25
„Swedbank“ didina nuo COVID-19 nukentėjusio verslo finansavimą iki 1 mln. Eur

„Swedbank“ padidino maksimalią finansuojamą valstybės paskolos sumą nuo COVID-19 nukentėjusiam šalies...

Gazelė
2020.06.25
Dar viena kliūtis gauti subsidiją mikroįmonėms – šįkart MB vadovams Premium

Dalis mikroįmonių negali gauti subsidijos, nes gyventojų pajamų mokestį (GPM) sumokėjo iš asmeninės...

Gazelė
2020.06.25
Nuo pandemijos nukentėjęs verslas įmokas „Sodrai“ galės sumokėti per 5 metus

„Sodra“ jau laukia verslo prašymų supaprastinta tvarka atidėti dėl karantino ir ekstremalios situacijos...

Gazelė
2020.06.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus