Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-05-20 19:00

Įmonės patirtis: neigiamas atsakymas dėl paramos per dieną pavirto teigiamu

Juozas Tubinas, valdantis viešbučių ir restoranų tinklą „Tubinas“: „Aptiktą klaidą netrukome surasti, ir paskolą gavau.“ Įmonės nuotr.
Juozas Tubinas, valdantis viešbučių ir restoranų tinklą „Tubinas“: „Aptiktą klaidą netrukome surasti, ir paskolą gavau.“ Įmonės nuotr.
Daugelis verslininkų piktinasi, kad jų prašymai suteikti paramą yra atmetami, tačiau kai kurių įmonių patirtis rodo, jog, gavus neigiamą atsakymą, nereikia su juo susitaikyti – kartais tai gali nutikti dėl elementarios klaidos.

Verslininkai, gavę neigiamą atsakymą dėl finansinės paramos, neslepia apmaudo, kad valstybės pagalba lieka tik žodžiai ir netampa veiksmais. Tačiau Klaipėdos verslininkas Juozas Tubinas, valdantis viešbučių ir restoranų tinklą „Tubinas“, dalijasi kiek kitokia patirtimi. Gavęs neigiamą atsakymą dėl paskolos labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusiems verslams, jis ėmė aiškintis, kodėl parama įmonei nebuvo suteikta. Paaiškėjo, kad tam kelią užkirto neteisingai suskaičiuotas akcininkų nuosavybės rodiklis.

Užsispyrimas atsipirko

UAB „Tubinas International“, paskelbus karantiną, turėjo kone visiškai sustabdyti veiklą. Tad apyvartinės lėšos nukrito iki nulio. Tačiau einamųjų sąskaitų, kurias kas mėnesį reikia apmokėti, sumos tik vos mažesnės nei įprastos veiklos metu: atlyginimai darbuotojams, pastatų nuomos, komunaliniai ir kiti būtini mokesčiai niekur nedingo. Todėl verslininkas gaudė kiekvieną žodį apie finansinę paramą.

52795
130817
52791