Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-06 13:06
RĖMIMAS
2025-11-06 04:00
2025-11-05 10:10
2025-11-05 05:45
RĖMIMAS
2025-11-04 05:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Gaila.
Nežinau ar reikia taip daryti, tuo labiau tuo girtis, o dar po to kai prieš savaitę buvo straipsnis kaip gerai šitiem baram sekasi..tikrai ne pats geriausias socialiai atsakingo veralo pavizdys. Tikrai niekada neisiu į jokį šito žmogaus valdomą barą..ir tikiuosi, kad patalpų nuomininkas pasielg su juo taip pat, kaip jis pasielgė su savo darbuotojais!
Klasikine darbuotojo pozicija. Jeigu verslo savininkas mato rizikas, jog esama situacija ir turimi kastai gali nusitempti versla i dugna, pridaryt skolu visiems ir privesti iki bankroto, butent toks sprendimas ir yra teisingiausias. Straipsnyje neminima nieko apie atsakomybiu nesilaikyma pries darbuotojus ar tiekejus - jeigu viskas saziningai ir pagal tvarkas - toks sprendimas yra pagirtinas ir tikrai ne kiekvienas turi tokius kiausus priimti tokius sprendimus.
Gerb. Šarūnai, Aš taip pat esu dviejų barų savininkas, bet darbuotojų neatleidinėju, o ieškau išeičių..darome maistą išsinešimui, aišku pajamos kolkas juokingos, bet vis geriau negu nieko, ir labai tikiuosi, kad ir darbuotojai ir klientai panikai praėjus tai įvertins. Sėkmės.
Tempti gumą gali tas kas nepatyrė 2008 metų finansinės krizės . Greitai priimtas sprendimas yra gerai , gal jis kažkam atrodo neteisingas , bet kai įmonė prisidarys skolų , tai už tai nuo 2013 metų gresia atsakomybė netik direktoriui , bet ir akcininkui . Čia problema Lietuvos sistemoje , kur tik žodžiais deklaruoja , kad padeda verslui , o ištikrųjų tik smaugia .