Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2020-03-16T22:33:49+02:00

    Gaila.

  • 2020-03-17T08:18:52+02:00

    Nežinau ar reikia taip daryti, tuo labiau tuo girtis, o dar po to kai prieš savaitę buvo straipsnis kaip gerai šitiem baram sekasi..tikrai ne pats geriausias socialiai atsakingo veralo pavizdys. Tikrai niekada neisiu į jokį šito žmogaus valdomą barą..ir tikiuosi, kad patalpų nuomininkas pasielg su juo taip pat, kaip jis pasielgė su savo darbuotojais!

    • 2020-03-17T09:56:57+02:00

      Klasikine darbuotojo pozicija. Jeigu verslo savininkas mato rizikas, jog esama situacija ir turimi kastai gali nusitempti versla i dugna, pridaryt skolu visiems ir privesti iki bankroto, butent toks sprendimas ir yra teisingiausias. Straipsnyje neminima nieko apie atsakomybiu nesilaikyma pries darbuotojus ar tiekejus - jeigu viskas saziningai ir pagal tvarkas - toks sprendimas yra pagirtinas ir tikrai ne kiekvienas turi tokius kiausus priimti tokius sprendimus.

    • 2020-03-17T10:43:53+02:00

      Gerb. Šarūnai, Aš taip pat esu dviejų barų savininkas, bet darbuotojų neatleidinėju, o ieškau išeičių..darome maistą išsinešimui, aišku pajamos kolkas juokingos, bet vis geriau negu nieko, ir labai tikiuosi, kad ir darbuotojai ir klientai panikai praėjus tai įvertins. Sėkmės.

  • 2020-03-17T15:13:12+02:00

    Tempti gumą gali tas kas nepatyrė 2008 metų finansinės krizės . Greitai priimtas sprendimas yra gerai , gal jis kažkam atrodo neteisingas , bet kai įmonė prisidarys skolų , tai už tai nuo 2013 metų gresia atsakomybė netik direktoriui , bet ir akcininkui . Čia problema Lietuvos sistemoje , kur tik žodžiais deklaruoja , kad padeda verslui , o ištikrųjų tik smaugia .

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791