Nuo influencerių perėję prie bendruomenės rinkodaros, gavo 0,5 mln. Eur investiciją

Bendruomenės rinkodaros startuolis Billo, skirta prekių ženklams, pritraukė beveik 500.000 Eur. investiciją.
Rizikos kapitalo fondų Open Circle Capital, 70Ventures ir SOSV investicijų startuolis sulaukė platformos kūrimui skirtame (angl. pre-seed) investicijų raunde.
Billo platformos idėja prekės ženklai skelbia interaktyvias turinio kūrimo užduotis naudotojų bendruomenei, o ji už autentiško turinio kūrimą gautų užduočių programėlėje Billo.app atlikimą gauna atlygį.
Platforma leidžia prekės ženklams dirbti su realiais savo naudotojais ir taip auginti autentiškų įvaizdžio advokatų bendruomenę, klientų lojalumą ar dar tik kuriamo produkto kokybę. Tai, kad prekės ženklai atsigręžia į autentiškumą ir įtraukia esamus savo naudotojus ypač aktualu dabar, kai marketingo rinkoje jaučiamas influencerių rinkodaros nuosmukis ir kyla autentiško turinio poreikis, pranešime spaudai cituojamas Tadas Deksnys, UAB Billo.app direktorius.
Jis, kartu su Donatu Smailiu, iki Billo kūrimo plėtojo platformą Unboxed Network, skirtą influencerių turinio kūrimui, tačiau pastebėję turinio autentikos reikšmę, pakeitė kryptį pasuko į bendruomenės rinkodarą sukurti naują produktą rinkodaros specialistams.
Mūsų platformoje veikia keli užduočių tipai, kurie leidžia prekės ženklams gauti nuotraukų ir vaizdo turinį viešinimui, privatų grįžtamąjį ryšį, testuojant ar vertinant produktą ir rekomendacijų sistemą. Šiuo metu atliekame rinkos testus Europoje, kad suprastume, kokius bendradarbiavimo su savo bendruomenėmis būdus Billo naudotojai vertina labiausiai, komentuoja D. Smailys, vienas iš Billo. app įkūrėjų.
Fondo Open Circle Capital atstovų teigimu, sprendimą investuoti į startuolį lėmė tai, kad sėkmingai kuriamas inovatyvus įrankis sparčiai augančioje rinkoje ir tai, kad jis pasiekia užsibrėžtų plėtros tikslų.
Įspūdį paliko tarptautinių klientų sąrašas, tarp kurių tokie vardai kaip Microsoft, Philips, Nestle ir kiti. Teigiamai įvertinome ir komandą: jos branduolys specialistai, kurie yra sukaupę patirtį tiek socialinių tinklų srityje, tiek kuriant ir vystant kitus startuolius, pranešime spaudai cituojamas Rokas Tamošiūnas, Open Circle Capital partneris.
Nurodoma, kad rizikos kapitalo fondo bei verslo akseleratoriaus 70 Ventures susidomėjimas Billo išaugo įvertinus įmonės potencialą vystyti B2B pardavimus užsienio rinkose. Pasitikėjimui užsienyje Billo.app įtakos gali turėti ir jau pritraukti tarptautiniai klientai.
Artimiausi Billo planai produkto testavimas ir įtvirtinimas Europos rinkoje. Platformos kūrėjai mato stiprų potencialą platformos funkcionalume užduočių įvairovėje. Ypač, galimybėje prekės ženklams personalizuoti savo užduotis pagal poreikį: kviesti savo naudotojus kurti turinį, išbandyti naują produktą, įtraukti darbuotojus į darbdavio įvaizdžio formavimą ir kt.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Mano verslas
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti