Smulkiųjų pranašumas – greitas pristatymas, e. parduotuvė tam nebūtina

Publikuota: 2020-02-27
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kuo mažos e. parduotuvės gali suvilioti pirkėją, kad šis nesirinktų e. komercijos milžinių ar didesnių parduotuvių? Kuo lankstesniu pristatymu tą pačią dieną, taip pat – pristatymo paslauga nepaisant to, kur perkama.

Pristatymo tą pačią dieną pageidautų 76% 18–65 m. amžiaus pirkėjų JAV, nurodo „Entrepreneur“. Dar 54% yra linkę sumokėti už tokį patogumą. Tos pačios ar bent kitos dienos pristatymo poreikis galioja beveik visoms pirkinių kategorijoms – maistui, drabužiams, vaistams.

JAV pirkėjų apklausos įžvalgos aktualios smulkiems prekybininkams visur, nes jie konkuruoja ne tik su gigantais, tokiais kaip „Amazon“ ar „Ebay“, bet ir su didesnėmis vietinėje rinkoje e. parduotuvėmis ir fiziniais prekybininkais.

Parodo pirštu

„Entrepreneur“ pataria, kad lokalūs prekybininkai, esantys arti kliento, gali siūlyti patogų pristatymą nė neturėdami e. parduotuvės – informuoti apie paslaugą galima parduotuvėje, feisbuko paskyroje ar priimant užsakymus e. paštu.

„Daug mūsų klientų yra senyvo amžiaus, jie dar nėra tokie išmanūs, kad pirktų internetu. Atėję į parduotuvę, pirštu parodo, ko jiems reikia, o mes atvežame tiesiai į daržą, būna, kad vežame ir dviračiu“, – yra pasakojusi Greta Kavaliūnaitė, Tauragės sodo ir daržo prekių parduotuvės „Kad augtų ir žydėtų“, įsikūrusios privačių namų kvartale.

„Entrepreneur“ pataria pasitelkti partnerių, pašto, kurjerių tarnybos paslaugas, o kad greitas pristatymas apsimokėtų, galima nustatyti minimalią užsakymo ribą, tačiau ji turi būti panaši į vidutinę krepšelio sumą fizinėje parduotuvėje – ne didesnė.

Taip pat dalis klientų yra linkę sumokėti už patogumą, todėl nieko gėdingo, jeigu e. parduotuvėje nurodysite, papildomos greitesnio pristatymo paslaugos kainą.

„Entrepreneur“ pataria ilgainiui galvoti apie savo pristatymo paslaugą – savi darbuotojai ir tinkama programinė įranga gali sutaupyti 40%.

Greitis lemia patirtį

Lietuvos verslas, siunčiantis klientams prekes į JAV, pavirtina, kad nepaisant to, kur yra klientas, greito pristatymo paslauga jau nebėra išskirtinumas, o būtinybė. Pavyzdžiui, UAB „Baltic Synergy“, valdanti odinių rankinių prekės ženklą „Time Resistance“, su JAV rinka dirba nuo 2015 m., pristatant JAV rinkai skirtą prekės ženklą, svarstyta, kad pridėtinė vertė klientui galėtų būti greitas pristatymas, juolab, kad prekės keliauja iš Europos. Vis dėlto pastarojo akcento, taip pat kaip ir geros kokybės ar aptarnavimo, atsisakyta, nes tai privalu visiems pardavėjams. Galanterija ten pristatoma per 1–3 darbo dienas.

„Šiuos dalykus reikia sutvarkyti taip, kad neatsiliktum arba nedirbti. Išskirtinumo čia nėra. Dirbame su UPS ir DHL siuntų tarnybomis. Greitas pristatymas kainuoja, todėl reikia gerai sudėlioti verslo planą. Kai kurie pardavėjai siunčia prekes, ypač mažesnės vertės, paštu, tačiau jos keliauja ilgiau, dažnai negali užtikrinti tikslaus pristatymo laiko. Be to, svarbiausia kliento patirtis – labiau patenkintas pirkėjas bus tada, jei rankinę į Teksasą gaus po dviejų dienų, ne po dviejų savaičių“, – yra pasakojęs Artūras Kanapkis, „Baltic Synergy“ vadovas.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kaip mažinti atlyginimus ar premijas, kad tai nesibaigtų ginču Premium

Planas A – pasitelkti prastovas ir gauti subsidiją arba išleisti darbuotojus atostogų, kritiniu atveju –...

Gazelė
11:00
Pasvėrė, ar tikrai verta naudotis pristatymo į namus paslaugomis Premium

Kai verslo sąlygos pasikeičia kone per naktį, sprendimus reikia priimti žaibiškai. Tačiau vis tiek būtina...

Gazelė
2020.04.05
Žengti į e. erdvę ne taip sudėtinga, kaip baisu: siūlo nemokamų įrankių

Smulkus ir vidutinis verslas, paskelbus karantiną, buvo priverstas uždaryti fizines prekybos ir paslaugų...

Gazelė
2020.04.04
Apsipirkimo įpročiai keičiasi, gyvenimas nestoja 2

Kaip buvome įpratę gyventi vakar, jau tenka pamiršti. Prie naujų sąlygų taikosi tiek verslas, tiek ir patys...

Gazelė
2020.04.04
Kenčiančiam verslui ir finansinę paramą skiria, ir sprendimus siūlo 1

Iš suplanuoto Vyriausybės finansinių priemonių paketo numatyta paskirstyti apie 1,3 mlrd. Eur Lietuvos...

Gazelė
2020.04.03
SVV jau gali teikti paraiškas INVEGAI dėl paskolų „atostogų“ palūkanų kompensavimo 1

Nuo penktadienio, balandžio 3 d. smulkusis ir vidutinis verslas (SVV) gali teikti paraiškas dėl 100% atidėtų...

Gazelė
2020.04.03
Iki 80-100% padidino ES remiamų inovacijų finansavimą

ES investicijų priemonių „Inostartas“ ir „Inopatentas“ finansavimas MVĮ padidintas iki 80-95%. Su COVID-19...

Gazelė
2020.04.02
Konkurse „PowerUp!“ 26 startuoliai iš Lietuvos varžysis nuotoliniu būdu

Verslo skatinimo ir plėtros programa „PowerUp! Challenge“, kurią organizuoja ES tvariosios energetikos...

Gazelė
2020.04.02
VMI nuo mokesčių laikinai atleido ir smulkųjį verslą 4

Savarankiškai dirbantiems VMI ir „Sodros“ taiko tokias pačias pagalbos priemones, kurios numatytos ir...

Finansai
2020.04.02
„Internete karantino nėra“ rezultatai – 700 e. prekybininkų 1

„Internete karantino nėra“ užsiregistravo 700 e. parduotuvių ir apie 70 e.komercijos mentorių, kurie...

Gazelė
2020.04.02
Smulkiuosius pamokys, kaip susikurti gerą e. parduotuvę

Smulkiausieji regionų verslininkai, norintys išmokti prekiauti internetu, kviečiami į nemokamus kursus.

Gazelė
2020.04.02
Šveicarijos patirtis: iki 10% apyvartos paskolos smulkiesiems e. paštu per 10 minučių

Vyriausybėms kuriant paramos verslui mechanizmus, svarbiausia greitas jų veikimas ir žemi slenksčiai...

Gazelė
2020.04.01
Europos pinigai, skirti smulkiesiems, padės atsiskaityti ir su tiekėjais Premium

25 mln. mažų ir vidutinių įmonių (MVĮ) sudaro du trečdalius darbo vietų Europoje ir bent iš dalies yra...

Gazelė
2020.04.01
Kokie darbuotojai darbo neteks pirmiausia Premium 2

Kol kas darbuotojų skaičių mažina dar nedaug įmonių, tačiau netrukus atleidimo lapeliai bus dalijami kur kas...

Gazelė
2020.04.01
Patarimai smulkiam verslui: kaip pradėti prekiauti internetu  Premium

Susikurti interneto svetainę ir imtis prekybos yra nesudėtinga, didesnis iššūkis – pritraukti joje...

Gazelė
2020.04.01
Registrų centras nebaus vėluojančių pateikti ataskaitas

Šiais metais Registrų centras finansinių ataskaitų teikimo procesą vertins lanksčiai ir atsižvelgs į...

Finansai
2020.04.01
„Gulbelė“ prekių užsakymus priima internetu ir telefonu 2

Mažmeninės prekybos tinklas UAB „Gulbelė“, reaguodamas į Lietuvoje ir pasaulyje susidariusią situaciją dėl...

Prekyba
2020.04.01
Ataskaitose įmonės turi atskleisti bankroto riziką Premium 1

Įmonės, kurios dar nepatvirtino ir nepaskelbė savo finansinių ataskaitų už 2019 m., turi įvertinti ekonomikos...

Finansai
2020.04.01
Verslas kuria ir juodžiausius scenarijus, bet pozityvumo vis tiek įžvelgia Premium

Jei šiandien nieko nedarysi ar priimsi neapgalvotą spren­dimą, sunkmečiui pa­sibaigus, bus sunku atsitiesti.

Gazelė
2020.04.01
Kaip atsivesti pirkėjų į e. parduotuvę Premium

Karantinui sustabdžius daugelį verslų, šie karštligiškai keliasi į virtualią erdvę. Tai padaryti nėra nei...

Gazelė
2020.03.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus