Užsakymus patikėjo studentams ir nenusivylė

Publikuota: 2020-02-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Apie verslo ir mokslo bendradarbiavimą kalbama daug ir ilgai. Ir tik pastaruoju metu daugiau randasi apčiuopiamų darbo kartu rezultatų. Tačiau neišnaudotų galimybių dar apstu – ypač smulkusis verslas jomis naudojasi vangiai.

Matyt, dar gajus stereotipas, kad bendradarbiavimas su universitetais ar kitomis mokslo įstaigomis brangiai kainuoja, todėl tai gali sau leisti tik stambusis verslas. Tačiau smulkieji, kurie išbandė dirbti su mokslo įstaigomis, sako, jog nieko panašaus.

Birutė Kaušilaitė ir Ineta Putnienė, UAB „PharmaDIA“ steigėjos, sukūrusios ir tobulinančios kosmetines veido kaukes „Lecler“, yra pasakojusios, jog būtent toks bendradarbiavimas padėjo rasti naujų pardavimo kanalų.

„Ir mes, ir klientės matėme kaukių naudą. Tačiau negalėjome jos pagrįsti moksliškai. Tuomet ėmėme ieškoti aukštosios mokyklos, kuri sutiktų atlikti mokslinius tyrimus. Žinoma, buvo kiek nejauku, nes esame ypač smulki vos dviejų darbuotojų įmonė. Tačiau mums tų tyrimų labai reikėjo, todėl buvome pasiryžusios ieškoti tol, kol rasime“, – pasakoja B. Kaušilaitė.

Kauno kolegija susidomėjo pasiūlymu ištirti produktą.

„Surinkome 120 moterų, kurios du kartus per savaitę du mėnesius ateidavo į kosmetologijos katedrą tirtis odos būklės ir užsidėti kaukės. Tai buvo tikrai didelės apimties tyrimas, tad jo rezultatai yra įtikinami“, – aiškina „PharmaDIA“ bendraturtė.

Patartų ir kitiems

Bendradarbiavimu su aukštąja mokykla nenusivylė ir Vladas Latvėnas, „H Drop“ bedraturtis, pardavimų direktorius. Jis ieškojo, kas galėtų sukurti dizainą pakuotei.

„Perėjau 5 agentūras. Tačiau pasirinkome dirbti su Vilniaus dailės akademija (VDA). Ir tikrai tuo džiaugiuosi“, – sako jis.

Patikėti dizainą akademijos studentams bei dėstytojams verslininkai nusprendė išgirdę rekomendacijų.

„Be to, jų siūloma kaina buvo šiek tiek mažesnė negu agentūrų. Ne paskutinėje vietoje buvo ir tai, kad norėjome plačiau parodyti, jog akademijos studentai gali sukurti verslui pritaikytą produktą“, – vardija V. Latvėnas.

Jis neslepia, jog buvo girdėjęs ir neigiamų atsiliepimų apie tai, kaip į bendrus projektus žiūri aukštosios mokyklos. Esą dirba ilgai, nesilaiko terminų, o biurokratija ten didžiulė.

„Tačiau iš savo patirties galiu pasakyti, kad su tokiais dalykais tikrai neteko susidurti. Sakyčiau, VDA komunikacija net geresnė negu kai kurių agentūrų“, – patirtimi dalijasi pašnekovas.

Pakuotė „H Drop“ gaminiams buvo sukurta per pusę metų, jos kūrimas bei gamyba įmonei kainavo apie 20.000 Eur.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Ūkininkai receptus dalija ir restorano svečiams, ir pirkėjams

Namų restoranas greta ūkio – pridėtinė vertė visam šeimos verslui, taip pat – vieta realizuoti ekologiniame...

Gazelė
2020.02.26
Sukūrė verslą iš regiono – tebevaldo iš ten

Pigesnės patalpos, mažesni atlyginimai, geresnis susisiekimas, greičiau pasiekiamos paslaugos, mažesnė...

Gazelė
2020.02.26
Verslo planas auksarankiams, turintiems savo kiemą Premium

Kuo mažesnės sąnaudos, tuo greičiau galima vers­lą pastatyti ant ko­jų: vers­li­nin­kams, užsi­iman­tiems...

Gazelė
2020.02.26
Nuotolinio darbo priešai – kolegos

Darbas nuotoliniu būdu – viena iš galimybių perspektyviems specialistams pritraukti. Tačiau net jei...

Gazelė
2020.02.26
Per savo rizikos sietą VMI perleidžia kiekvieną Lietuvos gyventoją Premium 11

VMI vertina kiekvieno Lietuvos gyventojo pajamas, išlaidas ir metinį pinigų pokytį bankų sąskaitose ir...

Finansai
2020.02.26
E. parduotuvę pradėjo nuo prekių suaugusiems – dabar valdo kelias ir nuosavą prekės ženklą Premium

Nuosavas prekės ženklas pre­kybininkui leidžia pla­nuo­ti geresnį uždarbį ir suteikia daugiau laisvės...

Gazelė
2020.02.26
Restoraną atidarė pasaulio pakrašty – šalia Rietavo, bet reklamos nereikėjo Premium 1

Kai baiminamasi imtis verslo, o dar ir jo idėjos naujumas baugina, atrodo, įprasta apgalvoti geriausią ir...

Gazelė
2020.02.25
Kodėl konkurento bankrotu kitos įmonės nebūtinai džiaugiasi

Kai įmonei nesiseka, konkurentai džiaugiasi, nes gali atsiriekti didesnę rinkos dalį. Vis dėlto kiekvienas...

Gazelė
2020.02.25
Viena parduotuvė – keli savininkai: kada tai pasiteisina

Vis daugiau smulkiųjų kooperuojasi ir krautuvėlę atidaro kartu su kolegomis, prekiaujančiais kitokiais...

Gazelė
2020.02.25
Po 40-ies, kai prasideda antrasis kvėpavimas, vis dažniau pradedama dirbti sau Premium 5

Siekiant karjeros, be mokymų neapsieinama, tačiau po 40-ies ateina laikotarpis, kai pergalvojama, kas...

Gazelė
2020.02.25
Klientų išklausyti nebeužtenka: telkia į bendruomenes

Gebėjimas suburti apie save aktyvius ir vieningus vartotojus – bendruomenę – netrukus gali tapti kone...

Gazelė
2020.02.24
Nepriklausomų valdybos narių samda: valstybė lenkia verslą

Pusė – 52% – verslo savininkų sako, kad svarstytų samdyti nepriklausomą valdybos narį. 24% jų jau yra samdę.

Gazelė
2020.02.24
Influencerių rinkodara: nuo ko pradėti

E. komercijos prekių ženklai naudoja influencerių rinkodarą, o 92% rinkodaros agentūrų patvirtina tokio būdo...

Gazelė
2020.02.24
Startuolis „BitDegree“ turi naują vadovą

Kauno startuoliui „BitDegree“ pradėjo vadovauti Danielius Stasiulis. Vadovybės pokyčiai susiję su nauju...

Gazelė
2020.02.24
Kaip sustyguoti tandemą su žinomu prekės ženklu Premium

„Dvigubi“ prekių ženklai – dviejų prekės ženklų bendri projektai (angl. co-branding) leidžia padidinti...

Gazelė
2020.02.23
Kas skatina lojalumą: darbuotojai pelną nori pajusti sava pinigine 2

Darbuotojų stygius – vienas didžiausių šiandienių iššūkių verslui. Tačiau personalo paieškos specialistai...

Gazelė
2020.02.23
Savininkui įtinka trečiasis samdomas vadovas Premium

Daugiau kaip pusė verslo savininkų norėtų samdyti vadovą. Tačiau tie 57% akcininkų turėtų nusiteikti, kad...

Gazelė
2020.02.22
Kokių investuotojų ieško smulkieji

Apie investuotoją, kurio finansinė injekcija padėtų kuo greičiau pastatyti įmonę ant kojų, svajoja daugelis...

Gazelė
2020.02.22
Klientus suburia prasmė ir įsipareigojimas Premium

Kai prekės ženklai turi padaryti daugiau nei vien parduoti prekę ar paslaugą, jie randa būdų išsiskirti –...

Gazelė
2020.02.21
Metinis deklaravimas: vietoj permokos daugiau gyventojų gali išvysti mokesčio nepriemoką Premium

Šiemet pateikus gyventojų pajamų mokesčio deklaracijas už 2019 m. didesniam asmenų skaičiui gali tekti...

Finansai
2020.02.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau