Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-01-31 17:45

Lietuviškas startuolis sudomino suomius, investavusius į „Wolt“

Justas Malinauskas, UAB „Whatagraph“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Justas Malinauskas, UAB „Whatagraph“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvių sukurtas duomenų analizės ir ataskaitų kūrimo startuolis „Whatagraph“ pritraukė papildomą 850.000 Eur investiciją produkto vystymui ir plėtrai.

Bendra 2019 metais į „Whatagraph“ investuota suma pasiekė 1,45 mln. Eur. Investuotojų gretas papildė suomių rizikos kapitalo fondas „Inventure“, valdantis 230 mln. Eur kapitalą ir prisidėjęs prie tokių startuolių kaip „Wolt“ sėkmės, rašoma pranešime spaudai.

2015 m. Klaipėdoje įkurtas startuolis jau spėjo išsikovoti vietą rinkodaros duomenų analizės sektoriuje ir pritraukti daugiau nei 500 ištikimų klientų, tarp kurių – tokios įmonės kaip „Fila“, „Colgate“, „Ogilvy“ bei „Dentsu Aegis“.

„Metas spausti greičio pedalą, – sako Justas Malinauskas, „Whatagraph“ vadovas ir bendraturtis. – Visus 2019 metus dirbome tam, kad ištobulintume platformą esamiems naudotojams. Pardavimus išauginome 3,5 karto, padvigubinome darbuotojų skaičių. Stabilumą pasiekėme – atėjo laikas proveržiui. Esame pasirengę užkariauti naujas rinkas, dukart išauginti naudotojų bazę bei pasiūlyti sprendimą, kuris amžiams pakeis įmonių požiūrį į duomenų analizę.“

Sugebėjo pritraukti investicijų

Judėti pirmyn padeda ir 1,45 mln. Eur siekiančios investicijos. „Whatagraph“ ankstyvos plėtros (seed) finansavimą pritraukė iš rizikos kapitalo fondų „Open Circle Capital“ ir „70 Ventures“. Papildoma investicija gauta 2019 m. gruodį. Šio raundo metu prie ankstesnių investuotojų prisijungė įtakingas suomių rizikos kapitalo fondas „Inventure“ bei vienos iš greičiausiai augančių technologijų kompanijos „Tesonet“ bendraįkūrėjai.

Tuomas Kosonenas, „Inventure“ fondo atstovas, pabrėžia, kad verslo įžvalgoms (Business intelligence) skirtų įrankių sektorius nuolat plečiasi, tačiau jame vis dar pilna vietos unikaliems sprendimams.

„Justas ir komanda sugebėjo rasti ne tik sparčiai augančią rinkos nišą, bet ir sudominti ją savo pasiūlymu per labai trumpą laiką. Jų verslumas bei į pardavimus nukreiptas mąstymas patraukė mūsų dėmesį“, – nurodo jis.

Audrius Milukas, pirminę investiciją pratęsusio ir finansavimą padidinusio „Open Circle Capital“ fondo atstovas, aiškina, kad jų dėmesį patraukė tai, kad „Whatagraph“ taiko duomenų analize grįstus vidinius procesus tiek produkto tobulinimo, tiek komercijos srityse.

„Tai suteikia galimybę efektyviai pristatyti naujas platformos funkcijas, testuoti pardavimų kanalus bei išlaikyti spartų augimą net susidūrus su keblumais“, – pranešime spaudai cituojamas A. Milukas.

„Whatagraph“ siūlomas sprendimas palengvina agentūrų ir rinkodaros specialistų darbą su analitiniais duomenimis, įgalina juos priimti racionalius verslo sprendimus.

52795
130817
52791