E. prekybos tendencijos: reikės išmokti parduoti platformose, siekiant išgyventi – sukurti emocijas

Geras kainos ir kokybės santykis esą tiek vartotojų, tiek pardavėjų siekiamybė. Tačiau tokia frazė jau kurį laiką pykdo prekybininkus, juolab kad gero produkto, kaip ir geros kainos, seniai nebeužtenka.
Tą patvirtina ir Simas Šarmavičius, e. prekybos konsultantas, Geros dovanos e. prekybos vadovas. Gazelės konferencijoje jis sakė, kad vartotojams reikia emocijų ir patirčių. Ir tos, ir kitos telpa į prekių ženklą, bet ne į prekę ar kainą.
Mitas ar realybė, kad 2019 m. daugiau kaip pusė visų B2C pardavimų pasaulyje įvyks platformose, tokiose kaip Amazon?, klausia S. Šarmavičius. Realybė.
Todėl priduria, kad verslas turi išmokti, kaip tokiose platformose išgyventi.
Apie išgyvenimo galimybes susimąstyti verčia ir S. Šarmavičiaus pateikiamas pavyzdys: pagal vieno produkto muilo užklausą, pirkėjas, įrašęs raktažodį soap, Amazon.co.uk, gauna daugiau kaip 100.000 paieškos rezultatų produktų, sako jis. Taigi, ar norint parduoti internetu užtenka gero produkto ir kainos? Turbūt jau visi suprantame, kad tai mitas. Norint išgyventi reikės kurti emocijas.
E. komercijos specialistas pabrėžia, kad emocijų kūrimas prekės ženklo kūrimas. Prekės ženkle telpa daugiau nei kaina ar produktas. S. Šarmavičius kaip pavyzdį pateikia JAV skutimosi priemonių ir susijusių produktų prekių ženklą Dollar Shave Club, kuris įdėjo emocijų ir vėliau buvo nupirktas Unilever už 1 mlrd. USD.
Taip pat labai svarbu tinkamai pateikti produktus. Patrauklių fotografijų pavyzdys McDonalds ar interjero fotografijos Airbnb, kur vieta realybėje dažnai atrodo dar geriau nei fotografijose.
Ir tai nėra brangu, nes yra įvairiausių platformų, pradedant UpWork laisvai samdomų specialistų paslaugų platforma, baigiant feisbuko grupėmis, kur galima rasti ekspertų, padėsiančių tai padaryti. Žinoma, nereikia persistengti, fotografija ir produktai turi būti realūs ir atitikti tai, ko pirkėjas tikisi, aiškina S. Šarmavičius.
Svarbu ne tik vizualus prekių pateikimas, bet ir jų aprašymai. E. prekybos ekspertas rekomenduoja apgalvoti kiekvieną žodį ir mokytis iš didžiųjų prekės ženklų. Pavyzdžiui, kaip Samsung pavadina telefonų spalvas: vidurnakčio juoda, orchidėjų pilka ar arkties sidabrinė.
Reikšminga ir prekių pakuotė, nes fizinis pojūtis net e. prekyboje suteikia pirkėjui emocijų. Dotcom Distribution tyrimo eCommerce Packaging Study duomenimis, 61% pirkėjų teigė, kad matydami originalią produkto pakuotę, jie buvo dar labiau sužavėti gautu produktu.
Plačiau apie e. prekybos tendencijas skaitykite VŽ Premium.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti