Verslininkės patirtis: pamatytas kosmetikos lagaminėlis tapo gyvenimo svajone

Publikuota: 2019-12-22
Justė Pinkevičienė, kosmetikos gamybos UAB „Cosmoway“ bendraturtė, rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Justė Pinkevičienė, kosmetikos gamybos UAB „Cosmoway“ bendraturtė, rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kai turi svajonę, jos siekti nesutrukdo jokie išbandymai ar atkalbinėjimai. Ir kuo ilgesnis kelias, tuo paprasčiau kuriant verslą. 

Daugelis sėkmingai veikiančių įmonių vadovų, paklausti apie tai, kaip įkūrė verslą, teigia, kad jis atsirado netikėtai. Imtis veiklos paskatino nepasitenkinimas, kad patys nerado kažkokių produktų ar pasigedo paslaugų, keliaudami nusižiūrėjo patrauklią verslo idėją, o gal paprasčiausiai nusibodo dirbti samdomą darbą.

Tačiau yra visiškai kitokių istorijų, kuomet apie savo verslą buvo galvojama dar nuo mokyklos suolo. Tokia patirtimi dalijasi Justė Pinkevičienė, kosmetikos gamybos UAB „Cosmoway“ bendraturtė, rinkodaros vadovė.

„Mano tėtis nuo pat mažų dienų mane auklėjo taip, kad aiškiai apsibrėžčiau, ko noriu, ir tai daryčiau. Sakydavo, kad kai rinksiuosi specialybę, nesvarbu, koks bus mano pasirinkimas, svarbiausia – kad aš norėčiau dirbti tą darbą“, – pasakoja ji.

Suprato, ko nori

Ir kai 16-os metų merginą mama nuvedė pas vizažistę, kad ši patartų, kokį makiažą naudoti, įvyko esminis lūžis.

„Kai pamačiau jos lagaminėlį, pridėtą įvairiausios kosmetikos, pasaulis man įgavo kitą prasmę. Pagalvojau, kad tame lagaminėlyje yra būsimas visas mano gyvenimas. Ir grįžusi namo tėčiui pasakiau, kad jau žinau, ko noriu. Būsiu kosmetologe!“ – sako moteris.

Tačiau tėvams šis jaunuolės noras kėlė nemažai abejonių. Todėl ieškota kompromisų. Visi kartu nutarė, kad pirmiausia reikia baigti rimtas studijas.

„Tėvai paslapčia vylėsi, kad man tas noras būti kosmetologe praeis. Bet niekur jis nepraėjo. Savaitgaliais aš jau su savo kosmetikos lagaminėliu važiuodavau pas klientes į namus ir atlikdavau joms grožio procedūras. Po pirmo kurso įsidarbinau grožio salone. Per vasarą jau įgijau nuolatinių klienčių, kurios nenorėjo niekur manęs paleisti. Tad tėvams teko pateikti rimtų argumentų, kodėl noriu derinti studijas ir darbą“, – nurodo dabartinė kosmetikos gamyklos bendraturtė.

Argumentas buvo toks – jei studentė sugebės mokytis taip, kad dėl ypač gerų pažymių gaus nuolaidą mokesčiui už studijas, tada gali dirbti. Taip ir nutiko. Todėl natūralu, kad baigusi studijas ji savo karjerą susiejo su kosmetikos industrija.

Šiuo metu J. Pinkevičienė yra kosmetikos gamybos įmonės bendraturtė.

Gamybines patalpas Kauno r. šalia Piliuonos miestelio įmonė įsigijo ir rekonstravo pernai. Jų plotas yra apie 2.100 kv. m, iki tol gamybai įmonė turėjo 860 kv. m patalpų. Pradiniame plėtros etape į naują gamyklą investuota apie 0,5 mln. Eur.

Pernai „Cosmoway“ apyvarta (su PVM) buvo 1,87 mln. Eur, šiemet planuojama 2,48 mln. Eur. Per tris šių metų ketvirčius įmonės apyvarta augo beveik 40% ir siekė apie 1,75 mln. Eur.

Nors verslininkė atsakinga už rinkodarą, tačiau tą periodą, kuomet pati dirbo kosmetologe, be galo vertino, nes taip gavo tiesioginį ir nuoširdų grįžtamąjį ryšį iš klienčių, aiškiau suvokė, kas joms yra svarbiausia.

O posakis „žinok, ko nori“, ir dabar dažnai vadovų komandos vartojamas. Nes nueiti galima tik ten, kur žinai, kad nori nueiti.

Daugiau apie prekės ženklo „Green Feel’s“, kurį valdo Kauno "Cosmoway" įmonė, skaitykite čia.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Eksporto sutartys, gimusios netikėtoje vietoje Premium

Daugelis smulkiųjų pripažįsta, kad ieškodami kelių eksportui pirmiausiai vyko į tarptautines parodas. Tai...

Gazelė
2020.02.16
Kokius duomenis pasitelkti, kad rasti darbuotoją būtų pigiau ir greičiau Premium

Teisingai parinkti duomenys ir jų matavimas gali pagerinti darbuotojų paieškos ir atrankos...

Gazelė
2020.02.15
Savame kieme pardavinėti verta

Sugriežtinus prekybą alkoholiu ir uždraudus jo reklamą, smunkančius pardavimus netruko pajusti tiek...

Gazelė
2020.02.15
„Dvigubi“ prekių ženklai: leidžia kurti tai, ką vienas bijotų Premium 1

Bendradarbiavimas su kūrėjais gamintojams suteikia papildomą vertę, tvirtina tie, kas pabando, ypač jeigu...

Gazelė
2020.02.14
Atleidimas – dar ne nuosprendis: buvusius darbuotojus įsileidžia vėl Premium

Darbdavių, kurie laikosi principo išėjusių darbuotojų nebepriimti antrąkart, mąžta. Net jei su darbuotoju...

Gazelė
2020.02.14
Kaip patikrinti, ką darbuotojai išmoko mokymuose Premium

E. mokymai ne tik taupo laiką – juos galima greičiau pritaikyti prie nuolat kintančių verslo sąlygų. Vis...

Gazelė
2020.02.13
Nesiekiantiems pelno – naujos ataskaitų formos

Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba (AVNT) patvirtino naujas pelno nesiekiančių...

Finansai
2020.02.13
„Capitalia“ paskolų suteikė mažiau, bet jų suma kur kas didesnė

Verslo finansavimo bendrovė „Capitalia“ pernai paskolino 20 mln. Eur, t. y. trečdaliu daugiau nei 2018 m.

Gazelė
2020.02.13
Akceleravimo programa „Futurepreneurs“: tvarumo reikia jau nuo idėjos

Trečiadienį ketvirtą kartą Vilniuje prasidėjo tvaraus verslo akceleravimo programa „Futurepreneurs“,...

Gazelė
2020.02.12
Kaip išsaugoti įmonės vertę parduodant: kenkia ir vasarnamiai „ant balanso“ Premium 1

Jaunas Lietuvos verslas, dar neturintis gilių jo per­da­vimo kitoms kartoms ar pardavimo kitiems...

Gazelė
2020.02.12
Populiariausios Vokietijoje saunos – iš Biržų Premium

Tankus eksporto žemėlapis, kuris driekiasi po skirtingas valstybes, aprėpia ir kitokius vartotojų poreikius,...

Gazelė
2020.02.12
Dvi mokymų bendrovės susijungė, užpatentavo prekės ženklą „Talentator“

Susijungė UAB „Mokomieji filmai“ ir UAB „Grand Partners Consulting“, kuriantys e. mokymų žinių ir...

Gazelė
2020.02.12
Į Latvijos startuolį „Edurio“ investavo lietuviai 2

Švietimo technologijų sprendimus kuriantis startuolis „Edurio“ baigė pirminį investicijų pritraukimo etapą,...

Gazelė
2020.02.12
Nauji (ne)alkoholiniai aludarių receptai

Ar 2020-ieji bus nealkoholinio alaus metai? Kuriasi nauji, vien nealkoholinio alaus prekės ženklai, įprasto...

Gazelė
2020.02.12
„Rinkuškiai“ imasi vis daugiau netradicinių veiklų: jau gamina ir sūrį Premium 2

Augantis nealkoholinio alaus pardavimas, ekskursijos po gamyklą, restoranas, edukacinės programos – visi šie...

Gazelė
2020.02.12
Kokius namų darbus atlikti prašant paskolos Premium

Kad ir kokia puiki būtų verslo idėja, vien jos neužtenka – kiekvienai verslo pradžiai reikalingos...

Gazelė
2020.02.11
Alternatyva brangioms parodoms: užsienio pirkėjų susiranda Vilniaus oro uoste Premium

Vilniaus oro uoste veikiantis EXPO centras kovą persikels į patogesnę vietą, kur Lietuvos gamintojų...

Gazelė
2020.02.11
Po nuostolių apsisprendė dirbti ne tai, kas patinka, o tai, kas apsimoka 1

Pirminis verslo sumanymas gali pasikeisti jam įpusėjus. Pamatę, kad tai, kas įdomu, nebūtinai yra pelninga,...

Gazelė
2020.02.10
Vieno „Sodros“ apskaitos taško kaina – 26.011 Eur individualios veiklos pajamų Premium

Šiemet išaugus tiek minimaliai, tiek vidutinei algai, smulkiam verslui padidėjo minimali privalomojo...

Finansai
2020.02.10
Išgyvenę baltymų krizę, koncentrato gamintojai ieško funkcionalumo ir ryšio su ūkininkais Premium

Aukštos pridėtinės vertės produktų gamyba, net kuriant retą rinkoje gaminį, neapsaugo nuo besirandančių...

Gazelė
2020.02.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau