Žinomumą lengviau pelnyti žmogui, ne prekės ženklui

Daug verslo įkūrėjų slepiasi už savo bendrovių, tačiau vartotojai labiau reaguoja į prekės ženklus, labiau įsitraukia, jeigu jų autoriai yra aktyvūs socialiniuose tinkluose, kur dalijasi ne tik verslo, bet ir gyvenimo akimirkomis jas paversdami pardavimais.
Entrepreneur pateikia Impact Learning Centro tyrimo duomenis, kad 82% vartotojų linkę labiau pasitikėti verslu, kurio vadovas yra aktyvus socialiniuose tinkluose. Tačiau tik 1 iš 5 vadovų naudoja socialinius tinklus bendrauti su klientais.
Asmeniniai prekės ženklai išskiria produktus konkurencingoje rinkoje. Geras to pavyzdys žinomų žmonių sukurti ar pristatomi produktai, tačiau svarbiausia čia ne įžymybės, o sukurti platformą, kurios turinys kalba tikslinei auditorijai. Prekės ženklas yra lūkesčių, prisiminimų, istorijų, santykių rinkinys geriausi prekių ženklai sukuria juos jungiantį turinį ir dalijasi savo platformose.
Pritraukti investicijų lengviau tiems, kurie įgyja pasitikėjimą dėl asmeninio prekės ženklo. Jei verslininkas sukuria savą prekės ženklą, įgyja auditorijos pasitikėjimą, tikėtina, jis gebės parduoti ir produktus bei paslaugas. Lengviau gauti investuotojo dėmesio, susitarti dėl susitikimo, jei jis atpažįsta verslininką, kad ir iš socialinių tinklų.
Žinomumą pelnyti lengviau žmogui, ne įmonei. Entrepreneur teigimu, žiniasklaida nori žmonių istorijų, to priežastis žmogaus smegenys istorijas įsimena 22 kartus geriau nei faktus. Todėl straipsnis, kaip finansinių technologijų startuolis buvo sukurtas studentų bendrabučio kambaryje, bus įdomesnis nei straipsnis, kuris pasakoja tik apie tai, ką startuolis daro.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti