Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką
Apie asmeninį ryšį, svarbų versle, tariantis su parneriais kalba ir šiandieniai „Gazelės“ svečiai – Vsevolodas Steblecovas ir Martyna Alionytė-Steblecovienė, UAB „Kultūringi vyrai“, valdančios saloną „Seva the Gentleman“, savininkai.
Paklausti, kaip prekybos naujokai, kurių verslo pradžioje net prekybos centrai Lietuvoje nelabai norėjo įsileisti, sugebėjo sutarti su Anglijos džentelmenų nišiniais prekių ženklais, žinomais dėl patikimiausių karališkųjų rūmų įvertinimų ir amžius skaičiuojančios gamybos, verslininkai mini asmeninį kontaktą.
V. Steblecovas sako, kad, viena vertus, pasiūlyti prekių ženklų, kuriais niekas kitas Lietuvoje neprekiauja, yra pranašumas – konkurentų nėra, o ir gamintojas, gavęs progą papildomai uždirbti iš naujos rinkos, greičiausiai sutiks bendradarbiauti su patikimu prekybininku.
„Mums pavyko per asmeninį kontaktą. Rankos paspaudimas iš tiesų labai daug reiškia. Tiek su skėčiais, tiek su „Loake“, kuris yra penktos kartos šeimos verslas, buvo taip, kad nuvykau ir papasakojau, ką norime daryti, kažkaip įgijau jų pasitikėjimą. Vėliau su kitais prekių ženklais durys atsiveria lengviau – atsiranda naujų pažinčių, kiti prekių ženklai pamato, su kuo dirbame, jiems tai suteikia pasitikėjimo, kad jei dirba tokie kaip „Loake“, vadinasi, partneris patikimas ir aukšto lygio“, – pasakoja V. Steblecovas ir priduria, kad toks prabangos prekių verslas primena golfo žaidimą – užsimezga naujų pažinčių, susiformuoja naujas socialinis ratas.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/195?placement=
Kad norint susitarti su partneriais, kuriems bus atstovaujama, būtina susitikti ir pasikalbėti gyvai, „Gazelei“ nuolat pasakoja ir kitokia veikla užsiimantys verslininkai. Tiesa, kuo produktas ar paslauga naujesnis, tuo gali būti sudėtingiau pasiekti sutarimo, bet tokiu atveju, nė nereikia sakyti, toks susitarimas tik dar vertingesnis.
Rasa Jaskelevičiūtė, UAB „Žydinčios sienos“, teikiančios gyvų – gėlėmis apsodintų – sienų ar bent paveikslų iš jų paslaugą biurams, įkūrėja, taip pat turėjo įveikti rimtą kliūtį ieškodama technologijų gamintojų.
„Jie nesileidžia į kalbas, kol neįrodai, kad esi vertas naudotis jų technologijomis, kad nesugadintum jų pelnytos reputacijos. Todėl mačiau vienintelį būdą – sėsti į lėktuvą ir skristi susitikti tiesiogiai, kad savo asmenybe, užsidegimu įtikinčiau, kad tikrai esu verta dirbti kartu“, – patirtimi dalijosi pašnekovė.
Visą „Seva the Gentleman“ istoriją skaitykite VŽ Premium.