Per „darbostogas“ Klaipėdoje specialistai padarė daugiau nei savo biure

Publikuota: 2019-10-22
Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.

Klaipėdiškių iniciatyva prikviesti potencialių darbuotojų – tegul ir laikinai – pasiteisino. Dirbti atostogų ritmu nuo gegužės iki spalio vidurio Klaipėdos bendradarbystės erdves išbandė daugiau nei 200 jaunų profesionalų ir komandų iš kitų Lietuvos miestų.

Iškeiskite didmiestį į pajūrį, asfaltą į smėlį, kondicionierius – į gaivų vėjo gūsį! Tokia žinute į pajūrį miesto plėtros agentūra „Klaipėda ID“ vasarai kvietė paslaugų sektoriaus įmones, komandas ir laisvai samdomus žmones. Oficialiam „darbostogų“ (angliškai workation) sezonui pasibaigus šios iniciatyvos organizatoriai aptarė „Workation Klaipėda‘19” rezultatus ir patirtis.

„Klaipėda visada buvo keliautojų kraštas, todėl atvykstančių trumpam padirbti ir pailsėti mūsų mieste būdavo visada. „Workation Klaipėda‘19“ patobulino šiuos procesus. Projektas yra bendras „Klaipėda ID“, Klaipėdos miesto savivaldybės, Klaipėdos mokslo ir technologijų parko, „Kultūros fabriko“, „Light House“ ir „Qtime“ bendradarbystės erdvių darbas“, – pranešime spaudai cituojamas Simas Simanauskas, „Klaipėda ID“ direktorius.

Nuotrauka::1

Visą vasarą naujai atvykusiems Klaipėdos bendradarbystės erdvių rezidentams buvo siūlomos specialios programos, skirtos pažinti Klaipėdą, partneriais tapę viešbučiai siūlė ypatingas nuolaidas.

Pritraukė ir įmonių

Penkis mėnesius trukusios programos metu Klaipėdoje apsilankė daugiau nei 200 svečių,  kurie dirbdami susipažino ir su miesto teikiamomis galimybėmis. Programa atkreipė tiek laisvai samdomų darbuotojų, tiek ir įmonių kolektyvų dėmesį.

Laisvai samdomiems darbuotojams „Workation Klaipėda’19” tapo puikia galimybe užmegzti naujus kontaktus, pagyventi prie jūros, skirti laiko savo profesiniam augimui ar net pradėti naujus projektus.

„Esu Klaipėdoje, nes čia man geriausios sąlygos vystyti asmeninius projektus ir tobulėti kūrybiškai", – savo tikslais dalijosi „Workation Klaipėda‘19” dalyvis animatorius Pijus Balkaitis.

Organizacijos ir įmonės „darbostogų“ Klaipėdoje metu formavo komandas, stiprino bendradarbiavimą su Klaipėdoje veikiančiais padaliniais, daugiau dėmesio skyrė klientų problemoms ir poreikiams.

„Išvyką į Klaipėdą pasirinkome tikslingai. Mūsų darbas skirtas galutinio vartotojo pritraukimui, todėl mums itin svarbu susipažinti su geležinkelių infrastruktūra ir keleivių patirtimi,– sakė „Lietuvos geležinkelių“ projektų vadovė Evelina Vasiliauskaitė, dalyvavusi programoje kartu su komanda.

„Workation Klaipėda‘19” dalyviai greitai pajautė, kad uostamiestyje darbas kitoks. Ramesnis gyvenimo tempas leidžia susitelkti į svarbiausias užduotis, o po darbų laukia gausus pasirinkimas tiek ramaus, tiek ir aktyvaus ar net ekstremalaus laisvalaikio galimybių.

Skaitmeninės agentūros „Choco Agency“ kolektyvas, pasirinkęs savaitės „darbostogas“ Klaipėdoje, laiką uostamiestyje išnaudojo maksimaliai:

„Savo įprastą kelių dienų pabėgimą šiemet išplėtėme iki savaitės ir pasirinkome Klaipėdos „Light House“. Į savaitę lengvai sutilpo darbo reikalai, kelios kūrybinės sesijos, irklenčių pamokos, virš 100 km dviračiais, turas po Klaipėdą su nuostabia gide, naktinis plaukimas klaipėdiškio rankų darbo kanojomis, krūva gastro reikalų ir šiaip nuostabaus laiko,“ – patirtimi dalijasi Tomas Nemura „Choco Agency“ partneris.

Nuotrauka::2

Ne tik vasarą 

„Kartu su partneriais susirinkome į planuotą programos uždarymą ir rezultatų aptarimą, bet diskusijose labai greitai kilo esminis klausimas – ar tikrai šių metų programa baigta? „Light House“ bendradarbystės erdvės atstovai vis dar sulaukia trumpam į Klaipėdą atvykstančių laisvai samdomų darbuotojų. Dažnai patys save ribojame manydami, kad Klaipėda patraukli tik šiltuoju metų laiku, o prasidėjus rudens darganoms ar žiemos šalčiams „darbostogos“ nebeįdomios,“ –  sako Eglė Songailienė, „Klaipėda ID“ Rinkodaros vadovė.

Po dešimties metų pertraukos Lietuvos pajūryje apsilankęs verslo finansų konsultantas Simas Baranauskas pritaria, kad Klaipėda puiki vieta pabėgti nuo rutinos bet kokiu oru ir net pasiekti geresnių verslo rezultatų.

„Linkiu pasilikti čia ilgiau nei dvi dienas. Pradžioje pokyčiai išmuša iš komforto zonos, keista. Bet verta pabūti ilgiau, tada sužinai apie save kažką naujo. Tuos pačius rutininius darbus darydamas jaučiausi kaip naujame darbe. Visai kitaip veikė galva. Šį mėnesį pagerinome pardavimų rekordą – 20% šuolis į viršų. Gal tai nėra tiesioginiai susiję, bet aplinkos pakeitimas tikrai turėjo įtakos. Jūra pasiekiama per 15 minučių, ten važiuodavau kas antrą dieną. Susiformavo natūralus režimas: dieną einu į sporto salę, kitą dieną – prie jūros. Supratau, kad prie jūros galima važiuoti ne tik tada, kai geras oras, nes jei lyja ar didelis vėjas – didelės bangos“, – aiškina jis.

Nuotrauka::3

„Klaipėdos ID“ atstovai siekia, kad uostamiestis būtų patrauklus ištisus metus.

„Programą pradėjome vedini minties, kad Klaipėda – geriausia vieta Lietuvoje dirbti šiltuoju sezonu ir tuo pačiu jausti atostogų nuotaiką. Tiesa, kad aktyvios pramogos vandenyje ir dviračių takai daugeliui patrauklesni šiltuoju metų laiku, bet ieškantiems galimybių trumpam pakeisti darbo aplinką, susitelkti svarbiems projektams ar išjudinti savo kūrybiškumą – Klaipėda turi ką pasiūlyti ištisus metus. Taip, „darbostogos“ dažnai asocijuojasi su saulėtu ir šiltu oru, bet galbūt jau laikas laužyti šituos stereotipus. Manau, Klaipėda tam pasiruošusi“,  teigia E. Songailienė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Smulkieji suprato, už ką klientai linkę mokėti daugiau

Šiais laikais sugalvoti naują produktą ar paslaugą – sudėtinga. Tačiau smulkiųjų verslininkų patirtis rodo,...

Gazelė
2019.11.10
Septintas bendradarbystės „Spiečius“ – Marijampolėje

Marijampolėje atidarytas trečias šiemet „Spiečius“ – bendradarbystės centras, skirtas didinti verslumą...

Gazelė
2019.11.09
Šiauliai jau turi sprendimą, kaip verslui rasti darbuotojų Premium

Šiauliai, garsėjantys stipria pramone – tiek vietos kapitalo, tiek užsienio, kyla į dar aukštesnį lygmenį:...

Gazelė
2019.11.07
Apdovanotos Šiaulių „Gazelės“, rodančios įspūdingą augimą

Šiandien daugelis Šiaulių apskrities smulkaus ir vidutinio verslo atstovų susirinko į „Gazelės“ konferenciją.

Gazelė
2019.11.06
„Peugeot“ Šiauliuose atstovai jau įrenginėja elektromobilių įkrovimo stoteles Premium

Nors „Peugeot“ elektromobiliai į Lietuvą atkeliaus tik po kelių mėnesių, Šiauliuose veikianti gamintojos...

Gazelė
2019.11.06
Kaip įkurti patinkantį verslą jo nekopijuojant Premium

Jei svečiuojantis užsienyje į akis krinta įdomi verslo idėja, grįžus galima ką nors panašaus bandyti kurti...

Gazelė
2019.11.05
RC išsiuntė šaukimus 624-ių įmonių vadovams 15

Šiemet dėl finansinių ataskaitų nepateikimo Registrų centrui teismas išnagrinėjo 95 bylas ir 72 vadovams...

Finansai
2019.11.05
Komercijos atašė Vokietijoje: verslo reikalai prasideda ir baigiasi gyvai Premium

Vokietija didelė rinka, tad galimybių, ką joje gali nuveikti lietuviai, irgi yra daug. Vienas pavyzdžių – IRT...

Gazelė
2019.11.04
Netikėti sunkumai, apie kuriuos kuriantys verslą net nepagalvoja Premium

Kuriantys verslą dažnai jį įsivaizduoja kiek kitaip, bet rožiniai akiniai netrunka nukristi. Todėl verslą...

Gazelė
2019.11.03
Verslo procesų ekspertė: jei nevaldysite procesų, jie diriguos jums

Norite auginti verslą, tapti lyderiais savo srityje ir skaityti klientų mintis? Pradėkite nuo vartotojo...

Gazelė
2019.11.03
Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar...

Gazelė
2019.11.01
Verslo kasdienybė: vietoj žadamų palengvinimų sulaukia tikrintojų vizitų Premium 2

Smulkieji iš valdžios prašo tik vieno – netrukdykite mums dirbti. Tačiau ir šis prašymas lieka neišgirstas –...

Gazelė
2019.10.31
Lietuviškas startuolis: naudotis laisvai samdomų programuotojų paslaugomis buvo klaida Premium 2

Lietuviško startuolio sukurta programėlė leidžia net mažiausios kavinės klientams iš anksto užsisakytą maistą...

Gazelė
2019.10.30
Po 1.000% augimo kitas iššūkis baldų gamintojams – išlaikyti tokius skaičius Premium

Nauja veikla įmonės pajamas gali paauginti 1.000%. Iššūkis – tokį šuolį vos per metus suvaldyti, o dar po...

Gazelė
2019.10.30
Visuomenė 5.0: ateina laikai, kai tėvai neieškos geresnės mokyklos Premium 1

Viena svarbiausių Visuomenės 5.0 dedamųjų – problemų sprendimas, todėl tai visuomenei reikalingi kitokie...

Gazelė
2019.10.29
Smulkieji elgiasi priešingai, nei moko verslo konsultantai, ir išlošia Premium

Daugelis verslo teorijų ragina išsigryninti veiklą ir koncentruotis į ją, tačiau smulkieji verslininkai savo...

Gazelė
2019.10.28
Kodėl smulkieji nenoriai priima darbuotojų

Verslo pradžioje dažniausiai visus darbus nudirba pats jo įkūrėjas. Priežastis elementari – nusisamdyti...

Gazelė
2019.10.26
Restorano Vilniuje metamorfozė: svečių atsirado lyg burtų lazdele mostelėjus Premium

Nesvarbu, kokioje vietoje restoranas yra kuriamas, svarbiausia, kad jis skirtųsi nuo kitų: tuo neabejoja...

Gazelė
2019.10.25
Trečiąjį knygyną be kainų „Knygos.lt“ pavyko atidaryti Kaune 2

E. knygynas „Knygos.lt“ atidarė trečiąjį fizinį knygyną Kauno „Akropolyje“. Tai – pirmas knygynas Kaune. Į...

Gazelė
2019.10.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau