Didesniam produktyvumui darbuotojus sutelkia prasmė, ne hierarchija

Lankstumas, greitis ir energija svarbiausios savybės konkurencingoje aplinkoje, todėl vadovams ne veltui atrodo, kad jei darbuotojai skirtų mažiau laiko socialiniams tinklams ir jį panaudotų kasdienėms savo užduotims, verslui būtų lengviau pereiti į kitą lygį aplenkti mažiau efektyvius konkurentus, o verslo įkūrėjui atsitraukti nuo kasdienių jo užduočių.
Tačiau kaip darbuotojus įpratinti prie greičio, neaukojant jų geros savijautos? Kai kurie tyrimai, pasak Entrepreneur.com, rodo, kad pokytį gali padėti pasiekti prasmės ir tikslo suteikimas jis padidina produktyvumą.
Pavyzdžiui, dar 2016 m. atliktas Global Purpose Index parodė, kad 58% įmonių, turėjusių aiškią misiją ir tikslus, augo bent 10%, palyginti su aiškių tikslų neturėjusiomis 42% bendrovių, kurių pelnas per metus sumažėjo. 85% bendrovių, dirbusių pagal tikslais ir rezultatais paremtą strategiją, demonstravo augimą.
O LinkedIn atlikta Talent Solutions apklausa parodė, kad 49% apklaustųjų darbuotojų nurodo sutinkantys dalį savo atlygio iškeisti į prasmės jausmą. Entrepreneur.com pataria atkreipti dėmesį į tikslo poreikį ir pataria, kaip padidinti komandos produktyvumą ir kompanijos pelningumą.
Su darbuotojais elgtis kaip su partneriais
Daug vadovų daro klaidą demonstruodami atstumą tarp darbuotojų, suformuodami ryškią hierarchiją. Suprantama, didelėje įmonėje hierarchinės struktūros reikia, tačiau kol tokia dar tik bus sukurta, atsiribojimas ir nutolimas nuo kitų darbuotojų versle mažai reikalingas.
Žinomas Holivudo prekės ženklų agentas Lorenzo Rusinas, kuris rūpinosi produktų reklama naujausiuose filmuose, tokiuose kaip Terminatorius: Tamsus likimas ar Airis, sako, kad pagarba ir profesionalumas yra reikšmingas darbuotojų savijautai.
Elgiuosi su komanda kaip su partneriais. Tuo pat metu stengiuosi prisidėti prie kiekvieno projekto, kur tik galiu, ir dalinuosi sėkme su kitais jie to nusipelno. Supratau, kad jei skiriu laiko iš tikrųjų pažinti savo darbuotojus, jie labiau nori ateiti į darbą ir kuo geriau jį atlikti, sako L. Rusinas.
Sukurti gilesnę verslo priežastį
Verslo, kuris paremtas tikslu, esmė kad jis turėtų prasmę. Bet tai nereiškia, kad reikia atsisakyti pelningo verslo ir kurti ne pelno siekiančią organizaciją. Tiesiog įmonės tikslas negali būti vien pinigai versle esama dėl kažko daugiau.
Tokią žinutę siunčia ir verslo pasaulio elitas pavyzdžiui, Richardas Bransonas teigia, kad moderniame pasaulyje negalima pasiekti pelno be aiškios prasmės. Pavyzdžiui, natūralios kosmetikos prekės ženklas Lush energingai kovoja prieš kosmetikos bandymus su gyvūnais.
Prasmės ir tikslo turėjimas jums ir darbuotojams ne tik suteiks energijos, padidins efektyvumą, bet ir sutelks visą komandą apie kiekvieną tikslą, uždavinį, kuris lemia sprendimų priėmimą, padidins produktyvumą ir sumažins abejingumą.
Paskirti dirbti tai, kad labiausiai traukia
Entrpreneur.com cituoja Jeffą Bezosą, pasakiusį, kad visi turi aistrų ir jų nepasirenka, taip pat jau paminėtų tyrimų rezultatus, kurie rodo, kad žmonės dirba nuoširdžiau ir būna ilgiau susidomėję, jei darbai susiję su kažkuo, kas juos natūraliai traukia.
Vadovams verta aiškintis situaciją ir pažinti darbuotojus gal jiems reikia pasiūlyti kitą, jiems įdomesnę poziciją, gal įkvėpti aukštesniu tikslu, o gal atsisveikinti.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti