Ko išmoko „Emko“, kurios baldą turi C.Schiffer, ir ką patartų kitiems

Publikuota: 2019-10-05
„Emko“ stendas interjero ir dizaino parodoje „Maison&Objet“ Paryžiuje. Bendrovės nuotr.
„Emko“ stendas interjero ir dizaino parodoje „Maison&Objet“ Paryžiuje. Bendrovės nuotr.

Lietuvos baldų prekės ženklas „Emko“ matomas tarpautinėse sektoriaus, dizaino ar interjero parodose, o įmonės kūrėjų dizaino sprendimus patvirtino Vokietijos supermodelio Claudios Schiffer dizaineris, vieną iš „Emko“ baldų nupirkęs supermodelio namams Safolke, Jungtinėje karalystėje. Veiklą pradėjusi kaip tarpininkė tarp užsienio prekybininkų ir Lietuvos gamintojų, prieš kelerius metus bendrovė nusprendė susitelkti į dizainą – siūlyti brangiau, mažiau, bet asmeniškiau.

UAB „Emko“ veikla susideda iš dviejų sričių – įmonė, dirbdama su dizaineriais, kuria savo prekės ženklo baldus, taip pat užsiima „agentavimu“ – pagal klientų, užsienio prekybininkų pageidavimus, randa gamintojus, kurie įgyvendintų jų užsakymą.

Pastaroji anksčiau buvo vienintelė 2013 m. įkurtos bendrovės veikla, bet prieš kelerius metus „Emko“ rado būdą, kaip konkuruoti su kitų šalių gamintojais, kuriose baldų gamyba vis tiek bus pigesnė nei Lietuvoje.

Apie tai, kaip formavo kitokį dizainą ir kūrę didesnę vertę baldams ir ką patartų eksportuoti norinčiam verslui, Erika Markovska–Mikulskienė, „Emko“ vadovė, pasakojo „Gazelės“ konferencijoje Vilniuje.

Verslininkė nurodo, kad Lietuvos baldų gamintojai geba gaminti aukštos kokybės baldus ir turi modernią įrangą, tačiau net ir didžiausios investicijos į gamybą nepadės, jeigu klientai patys savo akimis negalės įsitikinti gaminių kokybe. Ją atskleisti gali nuosava gamintojo baldų kolekcija.

Reikia dizainerių

„Norint sužavėti aukštesnio segmento klientus, mes privalome parodyti, kad galime gaminti stilingus, aktualius rinkoje pagal formas, medžiagas ir spalvas produktus. Bet gamyba turi gaminti, o dizaineris turi kurti. Mano patirtis baldų sektoriuje – 18 m., 9-is iš jų praleidau skirtinguose sektoriuose, „agentaudama“, tad jau pati moku pamatyti tendencijas. Bet, kai prieš metus sukūriau sofą Šveicarijos tinklo prezentacijai, buvau švelniai nuleista ant žemės: „Taip, kojos medinės; taip, medžiaga ir spalva tai taip pat tinka, bet „Frau Markovska“ – proporcijos!“. Aš jų parodose nepastebėjau, pasikalbėjau su kolegomis dizaineriais – jie pastebėjo“, — sako E. Markovska–Mikulskienė.

Todėl ji nurodo, kad dizaineris yra reikalingas kiekvienai įmonei, bent ketvirčiu etato. Jis padėtų išvengti klaidų ateityje. Dizaineris, „Emko“ vadovės teigimu, turėtų aplankyti bent 3–4 parodas skirtingose šalyse, nes vartotojų poreikiai skirtingose rinkose skiriasi.

Juolab kad dizainerio paslaugos nebūtinai bus per didelė prabanga – bendradarbiauti galima projekto pagrindu, specialistas padėtų sukurti nebūtinai naują kolekciją – pakonsultuotų interneto svetainė, katalogo ir kitos įmonės medžiagos kūrimo darbais.

„Šiais metais sukūrėme kūrybos vadovo etatą. Dabar mūsų stendų parodose planus, nuo rozečių vietų iki sienų spalvų, vazų bei augalų sudėlioja dizaineris“, – kad klientai pastebi ir įvertina teigia E. Markovska–Mikulskienė.

Parduodant kokybę – kokybiškas vaizas

Verslininkė nurodo, kad kliento kelias iki gamintojo dažniausiai prasideda nuo paieškos internete, todėl gamintojui svarbu turėti jo veiklą akimirksniu pristatančią interneto svetainę.

 „Labai svarbu išryškinti savo stiprybes. Jei geriausiai sekasi gaminti masyvo baldus, taip reikia ir rašyti, jei geriausiai sekasi įrenginėti viešbučius – rodyti vaizdus iš jau įrengtų objektų,“ – pataria E.Markovska–Mikulskienė.

Ir vaizdai turi būti ne bet kokie – nuotraukų kokybė yra svarbu, todėl verslininkė pataria netaupyti fotografo ir stilisto paslaugoms. Taip pat – investuoti į kokybišką katalogą.

„Emko“ patirtis rodo, kad po pirmųjų kontaktų su potencialiais klientais, įmonės galimybes jos atstovai turėtų pristatyti pateikią glaustą medžiagą – 20 aiškių skaidrių.

Ji atkreipia dėmesį ir į klientų aptarnavimą – jis turi būti aukščiausio lygio ir greitas.

„Anksčiau būdavo įprasta kainų pasiūlymo laukti 1–2 savaites, o pirmojo pavyzdžio – 10 – 12 savaičių. Bet dabar, jeigu nepateiksi kainos per 3 dienas, klientą gali pamiršti. Jei neatsakai į užklausą per 24 valandas, gali nebegaišti laiko,“ – nurodo E. Markovska–Mikulskienė.

Daugiau apie „Emko“ skaitykite VŽ Premium.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Panevėžys, nusprendęs tapti robotų sostine, jau skaičiuoja rezultatus Premium

Panevėžiečiai, prieš keletą metų pareiškę, kad pasirinko robotikos kryptį, šiandien jau turi kuo pasigirti.

Gazelė
09:00
Viešosios pirtys: Vilniuje ieško patalpų plėtrai, kaunietiškos savininkas prašomas nesiplečia Premium

Verslas gaivina viešąsias pirtis – Vilniuje pavasarį įrengta „Ivanas muša gongą“ jau dairosi namo antrai,...

Gazelė
2019.10.21
Kaip lietuviai užsienio užsakovus nustebina

Vis daugiau Lietuvos gamintojų supranta, kad vienas iš būdų palenkti galimą pirkėją į savo pusę – pasikviesti...

Gazelė
2019.10.20
Kad įkurtų savo verslą, imasi sunkiausių darbų

Prastas tas kareivis, kuris nenori tapti generolu. Arba darbuotojas, nežadantis kilti karjeros laiptais.

Gazelė
2019.10.19
Mėsinėms augti padeda ir tingintys klientai Premium

Specializuotos mėsos krautuvėlių kuriama vis daugiau, nes pirkėjai linkę mokėti ne tik už kokybę, bet ir už...

Gazelė
2019.10.18
Palengvinus reikalavimus mažų kiekių žvėrienos tiekėjams, jų galėtų būti daugiau nei du Premium

Supaprastinti žvėrienos tvarkymo ir pardavimo reikalavimai, tikimasi, palengvins verslo startą ir atsiras...

Gazelė
2019.10.17
Verslininkas iš Libano: kai matau, kokius kebabus pardavinėja Lietuvoje, verkti norisi Premium 25

Kone 30 metų Lietuvoje gyvenantis libanietis Abbasas Dayekhas išbandė ne vieną verslą, bet meilė maistui...

Gazelė
2019.10.17
Apdovanotos Panevėžio regiono „Gazelės“

Ketvirtadienį Panevėžyje vykstančioje „Gazelės“ konferencijoje paaiškėjo, kokios įmonės sparčiausiai augo...

Gazelė
2019.10.17
VMI atstovai turgavietėse dosniai dalijo baudos kvitus 11

Turgaus prekiautojai kasos aparatais naudojasi nenoriai, o kai kurie dirba iš viso nelegaliai – tai...

Gazelė
2019.10.17
Kauną iškeitę į kaimą sukūrė kitokią sodybą: laisvų vietų joje beveik nebūna Premium 15

Jokių pobūvių ar tradicinio pasisėdėjimo pirtelėje, o vien tik privati erdvė keliems žmonėms – „Atokampis...

Gazelė
2019.10.16
Per metus į ūkininkų kišenes įkrenta apie 2 mlrd. Eur 67

Paraginta prezidento, Finansų ministerija spalio pradžioje parengė Akcizų įstatymo pataisas. Jeigu jos...

Finansai
2019.10.15
Po VK audito iš šešėlio ištraukta suma sumažėjo 30% Premium 2

Po Valstybės kontrolės peržiūros 171 mln. Eur iš šešėlio ištraukta suma 2018 m. sumažėjo iki 115 mln. Eur.

Finansai
2019.10.15
Po naujos veiklos paieškų, verslą sukūrė iš vaikščiojimo į dovanų spintą Premium 2

Kartais noras keisti ilgametį darbą organizacijoje, kuris ir patinka, ir sekasi, lemia ne nuosavo verslo...

Gazelė
2019.10.15
Lietuvišką programinę įrangą platintojas iš JAV atrado pamatęs filmuką „Youtube“ Premium

Atstovauti vienam produktui, tegul ir pasaulinio garso, yra rizikinga, nes sunkmetis gali stipriai išretinti...

Gazelė
2019.10.14
Panevėžio kavinė per trejus metus įsitvirtino, o dabar ir ramiai miegos Premium 2

Panevėžio kavinė „Kavos dėžutė“ rado vietą miesto kavinių žemėlapyje – trečius metus veikiantis šeimos...

Gazelė
2019.10.13
Kaip nesusipykti kuriant verslą

Atrodo, su kuo daugiau kurti verslą, jei ne su draugais ar artimaisiais, kuriuos neretai pažįsti labiau nei...

Gazelė
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Naujas produktas: kaip patikrinti, ar idėja gera 1

Kuriant naują produktą verta kuo anksčiau išsiaiškinti jo vertę rinkoje. To reikia sėkmingai jį „pakeisti“ ir...

Gazelė
2019.10.12
Reikia skaičiuoti, ar pigiai gamini, ar brangiai parduodi Premium 2

Uždirbti galima pasiūlius klientui vertę, kitaip tariant, išsprendus jo problemą. Jei sutaupys klientas,...

Gazelė
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau