Ko išmoko „Emko“, kurios baldą turi C.Schiffer, ir ką patartų kitiems

Publikuota: 2019-10-05
„Emko“ stendas interjero ir dizaino parodoje „Maison&Objet“ Paryžiuje. Bendrovės nuotr.
svg svg
„Emko“ stendas interjero ir dizaino parodoje „Maison&Objet“ Paryžiuje. Bendrovės nuotr.

Lietuvos baldų prekės ženklas „Emko“ matomas tarpautinėse sektoriaus, dizaino ar interjero parodose, o įmonės kūrėjų dizaino sprendimus patvirtino Vokietijos supermodelio Claudios Schiffer dizaineris, vieną iš „Emko“ baldų nupirkęs supermodelio namams Safolke, Jungtinėje karalystėje. Veiklą pradėjusi kaip tarpininkė tarp užsienio prekybininkų ir Lietuvos gamintojų, prieš kelerius metus bendrovė nusprendė susitelkti į dizainą – siūlyti brangiau, mažiau, bet asmeniškiau.

UAB „Emko“ veikla susideda iš dviejų sričių – įmonė, dirbdama su dizaineriais, kuria savo prekės ženklo baldus, taip pat užsiima „agentavimu“ – pagal klientų, užsienio prekybininkų pageidavimus, randa gamintojus, kurie įgyvendintų jų užsakymą.

Pastaroji anksčiau buvo vienintelė 2013 m. įkurtos bendrovės veikla, bet prieš kelerius metus „Emko“ rado būdą, kaip konkuruoti su kitų šalių gamintojais, kuriose baldų gamyba vis tiek bus pigesnė nei Lietuvoje.

Apie tai, kaip formavo kitokį dizainą ir kūrę didesnę vertę baldams ir ką patartų eksportuoti norinčiam verslui, Erika Markovska–Mikulskienė, „Emko“ vadovė, pasakojo „Gazelės“ konferencijoje Vilniuje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslininkė nurodo, kad Lietuvos baldų gamintojai geba gaminti aukštos kokybės baldus ir turi modernią įrangą, tačiau net ir didžiausios investicijos į gamybą nepadės, jeigu klientai patys savo akimis negalės įsitikinti gaminių kokybe. Ją atskleisti gali nuosava gamintojo baldų kolekcija.

Reikia dizainerių

„Norint sužavėti aukštesnio segmento klientus, mes privalome parodyti, kad galime gaminti stilingus, aktualius rinkoje pagal formas, medžiagas ir spalvas produktus. Bet gamyba turi gaminti, o dizaineris turi kurti. Mano patirtis baldų sektoriuje – 18 m., 9-is iš jų praleidau skirtinguose sektoriuose, „agentaudama“, tad jau pati moku pamatyti tendencijas. Bet, kai prieš metus sukūriau sofą Šveicarijos tinklo prezentacijai, buvau švelniai nuleista ant žemės: „Taip, kojos medinės; taip, medžiaga ir spalva tai taip pat tinka, bet „Frau Markovska“ – proporcijos!“. Aš jų parodose nepastebėjau, pasikalbėjau su kolegomis dizaineriais – jie pastebėjo“, — sako E. Markovska–Mikulskienė.

Todėl ji nurodo, kad dizaineris yra reikalingas kiekvienai įmonei, bent ketvirčiu etato. Jis padėtų išvengti klaidų ateityje. Dizaineris, „Emko“ vadovės teigimu, turėtų aplankyti bent 3–4 parodas skirtingose šalyse, nes vartotojų poreikiai skirtingose rinkose skiriasi.

Juolab kad dizainerio paslaugos nebūtinai bus per didelė prabanga – bendradarbiauti galima projekto pagrindu, specialistas padėtų sukurti nebūtinai naują kolekciją – pakonsultuotų interneto svetainė, katalogo ir kitos įmonės medžiagos kūrimo darbais.

„Šiais metais sukūrėme kūrybos vadovo etatą. Dabar mūsų stendų parodose planus, nuo rozečių vietų iki sienų spalvų, vazų bei augalų sudėlioja dizaineris“, – kad klientai pastebi ir įvertina teigia E. Markovska–Mikulskienė.

Parduodant kokybę – kokybiškas vaizas

Verslininkė nurodo, kad kliento kelias iki gamintojo dažniausiai prasideda nuo paieškos internete, todėl gamintojui svarbu turėti jo veiklą akimirksniu pristatančią interneto svetainę.

 „Labai svarbu išryškinti savo stiprybes. Jei geriausiai sekasi gaminti masyvo baldus, taip reikia ir rašyti, jei geriausiai sekasi įrenginėti viešbučius – rodyti vaizdus iš jau įrengtų objektų,“ – pataria E.Markovska–Mikulskienė.

Ir vaizdai turi būti ne bet kokie – nuotraukų kokybė yra svarbu, todėl verslininkė pataria netaupyti fotografo ir stilisto paslaugoms. Taip pat – investuoti į kokybišką katalogą.

„Emko“ patirtis rodo, kad po pirmųjų kontaktų su potencialiais klientais, įmonės galimybes jos atstovai turėtų pristatyti pateikią glaustą medžiagą – 20 aiškių skaidrių.

Ji atkreipia dėmesį ir į klientų aptarnavimą – jis turi būti aukščiausio lygio ir greitas.

„Anksčiau būdavo įprasta kainų pasiūlymo laukti 1–2 savaites, o pirmojo pavyzdžio – 10 – 12 savaičių. Bet dabar, jeigu nepateiksi kainos per 3 dienas, klientą gali pamiršti. Jei neatsakai į užklausą per 24 valandas, gali nebegaišti laiko,“ – nurodo E. Markovska–Mikulskienė.

Daugiau apie „Emko“ skaitykite VŽ Premium.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Gazelė“
„Invega“ pratęsė „Alternatyvos“ skolinimosi terminą iki 2023-ųjų pabaigos

„Invega“ pratęsė skolinimosi terminą per alternatyvius finansuotojus pagal priemonę „Alternatyva“ iki 2023 m.

Gazelė
2022.06.27
Trijų Kauno restoranų autorius: kaip sukurti restoraną, kur kiti kojos nekeltų Premium 1

Vienas po kito trys skirtingi restoranai Kaune per ketverius metus, bet tik tada, kai atsiranda erdvės...

Gazelė
2022.06.27
„Liepajas Kafijas fabrika“: per mėnesį pagaminame 200 tonų kavos 1

Prieš penkis dešimtmečius Latvijoje įkurta tirpios ir maltos kavos gamykla „Liepajas Kafijas fabrika“...

Pramonė
2022.06.26
Bandomasis laikotarpis – klausimai, į kuriuos vadovas turėtų galėti atsakyti po 3 mėnesių Premium 5

Trys mėnesiai bandomojo laikotarpio – puikus metas geriau pažinti nauja darbuotoją, jei šis laikas...

Vadyba
2022.06.25
Eksporto rinkų paieškos: 400 įmonių, 250 renginių

Įmonių naujų užsienio rinkų paieškai ir esamų eksporto rinkų plėtrai pagal priemonę „Naujos galimybės LT“,...

Gazelė
2022.06.25
Verslas Palangoje: kokių taisyklių išmoko naujokai Premium 1

Nuo Joninių Palangoje verslui prasideda darbymetis, o poilsiautojams – atostogų sezonas pajūryje. Tokią vieną...

Gazelė
2022.06.24
„Modus Mobility“ žengia į Europą, ruošiasi devynženklėms investicijoms Premium 1

Automobilių nuomos ir prenumeratos paslaugas teikiantis „Modus Group“ padalinys ieško galimybių pritraukti...

Logistika
2022.06.24
Lietuvos kurortuose Joninių savaitgalį užimta 85% apgyvendinimo vietų

Ilgąjį Joninių savaitgalį Lietuvos kurortuose – poilsiautojų gausa. Kai kur apsistoti vietų nelikę, o...

Laisvalaikis
2022.06.24
Tyrimas: SVV dėl karo perorientuoja eksportą, telkiasi į Lietuvą

64% mažų ir vidutinių Lietuvos įmonių prognozuoja, kad karas Ukrainoje turės neigiamą įtaką jų apyvartai,...

Finansai
2022.06.23
Verslas ieško burtų lazdelės: kaip suvešėjus infliacijai neprarasti pelno Premium 4

Įmonių vadovai, kurių dauguma apie infliaciją yra skaitę tik ekonomikos vadovėliuose, šiandien turi padaryti...

Finansai
2022.06.23
Vyriausybė pritarė turistų apsaugos stiprinimui: draudimo reikėtų visiems kelionių organizatoriams

Vyriausybė trečiadienį pritarė turistų apsaugos stiprinimui – Ekonomikos inovacijų ministerijos siūlymu...

Gazelė
2022.06.22
Bręsta smulkiam verslui naudingi PVM įstatymo pakeitimai Premium 1

Rizika, kad bendrą 45.000 Eur apyvartą pasiekusios susijusios įmonės taps PVM mokėtojomis, niekur nedingo,...

Finansai
2022.06.22
Vasara be suvaržymų: restoranai keičia rūbą ir investuoja į plėtrą Premium

Vasaros sezono pradžią atidėliojant nebent orams, maitinimo įstaigos ruošiasi sutikti svečius atnaujintose...

Gazelė
2022.06.21
Lietuvoje besikuriantis Ukrainos verslas jau gali kreiptis subsidijų

Po vasario 24 d. veiklą Lietuvoje pradėjęs Ukrainos verslas jau gali kreiptis subsidijų – už įmonės ar darbo...

Gazelė
2022.06.21
VMI palengvinimai dėl PVM mokėtojo registracijos – jokie ne palengvinimai Premium 8

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) pagaliau paskelbė klausimynus, į kuriuos turi atsakyti verslas, norintis...

Finansai
2022.06.20
Kaip pradėti statybų verslą po paskaitų ir nuridenti sniego gniūžtę Premium

Statybos sektoriaus neapleidžiantys pastarųjų metų iššūkiai virto nemaža sniego gniūžte jaunoms įmonėms,...

Gazelė
2022.06.20
Kaip įvertinti partnerių riziką: sankcijų paieškos įrankiai

Įmonėms tikrinant partnerius dėl taikomų tarptautinių sankcijų, verslas sukūrė paieškos įrankių, kuriais...

Gazelė
2022.06.18
Dviženklė grąža iš „saugios investicijos“: ar platformų klientai ūkininkai yra „finansiniame krache“ Premium 2

Žemės ūkio technikos pardavėjai ir alternatyvūs finansuotojai susikirto dėl sutelktinio finansavimo...

Rinkos
2022.06.17
Metų verslumo pedagogė: mokome susikurti pagalvę ir skaudžiai nekristi Premium

Poreikiai yra neriboti, o ištekliai – riboti, – toks vienas iš principų ir sąvokų, kurių siekta mokiniams...

Gazelė
2022.06.16
Pradeda teikti paskolas dėl Kinijos: reikės bent trijų „ne“ iš finansų įstaigų

„Invega“ pradeda teikti paskolas nuo Kinijos veiksmų nukentėjusiam verslui. Tiesiogines paskolas galės gauti...

Gazelė
2022.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku