Ko išmoko „Emko“, kurios baldą turi C.Schiffer, ir ką patartų kitiems

Publikuota: 2019-10-05
„Emko“ stendas interjero ir dizaino parodoje „Maison&Objet“ Paryžiuje. Bendrovės nuotr.
„Emko“ stendas interjero ir dizaino parodoje „Maison&Objet“ Paryžiuje. Bendrovės nuotr.

Lietuvos baldų prekės ženklas „Emko“ matomas tarpautinėse sektoriaus, dizaino ar interjero parodose, o įmonės kūrėjų dizaino sprendimus patvirtino Vokietijos supermodelio Claudios Schiffer dizaineris, vieną iš „Emko“ baldų nupirkęs supermodelio namams Safolke, Jungtinėje karalystėje. Veiklą pradėjusi kaip tarpininkė tarp užsienio prekybininkų ir Lietuvos gamintojų, prieš kelerius metus bendrovė nusprendė susitelkti į dizainą – siūlyti brangiau, mažiau, bet asmeniškiau.

UAB „Emko“ veikla susideda iš dviejų sričių – įmonė, dirbdama su dizaineriais, kuria savo prekės ženklo baldus, taip pat užsiima „agentavimu“ – pagal klientų, užsienio prekybininkų pageidavimus, randa gamintojus, kurie įgyvendintų jų užsakymą.

Pastaroji anksčiau buvo vienintelė 2013 m. įkurtos bendrovės veikla, bet prieš kelerius metus „Emko“ rado būdą, kaip konkuruoti su kitų šalių gamintojais, kuriose baldų gamyba vis tiek bus pigesnė nei Lietuvoje.

Apie tai, kaip formavo kitokį dizainą ir kūrę didesnę vertę baldams ir ką patartų eksportuoti norinčiam verslui, Erika Markovska–Mikulskienė, „Emko“ vadovė, pasakojo „Gazelės“ konferencijoje Vilniuje.

Verslininkė nurodo, kad Lietuvos baldų gamintojai geba gaminti aukštos kokybės baldus ir turi modernią įrangą, tačiau net ir didžiausios investicijos į gamybą nepadės, jeigu klientai patys savo akimis negalės įsitikinti gaminių kokybe. Ją atskleisti gali nuosava gamintojo baldų kolekcija.

Reikia dizainerių

„Norint sužavėti aukštesnio segmento klientus, mes privalome parodyti, kad galime gaminti stilingus, aktualius rinkoje pagal formas, medžiagas ir spalvas produktus. Bet gamyba turi gaminti, o dizaineris turi kurti. Mano patirtis baldų sektoriuje – 18 m., 9-is iš jų praleidau skirtinguose sektoriuose, „agentaudama“, tad jau pati moku pamatyti tendencijas. Bet, kai prieš metus sukūriau sofą Šveicarijos tinklo prezentacijai, buvau švelniai nuleista ant žemės: „Taip, kojos medinės; taip, medžiaga ir spalva tai taip pat tinka, bet „Frau Markovska“ – proporcijos!“. Aš jų parodose nepastebėjau, pasikalbėjau su kolegomis dizaineriais – jie pastebėjo“, — sako E. Markovska–Mikulskienė.

Todėl ji nurodo, kad dizaineris yra reikalingas kiekvienai įmonei, bent ketvirčiu etato. Jis padėtų išvengti klaidų ateityje. Dizaineris, „Emko“ vadovės teigimu, turėtų aplankyti bent 3–4 parodas skirtingose šalyse, nes vartotojų poreikiai skirtingose rinkose skiriasi.

Juolab kad dizainerio paslaugos nebūtinai bus per didelė prabanga – bendradarbiauti galima projekto pagrindu, specialistas padėtų sukurti nebūtinai naują kolekciją – pakonsultuotų interneto svetainė, katalogo ir kitos įmonės medžiagos kūrimo darbais.

„Šiais metais sukūrėme kūrybos vadovo etatą. Dabar mūsų stendų parodose planus, nuo rozečių vietų iki sienų spalvų, vazų bei augalų sudėlioja dizaineris“, – kad klientai pastebi ir įvertina teigia E. Markovska–Mikulskienė.

Parduodant kokybę – kokybiškas vaizas

Verslininkė nurodo, kad kliento kelias iki gamintojo dažniausiai prasideda nuo paieškos internete, todėl gamintojui svarbu turėti jo veiklą akimirksniu pristatančią interneto svetainę.

 „Labai svarbu išryškinti savo stiprybes. Jei geriausiai sekasi gaminti masyvo baldus, taip reikia ir rašyti, jei geriausiai sekasi įrenginėti viešbučius – rodyti vaizdus iš jau įrengtų objektų,“ – pataria E.Markovska–Mikulskienė.

Ir vaizdai turi būti ne bet kokie – nuotraukų kokybė yra svarbu, todėl verslininkė pataria netaupyti fotografo ir stilisto paslaugoms. Taip pat – investuoti į kokybišką katalogą.

„Emko“ patirtis rodo, kad po pirmųjų kontaktų su potencialiais klientais, įmonės galimybes jos atstovai turėtų pristatyti pateikią glaustą medžiagą – 20 aiškių skaidrių.

Ji atkreipia dėmesį ir į klientų aptarnavimą – jis turi būti aukščiausio lygio ir greitas.

„Anksčiau būdavo įprasta kainų pasiūlymo laukti 1–2 savaites, o pirmojo pavyzdžio – 10 – 12 savaičių. Bet dabar, jeigu nepateiksi kainos per 3 dienas, klientą gali pamiršti. Jei neatsakai į užklausą per 24 valandas, gali nebegaišti laiko,“ – nurodo E. Markovska–Mikulskienė.

Daugiau apie „Emko“ skaitykite VŽ Premium.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Naštą smulkiesiems mažino, bet jie jaučia ir uolią priežiūrą

Šiemet netrūko pranešimų apie mažinamą administracinę naštą smulkiesiems, lengvesnes sąlygas pradėti veiklą...

Gazelė
12:43
Žinomumą lengviau pelnyti žmogui, ne prekės ženklui

Daug verslo įkūrėjų slepiasi už savo bendrovių, tačiau vartotojai labiau reaguoja į prekės ženklus, labiau...

Gazelė
2019.12.14
Kol dar mažas, negali atsisakyti užsakymo ne pagal specializaciją 

Specializacija, individualizavimas, bet kas, kas susiaurina produktą ir paslaugą, o ir klientų ratą, suteikia...

Gazelė
2019.12.14
Kalėdinės dovanos: kas anksčiau reiškė prastą skonį, šiemet tapo mada Premium

Kasmet kalėdinės dovanos blizga vis mažiau, nes pirkėjai renkasi kuo natūralesnį įpakavimą, o kai kurie...

Gazelė
2019.12.13
Smulkiųjų skatinimo metai: iš didelio debesies mažas lietus Premium

Šie metai buvo gausūs įvairių pasiūlymų, planų ir programų, aktualių smulkiajam ir vidutiniam verslui (SVV),...

Gazelė
2019.12.13
Tardamiesi su partneriu Kinijoje, sužinojo, kad reikia plano B Premium

Eksporto į Kiniją sėkmės istorija gali susiklostyti ir per vienus metus, tik gali prireikti plano B – kas...

Gazelė
2019.12.11
Kauniečių startuolis sukūrė išmanųjį kuponą, atvėrusį daugelio klientų duris Premium

Verslas jau atsikando nekokybiškų programavimo paslaugų iš Azijos: tai, kad Kauno UAB „Aciety“ sukurta...

Gazelė
2019.12.11
Mokesčių našta individualiai veiklai nuo 22% traukiasi iki 17% Premium 29

Seimo nariai balsų dauguma po svarstymo pritarė įstatymo pataisai, kuri mokesčių naštą individualiai veiklai,...

Finansai
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Restoranų konsultantės: pradėkite nuo „Excel“ lentelės, jei nemokate – išmokite Premium 1

Vertinant pagal naujų vardų kūrimąsi, jau žinomų plėtrą ir naujos koncepcijos maitinimo įstaigų bumą,...

Gazelė
2019.12.10
Vadovas be kabineto: kas iš to išlošia

Kuo smulkesnė įmonė, tuo darbuotojams trumpesnis kelias iki vadovo. Neretai net eiti niekur nereikia – įmonės...

Gazelė
2019.12.08
Darbdaviai gali verstis per galvą, bet motyvacija veikia tik tris mėnesius Premium 3

Paradoksalu, bet kuo daugiau įmonė nori įsiteikti darbuotojams, tuo jų rezultatų kreivės kilimas aukštyn...

Gazelė
2019.12.06
Lietuvės floristikos kūriniai įtiko ir išrankiam „Rammstein“ skoniui Premium

Net daugiamilijoniniame mieste pats smulkiausias verslas netrunka sulaukti užsakymų, jei gaminamas...

Gazelė
2019.12.05
Vyriausybė panaikino dalį verslo liudijimų Premium 6

Vyriausybė panaikino verslo liudijimus statybos apdailos darbams, autoservisų ir auklių paslaugoms. Smulkieji...

Finansai
2019.12.05
Kai klientai ateina iš uždaros bendruomenės, pardavimų prireikia po pusantrų metų Premium

Versle pasitikėjimas pelno gerų atsiliepimų, o šie augina klientų ratą. Bet jei klientus dar saisto tvirtos...

Gazelė
2019.12.04
Slovėnijos „Gazelė“: kaip „garažo vyruko“ produkciją pardavinėjo keli prezidentai ir kaip pasisveikina NASA Premium 1

Kodėl geriausia pardavimų komanda eksportui pradėti – keturių valstybių prezidentai, kodėl NASA, norėdama...

Gazelė
2019.12.03
Berlyno lietuviai perprato, kaip ten geriausiai ieškoti verslo partnerių Premium

Vis daugiau lietuvių verslą kuria Berlyne, nes šis miestas – vienas patraukliausių tiek startuoliams, tiek...

Gazelė
2019.12.03
Lietuvių startuoliai Vokietijoje traukia ne tik investuotojų dėmesį

Lietuviai nebūtinai verslą turi kurti savo šalyje: svetur sukurti startuoliai gali puikiai praversti Lietuvai...

Gazelė
2019.11.29
Norint išvengti 20% GPM tarifo, patartina viską sutvarkyti dar šiemet Premium 1

Prezidentas siūlo daugeliui pajamų rūšių taikyti didesnį 20% pajamų mokesčio tarifą. Norint išvengti didesnio...

Finansai
2019.11.28
Po trečiojo restorano „No Forks“ atidarymo, svarsto apie franšizę Premium 1

Atidaryti du restoranus per metus, taip gerokai paauginant įmonę, gana ritmas iššūkis, tad ne gėda...

Gazelė
2019.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau