Ko išmoko „Emko“, kurios baldą turi C.Schiffer, ir ką patartų kitiems

Lietuvos baldų prekės ženklas Emko matomas tarpautinėse sektoriaus, dizaino ar interjero parodose, o įmonės kūrėjų dizaino sprendimus patvirtino Vokietijos supermodelio Claudios Schiffer dizaineris, vieną iš Emko baldų nupirkęs supermodelio namams Safolke, Jungtinėje karalystėje. Veiklą pradėjusi kaip tarpininkė tarp užsienio prekybininkų ir Lietuvos gamintojų, prieš kelerius metus bendrovė nusprendė susitelkti į dizainą siūlyti brangiau, mažiau, bet asmeniškiau.
UAB Emko veikla susideda iš dviejų sričių įmonė, dirbdama su dizaineriais, kuria savo prekės ženklo baldus, taip pat užsiima agentavimu pagal klientų, užsienio prekybininkų pageidavimus, randa gamintojus, kurie įgyvendintų jų užsakymą.
Pastaroji anksčiau buvo vienintelė 2013 m. įkurtos bendrovės veikla, bet prieš kelerius metus Emko rado būdą, kaip konkuruoti su kitų šalių gamintojais, kuriose baldų gamyba vis tiek bus pigesnė nei Lietuvoje.
Apie tai, kaip formavo kitokį dizainą ir kūrę didesnę vertę baldams ir ką patartų eksportuoti norinčiam verslui, Erika MarkovskaMikulskienė, Emko vadovė, pasakojo Gazelės konferencijoje Vilniuje.
Verslininkė nurodo, kad Lietuvos baldų gamintojai geba gaminti aukštos kokybės baldus ir turi modernią įrangą, tačiau net ir didžiausios investicijos į gamybą nepadės, jeigu klientai patys savo akimis negalės įsitikinti gaminių kokybe. Ją atskleisti gali nuosava gamintojo baldų kolekcija.
Reikia dizainerių
Norint sužavėti aukštesnio segmento klientus, mes privalome parodyti, kad galime gaminti stilingus, aktualius rinkoje pagal formas, medžiagas ir spalvas produktus. Bet gamyba turi gaminti, o dizaineris turi kurti. Mano patirtis baldų sektoriuje 18 m., 9-is iš jų praleidau skirtinguose sektoriuose, agentaudama, tad jau pati moku pamatyti tendencijas. Bet, kai prieš metus sukūriau sofą Šveicarijos tinklo prezentacijai, buvau švelniai nuleista ant žemės: Taip, kojos medinės; taip, medžiaga ir spalva tai taip pat tinka, bet Frau Markovska proporcijos!. Aš jų parodose nepastebėjau, pasikalbėjau su kolegomis dizaineriais jie pastebėjo, sako E. MarkovskaMikulskienė.
Todėl ji nurodo, kad dizaineris yra reikalingas kiekvienai įmonei, bent ketvirčiu etato. Jis padėtų išvengti klaidų ateityje. Dizaineris, Emko vadovės teigimu, turėtų aplankyti bent 34 parodas skirtingose šalyse, nes vartotojų poreikiai skirtingose rinkose skiriasi.
Juolab kad dizainerio paslaugos nebūtinai bus per didelė prabanga bendradarbiauti galima projekto pagrindu, specialistas padėtų sukurti nebūtinai naują kolekciją pakonsultuotų interneto svetainė, katalogo ir kitos įmonės medžiagos kūrimo darbais.
Šiais metais sukūrėme kūrybos vadovo etatą. Dabar mūsų stendų parodose planus, nuo rozečių vietų iki sienų spalvų, vazų bei augalų sudėlioja dizaineris, kad klientai pastebi ir įvertina teigia E. MarkovskaMikulskienė.
Parduodant kokybę kokybiškas vaizas
Verslininkė nurodo, kad kliento kelias iki gamintojo dažniausiai prasideda nuo paieškos internete, todėl gamintojui svarbu turėti jo veiklą akimirksniu pristatančią interneto svetainę.
Labai svarbu išryškinti savo stiprybes. Jei geriausiai sekasi gaminti masyvo baldus, taip reikia ir rašyti, jei geriausiai sekasi įrenginėti viešbučius rodyti vaizdus iš jau įrengtų objektų, pataria E.MarkovskaMikulskienė.
Ir vaizdai turi būti ne bet kokie nuotraukų kokybė yra svarbu, todėl verslininkė pataria netaupyti fotografo ir stilisto paslaugoms. Taip pat investuoti į kokybišką katalogą.
Emko patirtis rodo, kad po pirmųjų kontaktų su potencialiais klientais, įmonės galimybes jos atstovai turėtų pristatyti pateikią glaustą medžiagą 20 aiškių skaidrių.
Ji atkreipia dėmesį ir į klientų aptarnavimą jis turi būti aukščiausio lygio ir greitas.
Anksčiau būdavo įprasta kainų pasiūlymo laukti 12 savaites, o pirmojo pavyzdžio 10 12 savaičių. Bet dabar, jeigu nepateiksi kainos per 3 dienas, klientą gali pamiršti. Jei neatsakai į užklausą per 24 valandas, gali nebegaišti laiko, nurodo E. MarkovskaMikulskienė.
Daugiau apie Emko skaitykite VŽ Premium.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti