Pirkėjai, kartą nudegę, linkę mokėti daugiau

Publikuota: 2019-07-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Verslininkai lankstūs – ko reikia pirkėjui, tą ir pasiūlys. Nors kaina dar yra gana svarbus veiksnys, vis daugiau verslininkų siūlo tokią produkciją, kuri nėra pigi. Ir neprašauna pro šalį.

Pirkėjai jau suprato, kad pigiai kokybiško dalyko nenusipirksi. Žinoma, yra segmentas, kuris pirko ir pirks prekes, pažymėtas mažiausios kainos simboliu. Bet kai kuriais atvejais – tai pinigai, paleisti vėjais.
Tą jau patyrė ne vienas sodininkas ar daržininkas mėgėjas, pigiai įsigijęs sėklų ar sodinukų. Vis dėlto tai nereiškia, kad pigiausias segmentas išnyks.
„Žmonės prekybos centruose pirko ir pirks, nes ten pigu. Tinklai per sezoną augalus parduoda kone už savikainą – jiems svarbu, kad daugybė nebrangių augalų pritrauktų pirkėją, kuris, atėjęs sodinuko, kartu įsigis ir kitų prekių. Tik bėda, kad ten parduodami „vienkartiniai“ augalai, kurie geriausiu atveju prigyja, bet auga tik iki pirmos žiemos“, – sako Valdemaras Bartoševičius, Vilniaus r. ūkininkas, Pailgėje jau 20 metų turintis medelyną.
Jis tvirtina, kad būtent nepasitenkinimas augalų, parduodamų prekybos centruose, kokybe vis daugiau klientų skatina ieškoti alternatyvos. Tie, kurie atvyksta į medelynus, supranta, kad sveikas ir stiprus sodinukas negali kainuoti tiek, kiek parduotuvėje.
„Pirkėjai aplinkai pinigų netaupo, tačiau jie nori žinoti, už ką moka. O moka už kokybę ir garantiją, kad tas augalas mūsų klimato sąlygomis augs“, – aiškina pašnekovas.
Lenkiška produkcija jam nekelia didelės konkurencijos, nes daugelis pirkėjų jau įsitikino, kad jei perki pigiai, tikimybė, kad augalas prigis, nedidelė.
„O kokybiški augalai ir Lenkijoje kainuoja nemažai, plius dar prisideda transportas, laikas. Taigi daugelis jau suprato, kad geriau nusipirkti iš vietos augintojo, nei važiuoti į gretimą šalį“, – teigia ūkininkas.

Laiko nesugrąžinsi

Tokios pačios nuomonės, kad vis mažiau pirkėjų pasiduoda žemiausios kainos burtams, laikosi ir Ramūnas Ažukas, agrofirmos „Sėklos“ direktorius, bendraturtis.
„Mūsų duomenys rodo, kad vartotojas jau ne vienus metus vis labiau renkasi aukštos kokybės ir išskirtinių veislių sėklas, kurių mažmeninės kainos prasideda nuo 1,5 Eur. O prekybos tinklų parduotuvėse pagrindinio asortimento sėklų kaina 0,39–1 Eur“, – sako įmonės vadovas.

Sėklos yra toks pirkinys, kurio kokybę pamatysi tik po tam tikro laiko. Ir antro šanso tais metais raškyti derlių jau nebebus.
„Pirkėjui nereikia kainos ar nuolaidos. Pirkėjas daug racionalesnis nei ekselio maržos prekybos centrų vadybininkų kompiuteriuose. Sodininkas per metus turi vieną galimybę sužinoti, užaugs kas nors iš pasėtos sėklos ir kiek užaugs. Toks pirkėjas netaupo euro ar dviejų. Jis nori būti tikras, nes laiko klaidai ištaisyti tiesiog nebus. Įsigijęs nepatikusius kvepalus, padėsi į lentyną ir nusipirksi kitus, o šiuo atveju sodininkas antro šanso neturi“, – aiškina R. Ažukas.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Saulės jėgainės ant stogo norintys gyventojai užvertė verslą užsakymais Premium

Kurį laiką į saulės energiją labiau investuodavo entuziastai, norintys pagelbėti pasauliui, o,...

Gazelė
2019.11.21
Alytaus transporto įmonės fenomenas: auga net neplanuodama plėstis Premium 1

Tiek Mobilumo paketas, tiek koeficiento atlyginimui didinimas transporto sektoriui yra tarsi du Damoklo...

Gazelė
2019.11.20
CRM sąsiuvinyje išmanios sistemos neatstos, bet reikia tvarkingų procesų Premium

Jeigu verslo organizacijos procesai nesutvarkyti, verslo valdymo sistema mažai kuo padės, todėl kuriantieji...

Gazelė
2019.11.19
Ministerija siūlo viešinti per trejus metus skirtą paramą Premium 1

Valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės, kurios suteikė paramą ar labdarą, apie tai turi pranešti savo...

Finansai
2019.11.18
Kaip išlaikyti verslą, kai konkurencija žvėriška Premium

Kuo mažesnių investicijų reikia verslui pradėti, tuo sektoriuje aštresnė konkurencija bei daugiau bandymų...

Gazelė
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Kur ir kaip rasti besišypsančių padavėjų

Net ir puikiausioje vietoje įsikūręs restoranas ar kavinė bus apytuščiai, jei juose aptarnaus padavėjai...

Gazelė
2019.11.16
Pirma prisiteisė pilnametystę, tada įkūrė 3 restoranus

Kas yra tas nepilnametis, kuris prisiteisė pilnametystę – perėjo emancipacijos procedūrą, kad galėtų turėti...

Gazelė
2019.11.16
Trys taisyklės, kurios verslą apsaugo nuo susinaikinimo Premium

Sparčiai augantis verslas pasiekia etapą, kai arba būtina imtis kardinalių pokyčių, arba viskas, kas sukurta,...

Gazelė
2019.11.15
„Jau pilnametis“: taujėniškio plėtros greitis – du restoranai per sezoną Premium

Atidaryti du naujus restoranus per keturis mėnesius – ambicingas uždavinys net maitinimo sektoriaus...

Gazelė
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Galvų medžiotojas“ darbdaviams: pamirškite „degančias akis“ ir nebesamdykite CV Premium 4

15% darbuotojų nuolat siunčia savo gyvenimo aprašymus kitiems potencialiems darbdaviams, o vadovų sunkumus iš...

Gazelė
2019.11.13
Lietuvių sukurto ploniausio pasaulyje biliardo stalo jokie plagiatoriai neįveikia Premium 1

UAB „Bilijardai“ savo produkciją, žinomą visame pasaulyje, nuo plagiatorių bando apsaugoti ne tik...

Gazelė
2019.11.12
Daugiau kaip pusė VšĮ nepateikė duomenų apie savo dalyvius

Iš šiuo metu esančių daugiau kaip 11.000 viešųjų įstaigų duomenis apie savo dalyvius Registrų centrui pateikė...

Finansai
2019.11.12
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 2

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Smulkieji suprato, už ką klientai linkę mokėti daugiau

Šiais laikais sugalvoti naują produktą ar paslaugą – sudėtinga. Tačiau smulkiųjų verslininkų patirtis rodo,...

Gazelė
2019.11.10
Septintas bendradarbystės „Spiečius“ – Marijampolėje

Marijampolėje atidarytas trečias šiemet „Spiečius“ – bendradarbystės centras, skirtas didinti verslumą...

Gazelė
2019.11.09
Šiauliai jau turi sprendimą, kaip verslui rasti darbuotojų Premium

Šiauliai, garsėjantys stipria pramone – tiek vietos kapitalo, tiek užsienio, kyla į dar aukštesnį lygmenį:...

Gazelė
2019.11.07
Apdovanotos Šiaulių „Gazelės“, rodančios įspūdingą augimą

Šiandien daugelis Šiaulių apskrities smulkaus ir vidutinio verslo atstovų susirinko į „Gazelės“ konferenciją.

Gazelė
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau