Turizmo agentūra „AirGuru“ turi planą, kaip pasiekti 100 mln. Eur apyvartą

Publikuota: 2019-07-17
Justinas Albertynas, kelionių agentūros „AirGuru“  verslo plėtros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Justinas Albertynas, kelionių agentūros „AirGuru“ verslo plėtros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„AirGuru“ per pirmąjį šių metų pusmetį pardavimo pajamos siekė 3,5 mln. Eur, 52% daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Būsimą augimo šuolį įmonė sieja su kelionių pardavimo verslo modelio pritaikymu eksportui.

„Turizmo sektoriuje pirmoji metų pusė būna ne tokia aktyvi kaip antroji, taigi antrąjį pusmetį planuojame baigti su dar didesniu augimu. Technologiniai sprendimai ir tolimesnės investicijos į juos leidžia mums sparčiai augti ir pasiūlyti geriausius turizmo produktus vos kelių mygtukų paspaudimu savo klientams“, – sako Justinas Albertynas, UAB „Oro guru“, valdančios turizmo agentūrą „AirGuru“, verslo plėtros vadovas.

Gerokai didesnės apyvartos leidžia tikėtis tai, kad įmonė investavo į detalios pardavimų statistikos duomenis: realiu laiku mato, kokių krypčių kelionės yra nuperkamos, jų datas, kelionių organizatorius, užsakomus viešbučius. Anksčiau ši statistika nebuvo tokia detali.

Patobulinta ir klientų aptarnavimo sistema: aptarnavimo laikas optimizuojant procesus sumažintas net 5 kartus.

„Taip pat nuosekliai investuojame į įmonės darbuotojų kompetencijas, klientų patirtį ir geriname keliautojų pasitenkinimo rodiklius. Ši strategija leidžia augti vidinėje rinkoje, nes vis daugiau lietuvių perka keliones internetu ir šis skaičius ateityje sparčiai augs“, – nurodo pašnekovas.

Jis VŽ yra sakęs, jog per 5 metus, nuo pat veiklos pradžios, įmonė stengėsi kuo daugiau paslaugų suskaitmeninti. Tai pavyko, todėl nuspręsta juos parduoti kaip atskirą produktą ir taip išeiti į užsienio rinkas. Įmonė atskyrė veiklas, įkūrė „AirGuru Travel Technology“ padalinį, kuris vysto technologinius sprendimus, skirtus turizmo bendrovėms.

„Įžvelgiame labai dideles augimo galimybes tiek vidinėje rinkoje, tiek išorėje. Šiuo metu augame tik vidinėje rinkoje, tačiau matome, jog Lietuvos rinkos augimo galimybės dar yra didžiulės ir galime sėkmingai augti namuose, tačiau po truputį ruošiame savo kelionių pardavimo verslo modelį pritaikyti ir eksportui. Tai padarę prognozuojame, jog galėsime pasiekti iki 100 mln. Eur siekiančias pajamas“, – sako J. Albertynas.

Tik eksportui

Beje, idėja parduoti ne tik keliones, bet ir technologinius sprendimus kitoms turizmo agentūroms kilo gana netikėtai.

„Su „AirGuru“ komanda dalyvavome ne vienoje tarptautinėje turizmo parodoje, kurioje aktyviai studijavome trūkstamų įrankių poreikį, kartu patys ieškojome sau tinkamų. Pamatėme, kad turime ką pasiūlyti užsienio klientams“, – VŽ yra sakęs pašnekovas.

Lietuvių turizmo agentūros sukurti technologiniai produktai bus skirti būtent eksportui, nes, verslininko nuomone, jei parduotų juos vietos rinkoje, patys sau pasididintų konkurenciją.

„AirGuru“ parduodamos populiariausios kryptys – Egiptas, Turkija, Graikija, Ispanija, Italija. Dalis kelionių yra organizuojamos kelionių organizatoriaus „AirGuru“, kita dalis – partnerių, kitų kelionių organizatorių kelionės.

Šiuo metu įmonėje dirba 16 darbuotojų. Vidutinė įmonės alga gegužės mėnesį buvo 1.847 Eur.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Į fizines parduotuves klientus prisikviečia priemonėmis, kurių neturi e. parduotuvės

E. komercijos rinkoje konkurencijai intensyvėjant, jų kovą laimi pirkėjai, kurie gali rinktis iš pasaulinio...

Gazelė
07:46
Nuomininkų trauka: kad būtų jauku, kaip namie 2

Prie apgyvendinimo verslo jungiasi „mėgėjai“ – investuojantieji į butus centrinėje miesto dalyje, kurie tiek...

Gazelė
2019.08.17
Smulkiųjų kelias pas kaimynus nei ilgas, nei brangus – užtenka išversti e. parduotuvę Premium

Smulkiųjų eksporto žvalgybos prasideda nuo Latvijos. Dauguma numatančiųjų vėliau pardavimo kanalus auginti,...

Gazelė
2019.08.16
Viešbučiai regionuose kyla toliau: Plungėje planuoja apgyvendinti ir įmonių svečius Premium 5

Regionų verslininkai toliau investuoja į rizikingą, bet mažuose miestuose reikalingą, – apgyvendinimo verslą.

Gazelė
2019.08.16
Plėtros pamokos: netolimų rinkų skirtumai e. prekyboje stebina ir po dešimtmečio 1

Europa yra viena iš geriausių vietų e. komercijos verslui – tarptautinė prekyba praėjusiais metais augo 13%,...

Gazelė
2019.08.15
Lietuvos e. parduotuvių apetitas užsienyje: per mėnesį pasiekia namų prekybos apimtį Premium

Lietuvos e. parduotuvių plėtra užsienio rinkose šiemet aktyvesnė. Apetitui kylant, dalis iš jų pradeda ne nuo...

Gazelė
2019.08.13
Kodėl kartais verta „atleisti“ save 4

Kiekvienas smulkiojo verslo savininkas frazę apie atleidimą arba yra pats ištaręs, arba išgirdęs pats būdamas...

Gazelė
2019.08.11
Norvegiška patirtis: ką daryti, jei darbuotojas geras, bet geria 17

Daugelis vadovų, ypač sėkmingai dirbančių įmonių, supranta, kad rezultatų be geros komandos nepasieksi.

Gazelė
2019.08.10
Ko nepamiršta teisingai augantys smulkieji 2

Daug smulkiojo verslo savininkų nori plėstis, ir augti greitai. Bet jeigu skubama neturint plano, kyla nemažų...

Gazelė
2019.08.10
VMI pradeda GPM nepriemokų išieškojimą 3

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad 56.000 gyventojų, kurie deklaravo pajamas už 2018 metus,...

Finansai
2019.08.08
Sertifikatų reikia ne tik eksportui, bet ir specializacijai įtvirtinti Premium

Panevėžio UAB „Geld Baltic“, dirbanti su liofilizuotų – šaltyje džiovintų – uogų ir vaisių užkandžių prekės...

Gazelė
2019.08.08
Klaipėdiškis rizikavo šeimos gerove, bet verslą Norvegijoje įkūrė Premium 6

Rizika investuoti visas šeimos santaupas ir kurti įmonę Norvegijoje Tomui Kybartui pasiteisino: bendrovė ne...

Gazelė
2019.08.07
Įvertinimai internete apkarpo smulkiųjų pelną, bet vieša kritika gali būti naudinga Premium

Klientų atsiliepimai ir įvertinimai skirtingose platformose yra susiję su smulkių ir vidutinių įmonių...

Gazelė
2019.08.06
Kaunietis svarstė apie būstus studentams – išėjo naujos koncepcijos apgyvendinimo verslas Premium

Miesto svečių srautas Kaune augina apgyvendinimo vietų poreikį, o jis verčia kurti naujos koncepcijos...

Gazelė
2019.08.05
VMI 700.000 gyventojų grąžino 109 mln. Eur

Beveik 700.000 gyventojų, kurie laiku ir teisingai užpildė pajamų deklaracijas, iki liepos 31 d. pervesta...

Finansai
2019.08.05
VMI metų viduryje pakeitė GPM mokėjimo tvarką Premium 1

Liepos viduryje asmenims, kuriems yra prievolė mokėti didesnį – 27% – pajamų mokesčio tarifą, atsirado...

Finansai
2019.08.05
Globali vizija: kaip įžengti į užsienio rinką 2

50% įmonių Europoje neišgyvena pirmų 5 m., tad tos, kurios auga ir įsitvirtino vidaus rinkoje, – jau yra...

Gazelė
2019.08.04
Kaip apsaugoti intelektinę nuosavybę

Vienas svarbiausių startuoliams klausimų yra konfidencialios informacijos ir intelektinės nuosavybės apsauga,...

Gazelė
2019.08.03
Kodėl smulkiajam verslui reikia prekės ženklo

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų suvokia, kad prekės ženklas nėra vien įsimenantis šūkis ir logotipas. Tai –...

Gazelė
2019.08.03
Testamentas – ne išeitis: ką daryti, kad paveldėtojai neištaškytų verslo Premium

Verslo savininkas turėtų pagalvoti, kas pasirūpins jo verslu, jei to negalės padaryti pats. Tačiau praktika...

Gazelė
2019.08.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau