Turizmo agentūra „AirGuru“ turi planą, kaip pasiekti 100 mln. Eur apyvartą

Publikuota: 2019-07-17
Justinas Albertynas, kelionių agentūros „AirGuru“  verslo plėtros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Justinas Albertynas, kelionių agentūros „AirGuru“ verslo plėtros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„AirGuru“ per pirmąjį šių metų pusmetį pardavimo pajamos siekė 3,5 mln. Eur, 52% daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Būsimą augimo šuolį įmonė sieja su kelionių pardavimo verslo modelio pritaikymu eksportui.

„Turizmo sektoriuje pirmoji metų pusė būna ne tokia aktyvi kaip antroji, taigi antrąjį pusmetį planuojame baigti su dar didesniu augimu. Technologiniai sprendimai ir tolimesnės investicijos į juos leidžia mums sparčiai augti ir pasiūlyti geriausius turizmo produktus vos kelių mygtukų paspaudimu savo klientams“, – sako Justinas Albertynas, UAB „Oro guru“, valdančios turizmo agentūrą „AirGuru“, verslo plėtros vadovas.

Gerokai didesnės apyvartos leidžia tikėtis tai, kad įmonė investavo į detalios pardavimų statistikos duomenis: realiu laiku mato, kokių krypčių kelionės yra nuperkamos, jų datas, kelionių organizatorius, užsakomus viešbučius. Anksčiau ši statistika nebuvo tokia detali.

Patobulinta ir klientų aptarnavimo sistema: aptarnavimo laikas optimizuojant procesus sumažintas net 5 kartus.

„Taip pat nuosekliai investuojame į įmonės darbuotojų kompetencijas, klientų patirtį ir geriname keliautojų pasitenkinimo rodiklius. Ši strategija leidžia augti vidinėje rinkoje, nes vis daugiau lietuvių perka keliones internetu ir šis skaičius ateityje sparčiai augs“, – nurodo pašnekovas.

Jis VŽ yra sakęs, jog per 5 metus, nuo pat veiklos pradžios, įmonė stengėsi kuo daugiau paslaugų suskaitmeninti. Tai pavyko, todėl nuspręsta juos parduoti kaip atskirą produktą ir taip išeiti į užsienio rinkas. Įmonė atskyrė veiklas, įkūrė „AirGuru Travel Technology“ padalinį, kuris vysto technologinius sprendimus, skirtus turizmo bendrovėms.

„Įžvelgiame labai dideles augimo galimybes tiek vidinėje rinkoje, tiek išorėje. Šiuo metu augame tik vidinėje rinkoje, tačiau matome, jog Lietuvos rinkos augimo galimybės dar yra didžiulės ir galime sėkmingai augti namuose, tačiau po truputį ruošiame savo kelionių pardavimo verslo modelį pritaikyti ir eksportui. Tai padarę prognozuojame, jog galėsime pasiekti iki 100 mln. Eur siekiančias pajamas“, – sako J. Albertynas.

Tik eksportui

Beje, idėja parduoti ne tik keliones, bet ir technologinius sprendimus kitoms turizmo agentūroms kilo gana netikėtai.

„Su „AirGuru“ komanda dalyvavome ne vienoje tarptautinėje turizmo parodoje, kurioje aktyviai studijavome trūkstamų įrankių poreikį, kartu patys ieškojome sau tinkamų. Pamatėme, kad turime ką pasiūlyti užsienio klientams“, – VŽ yra sakęs pašnekovas.

Lietuvių turizmo agentūros sukurti technologiniai produktai bus skirti būtent eksportui, nes, verslininko nuomone, jei parduotų juos vietos rinkoje, patys sau pasididintų konkurenciją.

„AirGuru“ parduodamos populiariausios kryptys – Egiptas, Turkija, Graikija, Ispanija, Italija. Dalis kelionių yra organizuojamos kelionių organizatoriaus „AirGuru“, kita dalis – partnerių, kitų kelionių organizatorių kelionės.

Šiuo metu įmonėje dirba 16 darbuotojų. Vidutinė įmonės alga gegužės mėnesį buvo 1.847 Eur.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Nusivylę verslu biržiečiai užrakinę kavinės duris išvyko, bet grįžo „varyti“ toliau Premium

Kai kyla abejonių, ar po skaudžių pamokų ir nemenkų nuostolių verslą dar tęsti, visai verta atsitraukti. Keli...

Gazelė
2020.01.28
Lietuvių startuolis „BitDegree” siekia 1 mln. Eur prizo

Kaune įsikūrusios „BitDegree“ sukurta stipendijų sistema išrinkta tarp 23 finalininkų pasidalinsiančių bendrą...

Gazelė
2020.01.28
Iki gegužės 1 d. – galimybė VMI deklaruoti sandorius grynais pinigais

Gyventojai iki gegužės 1 d. mokesčių administratoriui turi pateikti duomenis apie didesnius sandorius grynais...

Finansai
2020.01.28
Kodėl neverta slėpti verslo istorijos

Laukinio kapitalizmo laikai, kai verslininkai paprasčiausiai bijodavo kalbėti apie savo pasiekimus, nes...

Gazelė
2020.01.28
Vokietija smulkiesiems skirs 555 mln. Eur 1

Smulkusis verslas yra net stambiausios ekonomikos vienas iš variklių – tai pripažįsta Vokietijos vyriausybė. 

Gazelė
2020.01.27
Pinigai darbuotojo nesulaikys, bet dalintis reikia

Žmonės – didžiausias darbdavio turtas ir geriausia investicija, sutinka ir personalo specialistai, ir...

Gazelė
2020.01.27
Kur smulkieji randa pinigų verslui plėsti

Verslą galima kurti vien tik savo lėšomis, tačiau dažniausiai tai užtrunka kur kas ilgiau nei pradėti su...

Gazelė
2020.01.27
Startuolių klaidos: ką darytų kitaip

Kuo jaunesnis verslas, tuo daugiau klaidų yra pridaroma. Tie, kas sugeba iš jų pasimokyti, atvirai dalijasi...

Gazelė
2020.01.26
Regiono verslo geografija neriboja

Kuriantieji verslą sulaukia aibės patarimų, pamokymų ar instrukcijų, ko reikia, kad pasisektų. Be...

Gazelė
2020.01.25
Patarimai, kaip išlaikyti specialistą ilgam

Atlyginimas yra svarbus dalykas, lemiantis žmogaus apsisprendimą, kur dirbti, tačiau ne esminis. Kodėl...

Gazelė
2020.01.25
Virtualių asistentų verslas klesti – per mėnesį įdarbina po keliolika naujų specialistų Premium 1

Apie galimybę dirbti nuotoliniu būdu daugelyje įmonių dar tik svarstoma. „Baltic Virtual Assistants“ ją...

Gazelė
2020.01.24
Kavavirius augina konkurentai, kurie yra ir partneriai Premium

Verslas, kuriame konkurentų yra ant kiekvieno kampo, ir visai ne perkeltine prasme – kavos barai. Bet...

Gazelė
2020.01.23
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium 1

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
2020.01.22
Pirkimų vertė per Centrinę perkančiąją organizaciją pernai padidėjo 11%  1

Pirkimai per Centrinę perkančiąją organizaciją CPO LT padeda išvengti korupcijos, todėl Vyriausybė skatina,...

Finansai
2020.01.22
Darbuotojai iš įmonių bėga ne dėl mažesnės algos: neteisybė, skatinanti keisti darbą Premium 7

Kylančios algos motyvuoja darbuotojus, tačiau jei vieniems tas šuolis yra ypač didelis, o kitiems pokytis...

Gazelė
2020.01.22
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Prie skaidraus verslo iniciatyvos jungiasi pirmieji maitintojai

Viešojo maitinimo sektorius išlieka viena iš 4 sričių, kuriame didelė šešėlio rizika. Prie skaidraus verslo...

Gazelė
2020.01.20
Duomenų apie startuolių finansus mažai, bet pelningumas džiugina 2

Šiuo metu Lietuvoje veikiančių startuolių skaičius jau perkopė 1.000 ribą, tačiau finansinių duomenų apie jų...

Gazelė
2020.01.20
Pirmieji lengvatiniai metai ne visiems nuostolingi: 770 bendrovių uždirbo 13 mln. Eur Premium 1

Pirmieji metai naujam verslui sudėtingiausi – reikia ne tik atsistoti ant kojų, bet ir galvoti, kaip...

Gazelė
2020.01.20
„Koops“ konsolidavo tinklo administravimą ir didmeninę veiklą  Premium

Nusprendus didmeninę, prekybinę ir logistinę veiklą sutelkti vienoje įmonėje nuo šių metų pradžios...

Prekyba
2020.01.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau