Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Publikuota: 2019-07-01
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina vaikai, padedantys tėvams stiprinti verslą.

Kai kurie verslo įkūrėjai ilgus dešimtmečius gamino produkciją ir pardavinėjo ją be prekės ženklo, padedančio išsiskirti iš konkurentų produkcijos. Tačiau, kai jį sukūrė, pamatė, kad klientams įtikti tapo paprasčiau.

Verslininkai pripažįsta, kad jei ne vaikai, paraginę ir net padėję sukurti prekės ženklą, kažin ar patys būtų to ėmęsi.

Rasitai Mikelaitienei, Mažeikių UAB „Piropas“ įkūrėjai, tokią idėją pametėjo dukra, gyvenanti Vilniuje. Prekės ženklas „Kažkas skanaus“ atsirado tada, kai versle įvyko didysis lūžis – moteris uždarė kepyklą, kurią buvo įkūrusi kone prieš 30 metų, ir koncentravosi į kavinukių, kurių turi dvi, veiklą.

„Iš pradžių dar nelabai supratau, kad geras prekės ženklas verslui gali būti toks svarbus. Dabar matau, kad jis pasiteisino, nors teko nemažai investuoti“, – sako R. Mikelaitienė.

Prekės ženklas – tai ne tik logotipas ir žodžių žaismas: pagal jį buvo suformuotas asortimentas, kavinukės įrengtos taip, kad „kažką skanaus“ būtų jauku valgyti, norėtųsi čia užeiti, susitikti su draugais, šeimomis, susitikti su verslo partneriu.

Verslininkė neslepia, kad dar įrengiant kavinukę, daugelis aplinkinių netikėjo, kad vieta, kur neprekiaujama alkoholiu, Mažeikiuose pasiteisins.

„Esame įsikūrę prie pat turgelio, anksčiau čia veikė kavinė, kur prekiavo alkoholiu. Kai kavinukę atidarėme mes, kai kurie lankytojai, išgirdę, siūlome tik nealkoholinius gėrimus, prognozavo, kad po kelių mėnesių bankrutuosime. Nieko panašaus. Mūsų koncepcija, kurią įprasmina prekės ženklas „Kažkas skanaus“, pasiteisino“, – nurodo pašnekovė.

Kūrė su konsultantais

Kad reikia prekės ženklo, o neužtenka produkciją žymėti taip pat, koks yra įmonės pavadinimas, suprato Saulius ir Loreta Valaičiai, Šakių UAB „Lauksva“ įkūrėjai. Įvaizdžio atnaujinimas sutapo su dukters Miglės ir sūnaus Simono prisijungimu prie šeimos verslo. Visi sutarė, kad reikia keistis, atsinaujinti, išsiskirti. Daug idėjų pasiūlė Miglė, kuri atsakinga ir už įmonės rinkodarą, taip pat buvo pasitelkta pagalba iš išorės. Taip atsirado prekės ženklas „Įsipatogink“.

Jį kurdami šakiečiai pasitelkė konsultantus, nors tiek patį žodį, tiek viziją sugalvojo vaikai.

Vytautas Zuzavičius, Vilniaus UAB „Aktika Consulting“ direktorius, dirbęs kartu su Šakių įmone, pasakoja, kad visas procesas truko 3 metus.

„Patį šūkį „Įsipatogink“ iškristalizavome per pusmetį. Apskaičiuoti ir pagrįsti, kuriam laikotarpiui ir kokiems baldams teikti didesnę garantiją, reikėjo dvejų metų, net ilgiausiai užtruko firminių baldų parduotuvių pertvarkymas. Anksčiau, kol „Lauksva“ nebuvo sukūrusi savų parduotuvių tinklo, tam dėmesio nereikėjo daug skirti. Tačiau kai įmonė apsisprendė koncentruotis į savas parduotuves, teko išmokti, kaip sustatyti baldus, nes jiems reikia erdvės – viską sukrauti kaip sandėly neužtenka“, – pasakoja p. Zuzavičius.

Daugiau apie pokyčius, kuriuos inicijuoja vaikai, prisijungę prie tėvų verslo, skaitykite čia.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Per metus į ūkininkų kišenes įkrenta apie 2 mlrd. Eur 55

Paraginta prezidento, Finansų ministerija spalio pradžioje parengė Akcizų įstatymo pataisas. Jeigu jos...

Finansai
2019.10.15
Po VK audito iš šešėlio ištraukta suma sumažėjo 30% Premium 2

Po Valstybės kontrolės peržiūros 171 mln. Eur iš šešėlio ištraukta suma 2018 m. sumažėjo iki 115 mln. Eur.

Finansai
2019.10.15
Po naujos veiklos paieškų, verslą sukūrė iš vaikščiojimo į dovanų spintą Premium 2

Kartais noras keisti ilgametį darbą organizacijoje, kuris ir patinka, ir sekasi, lemia ne nuosavo verslo...

Gazelė
2019.10.15
Lietuvišką programinę įrangą platintojas iš JAV atrado pamatęs filmuką „Youtube“ Premium

Atstovauti vienam produktui, tegul ir pasaulinio garso, yra rizikinga, nes sunkmetis gali stipriai išretinti...

Gazelė
2019.10.14
Panevėžio kavinė per trejus metus įsitvirtino, o dabar ir ramiai miegos Premium 2

Panevėžio kavinė „Kavos dėžutė“ rado vietą miesto kavinių žemėlapyje – trečius metus veikiantis šeimos...

Gazelė
2019.10.13
Kaip nesusipykti kuriant verslą

Atrodo, su kuo daugiau kurti verslą, jei ne su draugais ar artimaisiais, kuriuos neretai pažįsti labiau nei...

Gazelė
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Naujas produktas: kaip patikrinti, ar idėja gera 1

Kuriant naują produktą verta kuo anksčiau išsiaiškinti jo vertę rinkoje. To reikia sėkmingai jį „pakeisti“ ir...

Gazelė
2019.10.12
Reikia skaičiuoti, ar pigiai gamini, ar brangiai parduodi Premium 2

Uždirbti galima pasiūlius klientui vertę, kitaip tariant, išsprendus jo problemą. Jei sutaupys klientas,...

Gazelė
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
„BK grupė“ dėl gerų atsiliepimų kai kurias sąnaudas padidino 1,5 karto Premium 1

Kai Lietuvą pasidaliji į 4 regionus ir kiekviename jų įkuri klientų aptarnavimo biurą, įgauni pranašumų, nes...

Gazelė
2019.10.10
Smulkiajam verslui skolins dar daugiau pinigų 1

„Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA) sutarė su turto finansavimo bendrove „UniCredit Leasing“...

Gazelė
2019.10.10
Toliau paprastina sąlygas smulkiesiems – šįkart žvėrienos pardavimui 1

Medžiotojai galės paprastesnėmis sąlygomis tiekti žvėrieną vietinei rinkai.

Gazelė
2019.10.10
MB steigimo bumas – kaip pirmais metais, bet tinka ne visada Premium

Mažųjų bendrijų (MB) registravimo bumas yra toks, koks vos atsiradus šiai naujai veiklos formai. 2019 m.

Gazelė
2019.10.10
Verslininkų patirtis: dirbame kitaip, nei buvę mūsų darbdaviai  Premium 1

Vieni verslą kuria norėdami įgyvendinti įdomią idėją, kiti – išnaudodami turimą praktiką. Pastariesiems...

Gazelė
2019.10.08
FNTT turgavietėse išaiškino būrį pažeidėjų 5

Mėsos, žuvies, duonos ir pieno produktų, drabužių pirkėjams neišduodami kvitai, kasoje – neapskaityti...

Gazelė
2019.10.08
VMI: masažo paslaugas gali teikti tik juridiniai asmenys 13

Masažo paslaugų negalima teikti pagal individualios veiklos pažymą, nes šios paslaugos yra licencijuojamos.

Finansai
2019.10.08
„Laiminga braškė“ verslui laimės neatnešė: valgomų puokščių gamyba jau nutraukta Premium 7

Jei verslas neįsibėgėja, o pajamos niekaip nepasiveja išlaidų, tikėtina, kad pagreičio taip ir nepavyks...

Gazelė
2019.10.08
Kaip du studentai tapo didžiausiais kmynų pardavėjais pasaulyje Premium 2

Suomijos „Trans Farm“ specializacija siaura, o veikla paprasta: bendrovė superka kmynus iš ūkininkų ir...

Gazelė
2019.10.07
Vyriausybė imasi verslo liudijimų 44

Finansų ministerija pateikė Vyriausybės nutarimo projektą, kurį priėmus būtų panaikinti statybų, automobilių...

Finansai
2019.10.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau