Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Publikuota: 2019-07-01
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina vaikai, padedantys tėvams stiprinti verslą.

Kai kurie verslo įkūrėjai ilgus dešimtmečius gamino produkciją ir pardavinėjo ją be prekės ženklo, padedančio išsiskirti iš konkurentų produkcijos. Tačiau, kai jį sukūrė, pamatė, kad klientams įtikti tapo paprasčiau.

Verslininkai pripažįsta, kad jei ne vaikai, paraginę ir net padėję sukurti prekės ženklą, kažin ar patys būtų to ėmęsi.

Rasitai Mikelaitienei, Mažeikių UAB „Piropas“ įkūrėjai, tokią idėją pametėjo dukra, gyvenanti Vilniuje. Prekės ženklas „Kažkas skanaus“ atsirado tada, kai versle įvyko didysis lūžis – moteris uždarė kepyklą, kurią buvo įkūrusi kone prieš 30 metų, ir koncentravosi į kavinukių, kurių turi dvi, veiklą.

„Iš pradžių dar nelabai supratau, kad geras prekės ženklas verslui gali būti toks svarbus. Dabar matau, kad jis pasiteisino, nors teko nemažai investuoti“, – sako R. Mikelaitienė.

Prekės ženklas – tai ne tik logotipas ir žodžių žaismas: pagal jį buvo suformuotas asortimentas, kavinukės įrengtos taip, kad „kažką skanaus“ būtų jauku valgyti, norėtųsi čia užeiti, susitikti su draugais, šeimomis, susitikti su verslo partneriu.

Verslininkė neslepia, kad dar įrengiant kavinukę, daugelis aplinkinių netikėjo, kad vieta, kur neprekiaujama alkoholiu, Mažeikiuose pasiteisins.

„Esame įsikūrę prie pat turgelio, anksčiau čia veikė kavinė, kur prekiavo alkoholiu. Kai kavinukę atidarėme mes, kai kurie lankytojai, išgirdę, siūlome tik nealkoholinius gėrimus, prognozavo, kad po kelių mėnesių bankrutuosime. Nieko panašaus. Mūsų koncepcija, kurią įprasmina prekės ženklas „Kažkas skanaus“, pasiteisino“, – nurodo pašnekovė.

Kūrė su konsultantais

Kad reikia prekės ženklo, o neužtenka produkciją žymėti taip pat, koks yra įmonės pavadinimas, suprato Saulius ir Loreta Valaičiai, Šakių UAB „Lauksva“ įkūrėjai. Įvaizdžio atnaujinimas sutapo su dukters Miglės ir sūnaus Simono prisijungimu prie šeimos verslo. Visi sutarė, kad reikia keistis, atsinaujinti, išsiskirti. Daug idėjų pasiūlė Miglė, kuri atsakinga ir už įmonės rinkodarą, taip pat buvo pasitelkta pagalba iš išorės. Taip atsirado prekės ženklas „Įsipatogink“.

Jį kurdami šakiečiai pasitelkė konsultantus, nors tiek patį žodį, tiek viziją sugalvojo vaikai.

Vytautas Zuzavičius, Vilniaus UAB „Aktika Consulting“ direktorius, dirbęs kartu su Šakių įmone, pasakoja, kad visas procesas truko 3 metus.

„Patį šūkį „Įsipatogink“ iškristalizavome per pusmetį. Apskaičiuoti ir pagrįsti, kuriam laikotarpiui ir kokiems baldams teikti didesnę garantiją, reikėjo dvejų metų, net ilgiausiai užtruko firminių baldų parduotuvių pertvarkymas. Anksčiau, kol „Lauksva“ nebuvo sukūrusi savų parduotuvių tinklo, tam dėmesio nereikėjo daug skirti. Tačiau kai įmonė apsisprendė koncentruotis į savas parduotuves, teko išmokti, kaip sustatyti baldus, nes jiems reikia erdvės – viską sukrauti kaip sandėly neužtenka“, – pasakoja p. Zuzavičius.

Daugiau apie pokyčius, kuriuos inicijuoja vaikai, prisijungę prie tėvų verslo, skaitykite čia.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kad išlaikytų verslą, tenka imtis ir samdomo darbo

Bet kuri pradžia yra sunki. Verslas – ne išimtis. Ypač tuomet, kai įmonė kuriama nuo nulio, todėl...

Gazelė
2019.07.20
Kol atidarė prancūziškų produktų krautuvėlę, nuėjo kryžiaus kelius Premium 3

„Jei būtume žinoję, kiek reikia atlikti visokiausių formalumų, kažin ar ši krautuvėlė egzistuotų. Tačiau...

Gazelė
2019.07.19
Galimybė verslui – savivaldybės nori pirkti vis daugiau paslaugų Premium

Iki 2020 m. bent 15% savivaldybių teikiamų viešųjų paslaugų turi būti perduotos bendruomenėms,...

Gazelė
2019.07.18
Turizmo agentūra „AirGuru“ turi planą, kaip pasiekti 100 mln. Eur apyvartą 4

„AirGuru“ per pirmąjį šių metų pusmetį pardavimo pajamos siekė 3,5 mln. Eur, 52% daugiau nei per tą patį...

Gazelė
2019.07.17
JAV turi problemų dėl verslo kūrėjų – ne kitokių nei Lietuvos smulkieji Premium

JAV turi problemų dėl verslumo. Naujų įmonių nuo 2006 m. steigiama bent 100.000 mažiau, nei jų buvo įkuriama...

Gazelė
2019.07.17
Miestiečiai tampa pažangiais daržininkais – „iškankintų“ augalų jiems nereikia Premium

Stiprėjanti sveikos gyvensenos mada augina sėklų ir sodo bei daržo reikmenų prekybininkų apyvartas. Nesvarbu,...

Gazelė
2019.07.17
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Registrų centras atnaujino ataskaitų nepateikusių bendrovių sąrašą 11

Nuo šių metų birželio vidurio Registrų centras priminimus ir paraginimus pateikti ataskaitas už praėjusius...

Finansai
2019.07.12
Pradėjo gaminti veganiškus ledus – tokios paklausos nesitikėjo patys Premium

Kai ledų galima nusipirkti ant kiekvieno kampo – tiek pagamintų Lietuvoje, tiek importuotų, – smulkieji...

Gazelė
2019.07.10
Europos inovacijų apdovanojimuose – 19 sprendimų, lietuviškų nėra

Europos inovacijų ir technologijų instituto (EIT) apdovanojimuose – 19 nominuotų idėjų ir startuolių. Dalyvių...

Gazelė
2019.07.09
Sudarė 58 punktų sąrašą, kuris padeda lengviau išnuomoti būstą Premium 4

NT rinką aktyvinant naujausioms investicijų madoms – pirkti butus nuomai, atsiranda ir reikalingų paslaugų,...

Gazelė
2019.07.09
Kurdami viešbutį Radviliškyje, apskaičiavo srautus, svečius ir žvaigždes Premium 3

Viešbutis nebūtinai turi būti didmiestyje, jis puikiai gali gyvuoti net ne kurorte. Svarbiausia įvertinti...

Gazelė
2019.07.08
Kodėl pirkėjai renkasi mažas krautuvėles 5

Smulkiojo verslo vienas iš pranašumų – tiesioginis bendravimas su klientu. Vis daugiau žmonių renkasi...

Gazelė
2019.07.06
Mažos įmonės moka mažiausias algas ir skaičiuoja didžiausią pelną Premium 20

Mažųjų įmonių reikšmė Lietuvos ekonomikai didėja – jos sukuria vis didesnę BVP dalį, tačiau jų našumas mažas,...

Finansai
2019.07.05
Keliasdešimt MMA eurų augina bedarbių armiją ir didina kainas Premium 56

Net tie verslai, kurie darbuotojams moka solidžius atlyginimus, vis tiek pajus minimalios mėnesio algos (MMA)...

Gazelė
2019.07.04
Regionuose 0,5 mln. Eur investicija į modernų viešbutį – ne riba Premium

Regionų verslininkai, matydami, kad keliautojai jų miestą aplenkia vien dėl to, jog čia nėra kur apsistoti,...

Gazelė
2019.07.04
„Amazon Go“ sukurto formato kelią Europoje mina Lietuvos bendrovė: parduotuvė be kasų – jau Vilniuje Premium 7

Vienos pirmųjų Europoje parduotuvių be kasų – tokios yra tik „Amazon Go“ JAV – gali veikti su Lietuvos...

Gazelė
2019.07.04
Gamintojai pasikliauja tik e. parduotuve ne tik dėl žadamų perspektyvų Premium

Nauji kosmetikos gamintojai dažnai susiduria su produkto pristatymo rinkai sunkumais – rinkodaros biudžetų...

Gazelė
2019.07.03
Šeimos verslas – dinastijų užuomazgos?

Tikrų verslo dinastijų užuomazgų Lietuvoje dar tik randasi – įžanga į šį procesą galėtų būti šeimos verslo...

Gazelė
2019.07.02
Susijungę startuoliai „PulseTip“ ir „Sype“ keičia grįžtamojo ryšio galimybes Premium 1

Vartotojų įžvalgų, skirtų organizacijoms tobulėti, platforma „Sype“ jungiasi su darbuotojų grįžtamojo ryšio...

Gazelė
2019.07.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau