Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas

Publikuota: 2019-06-24
Jurgita Alijošienė, miegamojo tekstilės prekės ženklo „Bedroommood“ įkūrėja. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jurgita Alijošienė, miegamojo tekstilės prekės ženklo „Bedroommood“ įkūrėja. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai sako, kad didelės išlaidos reklamai dar nereiškia jos efektyvumo, ir randa būdų, kaip sutaupyti.

Kartais tai, kas brangu, nepateisina lūkesčių ir – priešingai – kai kurie, į reklamą neinvestavę nė cento, turimų užsakymų nespėja įgyvendinti.

Skaitmeninės rinkodaros priemonės, reklama internete, be biudžetų, reikalauja ir teisingo pasirinkimo, kad investicijos atneštų norimą naudą. Pavyzdžiui, užpirkti reklamos feisbuke neužtenka, reikia dar ir tinkamai segmentuoti tikslinę auditoriją, sukurti vaizdą, kad ji būtų patraukli ir pastebima.

Ne vienam naujam prekės ženklui suburti pirmuosius pirkėjus ir pristatyti naują prekės ženklą pasisekė pasitelkus influencerius ir ne vienam būtent toks reklamos kanalas pasiteisino eksporto rinkose.

Apie jų indėlį į augančius pirmųjų metų pardavimus pasakojo Jurgita Alijošienė, miegamojo tekstilės prekės ženklo „Bedroommood“ įkūrėja. Ji sako, kad būtent žinomų žmonių, turinčių prenumeratorių, sekėjų, reklama pasitvirtino Lietuvoje, jų nauda pasitikima ir užsienyje, tik ten reklamos įkainiai didesni, o ir atpažinti tinkamiausius influencerius yra sudėtingiau.

„Dirbame su influenceriais, žinoma, Lietuvoje tai daryti lengviau, nes jie yra matomi ir pažįstami. Pavyzdžiui, bandėme dirbti Anglijoje, ten jų įkainiai didžiuliai. Dabar žiūrime į artimesnes, panašesnes Latvijos ir Estijos rinkas, jau esame radę influencerių Taline, – sako p. Alijošienė. – Lietuvoje su influenceriais dirbame daugiausia mainų principu. Kitaip leisti sau ir negalėtume, ir ne visada tos investicijos atsiperka, ne kiekvienas influenceris turi galimybę parduoti. Kita vertus, visos naudos nepamatuosi, nes nežinome, kiek plačiai pasklido žinutė, kiek galbūt vėliau ateis pirkti“, – sako p. Alijošienė.

Nors reklama kainuoja, randama būdų, kaip sutaupyti. Pavyzdžiui, bendradarbiaujama su interjero dizaineriais, architektais, kuriems „Bedroommood“ siunčia jau apvilktos patalynės, o mainais gauna aukštos kokybės savo produkto interjeruose nuotraukų.

Influencerių reklama išgarsino ir panevėžietės Erikos Grigorjevaitės sukurtus klasikinio stiliaus sėdmaišius „Tissu by E&N“, o per praėjusias Kalėdas papildžiusi interjero detalių asortimentą kalėdinėmis puošmenimis p. Grigorjevaitė atsisakydavo influencerių, kurie už nemokamus pavyzdžius patys siūlėsi reklamuoti, paslaugų.

„Nuo rugsėjo vidurio visi užsakymai sukosi daugiausia apie kalėdinius žaisliukus. Atsirado influencerių, kurios siūlėsi žaisliukus pareklamuoti. Atrodo, pavyko pasiekti gerą lygį, jei pačiai nereikia prašyti reklamos, bet visų jų atsiprašiau ir pasakiau, kad jei žaisliukai bus reklamuojami, fiziškai negalėsiu jų pagaminti“, – yra pasakojusi p. Grigorjevaitė.

Entrepreneur.com auginti verslą socialinėje erdvėje pataria pasitelkus ir influencerių rinkodarą. „Tomoson“ rinkodaros specialistų apklausos duomenimis, 22% ekspertų nurodo, kad influencerių rinkodara yra efektyviausias būdas pritraukti naujų pirkėjų. Tačiau tam reikia pasirinkti tinkamą veidą, kuris darytų įtaką tikslinei auditorijai ir kalbėtų tuo balsu, kuriuo „kalba“ prekės ženklas.

Plačiau apie „Bedroommood“ skaitykite VŽ Premium.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kad įkurtų savo verslą, imasi sunkiausių darbų

Prastas tas kareivis, kuris nenori tapti generolu. Arba darbuotojas, nežadantis kilti karjeros laiptais.

Gazelė
2019.10.19
Mėsinėms augti padeda ir tingintys klientai Premium

Specializuotos mėsos krautuvėlių kuriama vis daugiau, nes pirkėjai linkę mokėti ne tik už kokybę, bet ir už...

Gazelė
2019.10.18
Palengvinus reikalavimus mažų kiekių žvėrienos tiekėjams, jų galėtų būti daugiau nei du Premium

Supaprastinti žvėrienos tvarkymo ir pardavimo reikalavimai, tikimasi, palengvins verslo startą ir atsiras...

Gazelė
2019.10.17
Verslininkas iš Libano: kai matau, kokius kebabus pardavinėja Lietuvoje, verkti norisi Premium 23

Kone 30 metų Lietuvoje gyvenantis libanietis Abbasas Dayekhas išbandė ne vieną verslą, bet meilė maistui...

Gazelė
2019.10.17
Apdovanotos Panevėžio regiono „Gazelės“

Ketvirtadienį Panevėžyje vykstančioje „Gazelės“ konferencijoje paaiškėjo, kokios įmonės sparčiausiai augo...

Gazelė
2019.10.17
VMI atstovai turgavietėse dosniai dalijo baudos kvitus 11

Turgaus prekiautojai kasos aparatais naudojasi nenoriai, o kai kurie dirba iš viso nelegaliai – tai...

Gazelė
2019.10.17
Kauną iškeitę į kaimą sukūrė kitokią sodybą: laisvų vietų joje beveik nebūna Premium 14

Jokių pobūvių ar tradicinio pasisėdėjimo pirtelėje, o vien tik privati erdvė keliems žmonėms – „Atokampis...

Gazelė
2019.10.16
Per metus į ūkininkų kišenes įkrenta apie 2 mlrd. Eur 67

Paraginta prezidento, Finansų ministerija spalio pradžioje parengė Akcizų įstatymo pataisas. Jeigu jos...

Finansai
2019.10.15
Po VK audito iš šešėlio ištraukta suma sumažėjo 30% Premium 2

Po Valstybės kontrolės peržiūros 171 mln. Eur iš šešėlio ištraukta suma 2018 m. sumažėjo iki 115 mln. Eur.

Finansai
2019.10.15
Po naujos veiklos paieškų, verslą sukūrė iš vaikščiojimo į dovanų spintą Premium 2

Kartais noras keisti ilgametį darbą organizacijoje, kuris ir patinka, ir sekasi, lemia ne nuosavo verslo...

Gazelė
2019.10.15
Lietuvišką programinę įrangą platintojas iš JAV atrado pamatęs filmuką „Youtube“ Premium

Atstovauti vienam produktui, tegul ir pasaulinio garso, yra rizikinga, nes sunkmetis gali stipriai išretinti...

Gazelė
2019.10.14
Panevėžio kavinė per trejus metus įsitvirtino, o dabar ir ramiai miegos Premium 2

Panevėžio kavinė „Kavos dėžutė“ rado vietą miesto kavinių žemėlapyje – trečius metus veikiantis šeimos...

Gazelė
2019.10.13
Kaip nesusipykti kuriant verslą

Atrodo, su kuo daugiau kurti verslą, jei ne su draugais ar artimaisiais, kuriuos neretai pažįsti labiau nei...

Gazelė
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Naujas produktas: kaip patikrinti, ar idėja gera 1

Kuriant naują produktą verta kuo anksčiau išsiaiškinti jo vertę rinkoje. To reikia sėkmingai jį „pakeisti“ ir...

Gazelė
2019.10.12
Reikia skaičiuoti, ar pigiai gamini, ar brangiai parduodi Premium 2

Uždirbti galima pasiūlius klientui vertę, kitaip tariant, išsprendus jo problemą. Jei sutaupys klientas,...

Gazelė
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
„BK grupė“ dėl gerų atsiliepimų kai kurias sąnaudas padidino 1,5 karto Premium 1

Kai Lietuvą pasidaliji į 4 regionus ir kiekviename jų įkuri klientų aptarnavimo biurą, įgauni pranašumų, nes...

Gazelė
2019.10.10
Smulkiajam verslui skolins dar daugiau pinigų 1

„Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA) sutarė su turto finansavimo bendrove „UniCredit Leasing“...

Gazelė
2019.10.10
Toliau paprastina sąlygas smulkiesiems – šįkart žvėrienos pardavimui 1

Medžiotojai galės paprastesnėmis sąlygomis tiekti žvėrieną vietinei rinkai.

Gazelė
2019.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau