Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas

Publikuota: 2019-06-24
Jurgita Alijošienė, miegamojo tekstilės prekės ženklo „Bedroommood“ įkūrėja. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jurgita Alijošienė, miegamojo tekstilės prekės ženklo „Bedroommood“ įkūrėja. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai sako, kad didelės išlaidos reklamai dar nereiškia jos efektyvumo, ir randa būdų, kaip sutaupyti.

Kartais tai, kas brangu, nepateisina lūkesčių ir – priešingai – kai kurie, į reklamą neinvestavę nė cento, turimų užsakymų nespėja įgyvendinti.

Skaitmeninės rinkodaros priemonės, reklama internete, be biudžetų, reikalauja ir teisingo pasirinkimo, kad investicijos atneštų norimą naudą. Pavyzdžiui, užpirkti reklamos feisbuke neužtenka, reikia dar ir tinkamai segmentuoti tikslinę auditoriją, sukurti vaizdą, kad ji būtų patraukli ir pastebima.

Ne vienam naujam prekės ženklui suburti pirmuosius pirkėjus ir pristatyti naują prekės ženklą pasisekė pasitelkus influencerius ir ne vienam būtent toks reklamos kanalas pasiteisino eksporto rinkose.

Apie jų indėlį į augančius pirmųjų metų pardavimus pasakojo Jurgita Alijošienė, miegamojo tekstilės prekės ženklo „Bedroommood“ įkūrėja. Ji sako, kad būtent žinomų žmonių, turinčių prenumeratorių, sekėjų, reklama pasitvirtino Lietuvoje, jų nauda pasitikima ir užsienyje, tik ten reklamos įkainiai didesni, o ir atpažinti tinkamiausius influencerius yra sudėtingiau.

„Dirbame su influenceriais, žinoma, Lietuvoje tai daryti lengviau, nes jie yra matomi ir pažįstami. Pavyzdžiui, bandėme dirbti Anglijoje, ten jų įkainiai didžiuliai. Dabar žiūrime į artimesnes, panašesnes Latvijos ir Estijos rinkas, jau esame radę influencerių Taline, – sako p. Alijošienė. – Lietuvoje su influenceriais dirbame daugiausia mainų principu. Kitaip leisti sau ir negalėtume, ir ne visada tos investicijos atsiperka, ne kiekvienas influenceris turi galimybę parduoti. Kita vertus, visos naudos nepamatuosi, nes nežinome, kiek plačiai pasklido žinutė, kiek galbūt vėliau ateis pirkti“, – sako p. Alijošienė.

Nors reklama kainuoja, randama būdų, kaip sutaupyti. Pavyzdžiui, bendradarbiaujama su interjero dizaineriais, architektais, kuriems „Bedroommood“ siunčia jau apvilktos patalynės, o mainais gauna aukštos kokybės savo produkto interjeruose nuotraukų.

Influencerių reklama išgarsino ir panevėžietės Erikos Grigorjevaitės sukurtus klasikinio stiliaus sėdmaišius „Tissu by E&N“, o per praėjusias Kalėdas papildžiusi interjero detalių asortimentą kalėdinėmis puošmenimis p. Grigorjevaitė atsisakydavo influencerių, kurie už nemokamus pavyzdžius patys siūlėsi reklamuoti, paslaugų.

„Nuo rugsėjo vidurio visi užsakymai sukosi daugiausia apie kalėdinius žaisliukus. Atsirado influencerių, kurios siūlėsi žaisliukus pareklamuoti. Atrodo, pavyko pasiekti gerą lygį, jei pačiai nereikia prašyti reklamos, bet visų jų atsiprašiau ir pasakiau, kad jei žaisliukai bus reklamuojami, fiziškai negalėsiu jų pagaminti“, – yra pasakojusi p. Grigorjevaitė.

Entrepreneur.com auginti verslą socialinėje erdvėje pataria pasitelkus ir influencerių rinkodarą. „Tomoson“ rinkodaros specialistų apklausos duomenimis, 22% ekspertų nurodo, kad influencerių rinkodara yra efektyviausias būdas pritraukti naujų pirkėjų. Tačiau tam reikia pasirinkti tinkamą veidą, kuris darytų įtaką tikslinei auditorijai ir kalbėtų tuo balsu, kuriuo „kalba“ prekės ženklas.

Plačiau apie „Bedroommood“ skaitykite VŽ Premium.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Registrų centras atnaujino ataskaitų nepateikusių bendrovių sąrašą 10

Nuo šių metų birželio vidurio Registrų centras priminimus ir paraginimus pateikti ataskaitas už praėjusius...

Finansai
2019.07.12
Pradėjo gaminti veganiškus ledus – tokios paklausos nesitikėjo patys Premium

Kai ledų galima nusipirkti ant kiekvieno kampo – tiek pagamintų Lietuvoje, tiek importuotų, – smulkieji...

Gazelė
2019.07.10
Europos inovacijų apdovanojimuose – 19 sprendimų, lietuviškų nėra

Europos inovacijų ir technologijų instituto (EIT) apdovanojimuose – 19 nominuotų idėjų ir startuolių. Dalyvių...

Gazelė
2019.07.09
Sudarė 58 punktų sąrašą, kuris padeda lengviau išnuomoti būstą Premium 4

NT rinką aktyvinant naujausioms investicijų madoms – pirkti butus nuomai, atsiranda ir reikalingų paslaugų,...

Gazelė
2019.07.09
Kurdami viešbutį Radviliškyje, apskaičiavo srautus, svečius ir žvaigždes Premium 3

Viešbutis nebūtinai turi būti didmiestyje, jis puikiai gali gyvuoti net ne kurorte. Svarbiausia įvertinti...

Gazelė
2019.07.08
Kodėl pirkėjai renkasi mažas krautuvėles 4

Smulkiojo verslo vienas iš pranašumų – tiesioginis bendravimas su klientu. Vis daugiau žmonių renkasi...

Gazelė
2019.07.06
Mažos įmonės moka mažiausias algas ir skaičiuoja didžiausią pelną Premium 20

Mažųjų įmonių reikšmė Lietuvos ekonomikai didėja – jos sukuria vis didesnę BVP dalį, tačiau jų našumas mažas,...

Finansai
2019.07.05
Keliasdešimt MMA eurų augina bedarbių armiją ir didina kainas Premium 54

Net tie verslai, kurie darbuotojams moka solidžius atlyginimus, vis tiek pajus minimalios mėnesio algos (MMA)...

Gazelė
2019.07.04
Regionuose 0,5 mln. Eur investicija į modernų viešbutį – ne riba Premium

Regionų verslininkai, matydami, kad keliautojai jų miestą aplenkia vien dėl to, jog čia nėra kur apsistoti,...

Gazelė
2019.07.04
„Amazon Go“ sukurto formato kelią Europoje mina Lietuvos bendrovė: parduotuvė be kasų – jau Vilniuje Premium 7

Vienos pirmųjų Europoje parduotuvių be kasų – tokios yra tik „Amazon Go“ JAV – gali veikti su Lietuvos...

Gazelė
2019.07.04
Gamintojai pasikliauja tik e. parduotuve ne tik dėl žadamų perspektyvų Premium

Nauji kosmetikos gamintojai dažnai susiduria su produkto pristatymo rinkai sunkumais – rinkodaros biudžetų...

Gazelė
2019.07.03
Šeimos verslas – dinastijų užuomazgos?

Tikrų verslo dinastijų užuomazgų Lietuvoje dar tik randasi – įžanga į šį procesą galėtų būti šeimos verslo...

Gazelė
2019.07.02
Susijungę startuoliai „PulseTip“ ir „Sype“ keičia grįžtamojo ryšio galimybes Premium 1

Vartotojų įžvalgų, skirtų organizacijoms tobulėti, platforma „Sype“ jungiasi su darbuotojų grįžtamojo ryšio...

Gazelė
2019.07.02
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01
Nepabūgę „prarijo“ konkurentus ir klientų skaičių išaugino dvigubai Premium

Pirkti vos vegetuojantį verslą yra gana rizikinga, tačiau jei pritaikoma teisinga vadyba, jį kur kas lengviau...

Gazelė
2019.07.01
Karjera pagal smulkiuosius: nuo programuotojo iki įmonės vadovo

Užsiauginti specialistą ar vadovą – pigiau nei jo ieškoti pas konkurentus ar kreiptis į „galvų medžiotojus“.

Gazelė
2019.06.30
E. važtaraščiai parodė, kas įsigyja prekių, bet nedeklaruoja pajamų 8

VMI patikrino didelius kiekius automobilių dalių įsigyjančius gyventojus ir įmones. Po šių veiksmų šeši...

Gazelė
2019.06.27
Nieko asmeniško, tik verslas: ką išgelbėjo vaikų pastangos Premium

Šeimos versle asmeniškumų būti negali, tikina tie, kurie atrado formulę, kaip ne tik suderinti šeiminius...

Gazelė
2019.06.27
„City Service“ tampa remonto meistrų „Uber“ Premium 11

„City Service“ grupės įmonių administruojamuose daugiabučiuose remonto darbus netrukus atliks ne grupės...

Verslo aplinka
2019.06.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau