Kaip sužadinti vartotojų emocijas, ne tik protą

Publikuota: 2019-04-29
Atnaujinta 2019-05-04 20:27
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vartotojai tikisi, kad reklama sukels emocijų. Bet jautrios reklamos kuriamos ne tik todėl, kad būtų įsimintos ir išsiskirtų iš begalybės kitų reklamų. Sužadintos emocijos skatina pirkti.

Jos gali būti lemiamas veiksnys sprendimui, reikšmingesnis nei produkto savybės ar kaina, primena „Entrepreneur.com“.

95% sprendimų įsigyti prekę ar paslaugą gali būti padiktuoti pasąmonės, emocijų, bet ne racionalaus proto ir logikos, – tokį skaičių pateikia Geraldas Zaltmanas, Harvardo verslo mokyklos profesorius.

Pirmiausia verslas turi nustoti įrodinėti produkto savybes ir naudą, kuriomis taikosi į racionalųjį protą. Reikia galvoti, kaip vartotojai gali ką nors pajausti, – kokiu būdu sužadinti jų emociją.

Istorijų pasakojimas yra ne tik geriausias būdas lengviau įsiminti skirtingus faktus. Būtent istorijos skatina klausytojo įsitraukimą, pokalbį su juo, o tada – ir veiksmą. Dar istorijos yra tiltas tarp bendrų žmonių savybių ir universalios patirties, kuri taip pat gali tapti svarbiu veiksniu priimant sprendimus.

Ką pasakoti turėtų prekės ženklas? Pirmiausia, pagalvokite, kokie svarbiausi įvykiai atvedė į tai, kur verslas ar jo įkūrėjas yra dabar. Istorijos gali būti pasakojamos socialiniuose tinkluose, tinklaraščiuose ar reklamose. Jei tik sutinka – jas gali pasakoti patys klientai.

Emocijas sužadina ir vertybės, kuriomis verslas remiasi. Kuo jis tiki, už kokius idealus kovoja, o su kuo jis negali taikstytis? Vartotojas turi žinoti jo poziciją. „Entrepreneur.com“ nurodo, kad 87% respondentų nurodo perkantys tų prekių ženklų produkciją, kurių vertybės sutampa su jų įsitikinimais. Kaip išsiaiškinti, kurios versle yra svarbios? Apgalvokite visus verslo aspektus – nuo įdarbinimo iki rinkodaros, produktų pristatymo.

Taip pat – empatiją, kurią turi išreikšti prekės ženklas. Jis turi turėti aiškią asmenybę, „balsą“, nes už jo logotipo yra žmonės. Todėl jie privalo suprasti savo pirkėjų lūkesčius, baimes, tikslus ir tai perduoti savo žinutėse.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Šiauliečio ūkvedžio karjera: tapęs pirkimo vadovu, sutaupė 15% įmonės išlaidų Premium

Įmonės dažnai daugiausia dėmesio skiria pardavimams didinti, o pirkimus palieka savieigai. Be reikalo, nes...

Gazelė
05:45
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
VMI ir „Sodros" konsultacijos vienu skambučiu 1

Nuo šiol mokesčių informacijos centro telefonu 1882 asmeninių konsultacijų pageidaujantys gyventojai ir...

Finansai
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Ataskaitų teikimas: RC atsako į dažniausiai užduodamus klausimus

VĮ Registrų centras (RC) pateikia šešis populiariausius klausimus, į kuriuos atsakymus RC konsultantai...

Finansai
2019.05.21
Klaipėda įmones kviečia „darbostogų“, siūlo specialias kainas

Klaipėdiečiai šiemet pristatė „Workation Klaipėda’19“ programą, kviesdami šiltuoju sezonu paslaugų sektoriaus...

Gazelė
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Ministras Vilius Šapoka: šešėlyje dirba nevykėliai 16

Ekonomikos šešėlis Lietuvoje kelis metus iš eilės mažėja po vieną procentinį punktą. Finansų ministerijos...

Finansai
2019.05.20
„Jurgio ir drakono“ savininkai planuoja dar 3 naujus maitinimo taškus Premium 12

Septynias maitinimo įstaigas valdanti UAB „Burokėlis ir krapas“ tęsia plėtrą. Sostinėje iškilsiančiame...

Paslaugos
2019.05.20
Iš „Brexit“ panevėžiečiai jau dabar gauna naudos, krypties keisti nežada Premium

Siuntų gabentoja UAB „Toras LT“ pokyčiams ruoštis pradėjo iš karto po referendumo dėl „Brexit“, nes Anglija...

Gazelė
2019.05.20
Papildoma veikla vienus verslus skandina, kitus - gelbsti 1

Verslininkai puikiai žino taisyklę, kad vienoje kraitelėje visų kiaušinių laikyti negalima. Todėl dažnas...

Gazelė
2019.05.19
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Jei CV netelpa į du puslapius, verta suklusti 1

Nors nėra griežtų reiklavimų, kokio ilgio turi būti gyvenimo aprašymas, tačiau idealiausia, jei jis telpa...

Gazelė
2019.05.18
Kada verslininkams bankrotas išeina į naudą Premium

Bankrotas daugeliui skamba tarsi nuosprendis, tačiau kartais jis – nesvarbu, savos įmonės ar buvusios...

Gazelė
2019.05.17
Jaunimas sugeba užsidirbti ir švęsdamas 

Penktadienį į sostinės S. Daukanto aikštę susirinko savo ateitį su verslu siejantys moksleiviai. Tai, kad jie...

Gazelė
2019.05.17
Pasilikę „po pamokų“ dažniau sukuria savo verslą Premium

Kurti verslą dar mokyk­los suole yra bene efekt­yviausia pažintis su vers­lu, mokomosios moks­leivių...

Gazelė
2019.05.17
Vilniaus senamiestyje – dar viena maisto prekių parduotuvė skubantiems Premium 4

Sostinėje patogaus apsipirkimo segmentą (angl. convenience) toliau plečia nauji žaidėjai – J. Basanavičiaus...

Gazelė
2019.05.16
Verslo aukso amžių jaučia ir darbuotojai: įmonės su jais dalijasi pelnu Premium

Algų kreivei šaunant aukštyn, net smulkios įmonės randa būdų mokėti orų atlyginimą. Kai kurie vadovai...

Gazelė
2019.05.16
Verslumo ir Metų mokytojas: finansinio raštingumo mokyklos suole per mažai Premium

Praktinio verslumo mokymo – mokomųjų mokinių bendrovių (MMB) – programai, sukurtai „Junior Achievement“...

Gazelė
2019.05.15
Smulkios įmonės bankrutuoja tyliai, bet tai nereiškia verslo pabaigos Premium

Jei verslas ima buksuoti, o dar „padeda“ ir veiksniai iš išorės, dažnai nelieka nieko kito, kaip skelbti...

Gazelė
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau