Bendravimas su pirkėjais feisbuke: kompensuoja išlaidas pagal nuotraukas

Publikuota: 2019-04-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Socialiniams tinklams pakeitus komunikacijos su vartotojais būdus, jie suteikė laisvę siekti skirtingų tikslų – nuo vienkartinio pardavimų didinimo iki prekės ženklo vertės auginimo. Išmokęs pagrindines komunikacijos su klientais taisykles, verslas suburia greitai augančias bendruomenes, kurių vartotojų įsitraukimas dėl plėtros nemažėja.

Prekės ženklų bendravimas su auditorija pasikeitė, o socialinių tinklų išplitimo nulemti komunikacijos pokyčiai prilyginami revoliucijai, kurią rinkodaroje padarė XX a. atsiradusi reklama televizijoje. Sulig abipusiu dialogu, kuris užsimezgė tarp prekės ženklo ir vartotojo, atsirado erdvės burtis virtualioms prekės ženklų bendruomenėms. Jos verslui dažniausiai yra ambasadorių arba ištikimų klientų būriai.

Pirkėjų niekaip kitaip tik bendruomene nevadina Mantas Kidykas, aukštos kokybės vaisių paslaugos „Mangų Mangas“ įkūrėjas.

Bendruomenės, kurioje pasklido žinia apie skanius vaisius, augimas lėmė verslo plėtrą, tiesa, „Mangų Mango“ bendruomenė buriasi greičiau, nei spėja nokti atskraidinami mangai. Feisbuke ją sudaro 27.000 vartotojų. 2017 m. pasiūlius mangus iš Izraelio, p. Kidyko teigimu, pirmieji bendruomenės nariai sutiko rizkuoti, ragavo vaisų ir jais vaišino draugus. Iki 2018 m. „Mangų mangas“ turėjo 1.500 gerbėjų, laukiančių naujo sezono ir daugiau vaisių.

„Mangų Mango“ augimas yra paremtas bendruomenės poreikiais ir tinkama komunikacija – abipusiu ryšiu, kurį leidžia socialiniai tinklai.

„Bendruomenė visada vertina naujus produktus, siunčia išsamius komentarus, pagal juos sprendžiame, ar produktas vertas tapti nuolatine asortimento dalimi. Taip pat žinome, ką pranešti augintojams, kokių rekomendacijų dėl vaisių laikymo suteikti naujiems nariams, – sako p. Kidykas, kuris savo patirtimi gegužės 21 d. dalinsis VŽ prekybos festivalyje „Retail“. – Vaisiai yra gyvas dalykas, tad pasitaiko „pavargusių“, nors išorėje to nesimato. Bendruomenė žino, kad reikia padaryti nuotrauką ir atsiųsti mums. Mes būtinai kompensuojame ir perduodame informaciją augintojams.“

Jaunas verslininkas sako, kad kai verslas plečiasi, tokį patį individualų ryšį su kiekvienu pirkėju išsaugoti yra sudėtingiau, tačiau „Mangų Mango“ bendruomenė supratinga.

Be to, jau planuojamos investicijos į individualizuotą platformą, mobiliąją programėlę, kuri padės ne tik rezervuoti vaisius, bet valgytoją sujungs su augintoju ir leis dalytis visa susijusia informacija.

„Tai užtikrins skaidrumą ir tobulėjimo galimybes. Galėsime gauti ir perduoti augintojams atsiliepimus apie kiekvieną siuntą, kompensuoti „pavargusių“ vaisių išlaidas ir labai tiksliai identifikuoti kylančias problemas“, – sako p. Kidykas.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Per metus į ūkininkų kišenes įkrenta apie 2 mlrd. Eur 64

Paraginta prezidento, Finansų ministerija spalio pradžioje parengė Akcizų įstatymo pataisas. Jeigu jos...

Finansai
2019.10.15
Po VK audito iš šešėlio ištraukta suma sumažėjo 30% Premium 2

Po Valstybės kontrolės peržiūros 171 mln. Eur iš šešėlio ištraukta suma 2018 m. sumažėjo iki 115 mln. Eur.

Finansai
2019.10.15
Po naujos veiklos paieškų, verslą sukūrė iš vaikščiojimo į dovanų spintą Premium 2

Kartais noras keisti ilgametį darbą organizacijoje, kuris ir patinka, ir sekasi, lemia ne nuosavo verslo...

Gazelė
2019.10.15
Lietuvišką programinę įrangą platintojas iš JAV atrado pamatęs filmuką „Youtube“ Premium

Atstovauti vienam produktui, tegul ir pasaulinio garso, yra rizikinga, nes sunkmetis gali stipriai išretinti...

Gazelė
2019.10.14
Panevėžio kavinė per trejus metus įsitvirtino, o dabar ir ramiai miegos Premium 2

Panevėžio kavinė „Kavos dėžutė“ rado vietą miesto kavinių žemėlapyje – trečius metus veikiantis šeimos...

Gazelė
2019.10.13
Kaip nesusipykti kuriant verslą

Atrodo, su kuo daugiau kurti verslą, jei ne su draugais ar artimaisiais, kuriuos neretai pažįsti labiau nei...

Gazelė
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Naujas produktas: kaip patikrinti, ar idėja gera 1

Kuriant naują produktą verta kuo anksčiau išsiaiškinti jo vertę rinkoje. To reikia sėkmingai jį „pakeisti“ ir...

Gazelė
2019.10.12
Reikia skaičiuoti, ar pigiai gamini, ar brangiai parduodi Premium 2

Uždirbti galima pasiūlius klientui vertę, kitaip tariant, išsprendus jo problemą. Jei sutaupys klientas,...

Gazelė
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
„BK grupė“ dėl gerų atsiliepimų kai kurias sąnaudas padidino 1,5 karto Premium 1

Kai Lietuvą pasidaliji į 4 regionus ir kiekviename jų įkuri klientų aptarnavimo biurą, įgauni pranašumų, nes...

Gazelė
2019.10.10
Smulkiajam verslui skolins dar daugiau pinigų 1

„Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA) sutarė su turto finansavimo bendrove „UniCredit Leasing“...

Gazelė
2019.10.10
Toliau paprastina sąlygas smulkiesiems – šįkart žvėrienos pardavimui 1

Medžiotojai galės paprastesnėmis sąlygomis tiekti žvėrieną vietinei rinkai.

Gazelė
2019.10.10
MB steigimo bumas – kaip pirmais metais, bet tinka ne visada Premium

Mažųjų bendrijų (MB) registravimo bumas yra toks, koks vos atsiradus šiai naujai veiklos formai. 2019 m.

Gazelė
2019.10.10
Verslininkų patirtis: dirbame kitaip, nei buvę mūsų darbdaviai  Premium 1

Vieni verslą kuria norėdami įgyvendinti įdomią idėją, kiti – išnaudodami turimą praktiką. Pastariesiems...

Gazelė
2019.10.08
FNTT turgavietėse išaiškino būrį pažeidėjų 5

Mėsos, žuvies, duonos ir pieno produktų, drabužių pirkėjams neišduodami kvitai, kasoje – neapskaityti...

Gazelė
2019.10.08
VMI: masažo paslaugas gali teikti tik juridiniai asmenys 13

Masažo paslaugų negalima teikti pagal individualios veiklos pažymą, nes šios paslaugos yra licencijuojamos.

Finansai
2019.10.08
„Laiminga braškė“ verslui laimės neatnešė: valgomų puokščių gamyba jau nutraukta Premium 7

Jei verslas neįsibėgėja, o pajamos niekaip nepasiveja išlaidų, tikėtina, kad pagreičio taip ir nepavyks...

Gazelė
2019.10.08
Kaip du studentai tapo didžiausiais kmynų pardavėjais pasaulyje Premium 2

Suomijos „Trans Farm“ specializacija siaura, o veikla paprasta: bendrovė superka kmynus iš ūkininkų ir...

Gazelė
2019.10.07
Vyriausybė imasi verslo liudijimų 44

Finansų ministerija pateikė Vyriausybės nutarimo projektą, kurį priėmus būtų panaikinti statybų, automobilių...

Finansai
2019.10.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau