Bendravimas su pirkėjais feisbuke: kompensuoja išlaidas pagal nuotraukas

Publikuota: 2019-04-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Socialiniams tinklams pakeitus komunikacijos su vartotojais būdus, jie suteikė laisvę siekti skirtingų tikslų – nuo vienkartinio pardavimų didinimo iki prekės ženklo vertės auginimo. Išmokęs pagrindines komunikacijos su klientais taisykles, verslas suburia greitai augančias bendruomenes, kurių vartotojų įsitraukimas dėl plėtros nemažėja.

Prekės ženklų bendravimas su auditorija pasikeitė, o socialinių tinklų išplitimo nulemti komunikacijos pokyčiai prilyginami revoliucijai, kurią rinkodaroje padarė XX a. atsiradusi reklama televizijoje. Sulig abipusiu dialogu, kuris užsimezgė tarp prekės ženklo ir vartotojo, atsirado erdvės burtis virtualioms prekės ženklų bendruomenėms. Jos verslui dažniausiai yra ambasadorių arba ištikimų klientų būriai.

Pirkėjų niekaip kitaip tik bendruomene nevadina Mantas Kidykas, aukštos kokybės vaisių paslaugos „Mangų Mangas“ įkūrėjas.

Bendruomenės, kurioje pasklido žinia apie skanius vaisius, augimas lėmė verslo plėtrą, tiesa, „Mangų Mango“ bendruomenė buriasi greičiau, nei spėja nokti atskraidinami mangai. Feisbuke ją sudaro 27.000 vartotojų. 2017 m. pasiūlius mangus iš Izraelio, p. Kidyko teigimu, pirmieji bendruomenės nariai sutiko rizkuoti, ragavo vaisų ir jais vaišino draugus. Iki 2018 m. „Mangų mangas“ turėjo 1.500 gerbėjų, laukiančių naujo sezono ir daugiau vaisių.

„Mangų Mango“ augimas yra paremtas bendruomenės poreikiais ir tinkama komunikacija – abipusiu ryšiu, kurį leidžia socialiniai tinklai.

„Bendruomenė visada vertina naujus produktus, siunčia išsamius komentarus, pagal juos sprendžiame, ar produktas vertas tapti nuolatine asortimento dalimi. Taip pat žinome, ką pranešti augintojams, kokių rekomendacijų dėl vaisių laikymo suteikti naujiems nariams, – sako p. Kidykas, kuris savo patirtimi gegužės 21 d. dalinsis VŽ prekybos festivalyje „Retail“. – Vaisiai yra gyvas dalykas, tad pasitaiko „pavargusių“, nors išorėje to nesimato. Bendruomenė žino, kad reikia padaryti nuotrauką ir atsiųsti mums. Mes būtinai kompensuojame ir perduodame informaciją augintojams.“

Jaunas verslininkas sako, kad kai verslas plečiasi, tokį patį individualų ryšį su kiekvienu pirkėju išsaugoti yra sudėtingiau, tačiau „Mangų Mango“ bendruomenė supratinga.

Be to, jau planuojamos investicijos į individualizuotą platformą, mobiliąją programėlę, kuri padės ne tik rezervuoti vaisius, bet valgytoją sujungs su augintoju ir leis dalytis visa susijusia informacija.

„Tai užtikrins skaidrumą ir tobulėjimo galimybes. Galėsime gauti ir perduoti augintojams atsiliepimus apie kiekvieną siuntą, kompensuoti „pavargusių“ vaisių išlaidas ir labai tiksliai identifikuoti kylančias problemas“, – sako p. Kidykas.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Šiauliečio ūkvedžio karjera: tapęs pirkimo vadovu, sutaupė 15% įmonės išlaidų Premium

Įmonės dažnai daugiausia dėmesio skiria pardavimams didinti, o pirkimus palieka savieigai. Be reikalo, nes...

Gazelė
05:45
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
VMI ir „Sodros" konsultacijos vienu skambučiu 1

Nuo šiol mokesčių informacijos centro telefonu 1882 asmeninių konsultacijų pageidaujantys gyventojai ir...

Finansai
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Ataskaitų teikimas: RC atsako į dažniausiai užduodamus klausimus

VĮ Registrų centras (RC) pateikia šešis populiariausius klausimus, į kuriuos atsakymus RC konsultantai...

Finansai
2019.05.21
Klaipėda įmones kviečia „darbostogų“, siūlo specialias kainas

Klaipėdiečiai šiemet pristatė „Workation Klaipėda’19“ programą, kviesdami šiltuoju sezonu paslaugų sektoriaus...

Gazelė
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Ministras Vilius Šapoka: šešėlyje dirba nevykėliai 16

Ekonomikos šešėlis Lietuvoje kelis metus iš eilės mažėja po vieną procentinį punktą. Finansų ministerijos...

Finansai
2019.05.20
„Jurgio ir drakono“ savininkai planuoja dar 3 naujus maitinimo taškus Premium 12

Septynias maitinimo įstaigas valdanti UAB „Burokėlis ir krapas“ tęsia plėtrą. Sostinėje iškilsiančiame...

Paslaugos
2019.05.20
Iš „Brexit“ panevėžiečiai jau dabar gauna naudos, krypties keisti nežada Premium

Siuntų gabentoja UAB „Toras LT“ pokyčiams ruoštis pradėjo iš karto po referendumo dėl „Brexit“, nes Anglija...

Gazelė
2019.05.20
Papildoma veikla vienus verslus skandina, kitus - gelbsti 1

Verslininkai puikiai žino taisyklę, kad vienoje kraitelėje visų kiaušinių laikyti negalima. Todėl dažnas...

Gazelė
2019.05.19
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Jei CV netelpa į du puslapius, verta suklusti 1

Nors nėra griežtų reiklavimų, kokio ilgio turi būti gyvenimo aprašymas, tačiau idealiausia, jei jis telpa...

Gazelė
2019.05.18
Kada verslininkams bankrotas išeina į naudą Premium

Bankrotas daugeliui skamba tarsi nuosprendis, tačiau kartais jis – nesvarbu, savos įmonės ar buvusios...

Gazelė
2019.05.17
Jaunimas sugeba užsidirbti ir švęsdamas 

Penktadienį į sostinės S. Daukanto aikštę susirinko savo ateitį su verslu siejantys moksleiviai. Tai, kad jie...

Gazelė
2019.05.17
Pasilikę „po pamokų“ dažniau sukuria savo verslą Premium

Kurti verslą dar mokyk­los suole yra bene efekt­yviausia pažintis su vers­lu, mokomosios moks­leivių...

Gazelė
2019.05.17
Vilniaus senamiestyje – dar viena maisto prekių parduotuvė skubantiems Premium 4

Sostinėje patogaus apsipirkimo segmentą (angl. convenience) toliau plečia nauji žaidėjai – J. Basanavičiaus...

Gazelė
2019.05.16
Verslo aukso amžių jaučia ir darbuotojai: įmonės su jais dalijasi pelnu Premium

Algų kreivei šaunant aukštyn, net smulkios įmonės randa būdų mokėti orų atlyginimą. Kai kurie vadovai...

Gazelė
2019.05.16
Verslumo ir Metų mokytojas: finansinio raštingumo mokyklos suole per mažai Premium

Praktinio verslumo mokymo – mokomųjų mokinių bendrovių (MMB) – programai, sukurtai „Junior Achievement“...

Gazelė
2019.05.15
Smulkios įmonės bankrutuoja tyliai, bet tai nereiškia verslo pabaigos Premium

Jei verslas ima buksuoti, o dar „padeda“ ir veiksniai iš išorės, dažnai nelieka nieko kito, kaip skelbti...

Gazelė
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau