Prieš parodas „apšildyti“ klientus jau išmoko, bet darbuotojai irgi laukia grąžos

Publikuota: 2019-04-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kiekvienas verslininkas, bent sykį dalyvavęs tarptautinėje parodoje, žino, kad pats renginys tėra ledkalnio viršūnė, o svarbiausi darbai vyksta prieš parodą ir po jos.

Kuo daugiau kartų vykstama į tą pačią parodą, tuo didėja galimybės, kad ten užmegzti kontaktai anksčiau ar vėliau virs bendradarbiavimo sutartimi.
Panevėžio UAB „Burbuliukas ir Co“ kasmet važiuoja į parodas Vokietijoje, Švedijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir Lenkijoje. Kiekviena jų bendrovei vidutiniškai atsieina apie 15.000 Eur.
Inga ir Sigitas Tribuišiai, įmonės bendraturčiai, patvirtina, kad pagrindinis darbas su potencialiais klientais prasideda jau po parodos, o laikas iki sudėtingo produkto pardavimo gali užsitęsti ir pusantrų metų. Vis dėlto svarbią dalį „Brubuliuko ir Co“ eksporto strategijos sudaro ir auditorijos „apšildymas“ – pasirengimas dalyvauti parodoje ir informacijos sklaida dar iki renginio.
„Turime vaizdo įrašus, filmuotą medžiagą, kuri palengvina darbą „apšildyti“ klientą iki parodos. Pavyzdžiui, į paskutinę parodą, kuri vyko Prancūzijoje, vietoje vaizdo įraše nusifilmavusios vadybininkės, kuri pristatė jonizatorių naudą, į parodą išvyko kita. Vienas klientas, priėjęs prie stendo, sakė: „Jūs ne ta Rita, kuri buvote vaizdo įraše“, – VŽ yra pasakojusi p. Tribuišienė.
Verslininkai sako, kad realių potencialių partnerių įgyti galima maždaug po trečios parodos – gamintojams nuolatinis dalyvavimas teminėse parodose prideda solidumo, nes lankytojai, kurie prekės ženklo stendą mato nebe pirmoje parodoje, jį atpažįsta ir priima kaip solidų, rimtą partnerį.
„Nepaisant to, kad viskas keliasi į virtualią erdvę, asmeninis santykis išlieka labai svarbus“, – apibendrina p. Tribuišis.

Darbuotojai turi žinoti

Vis dėlto svarbu sudaryti gerą įspūdį ne tik potencialiems pirkėjams – darbuotojus irgi reikia supažindinti, kokių rezultatų pasiekta parodoje.
Mindaugas Jonuškis, profesionalams skirtos virtuvės įrangos gamybos Kauno UAB „Novameta“ vadovas, pasakoja, kad kiekvienas darbuotojas žino ne tik savo ir įmonės tikslus, bet yra informuojamas ir apie tai, kaip juos pavyksta pasiekti. Prie pagrindinių gamybos patalpų durų yra lenta, ant kurios atsiduria informacija, kokioje parodoje įmonė dalyvavo, nuotraukų iš tenykščio bendrovės stendo.
„Norime, kad kiekvienas darbuotojas – nesvarbu, ar jis iš administracijos, ar iš gamybos, – žinotų, kas vyksta įmonėje, kur nukeliauja jų pačių suprojektuota ar pagaminta įranga, kaip ji yra įvertinama apdovanojimais. Tai ne tik kelia kiekvienam mūsų pasididžiavimą, bet ir didina darbuotojų įsitraukimą“, – nurodo pašnekovas.

Kaip parodose pasiekti kuo geresnių rezultatų, skaitykite čia.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuviškas sporto startuolis patraukė „Samsung“ dėmesį 8

Šią savaitę „Samsung“ „blockchain“ piniginė pasipildė naujomis programėlėmis. Tarp dvylikos atrinktų...

Gazelė
2019.07.23
„Aterna“ atsisakė planų Klaipėdoje statyti krematoriumą Premium

Seniausią uostamiestyje veikiančią laidojimo paslaugų bendrovę įsigiję nauji akcininkai nusprendė nebesiekti...

Gazelė
2019.07.23
Nusibodo baidarių „autostrados“ upėse, todėl pradėjo gaminti medines kanojas Premium

Kažkada kilęs sumanymas pasigaminti kanoją Janiui Žekaniui jau tapo pagrindine veikla. Kad kuo daugiau galimų...

Gazelė
2019.07.22
Vaikai dirbti nori, darbdaviai jų – ne 3

Daugelis tėvų Lietuvoje sutiktų, kad sulaukę 14 metų jų vaikai pradėtų dirbti. To norėtų ir patys vaikai,...

Gazelė
2019.07.22
Kad išlaikytų verslą, tenka imtis ir samdomo darbo

Bet kuri pradžia yra sunki. Verslas – ne išimtis. Ypač tuomet, kai įmonė kuriama nuo nulio, todėl...

Gazelė
2019.07.20
Kol atidarė prancūziškų produktų krautuvėlę, nuėjo kryžiaus kelius Premium 4

„Jei būtume žinoję, kiek reikia atlikti visokiausių formalumų, kažin ar ši krautuvėlė egzistuotų. Tačiau...

Gazelė
2019.07.19
Galimybė verslui – savivaldybės nori pirkti vis daugiau paslaugų Premium

Iki 2020 m. bent 15% savivaldybių teikiamų viešųjų paslaugų turi būti perduotos bendruomenėms,...

Gazelė
2019.07.18
Turizmo agentūra „AirGuru“ turi planą, kaip pasiekti 100 mln. Eur apyvartą 4

„AirGuru“ per pirmąjį šių metų pusmetį pardavimo pajamos siekė 3,5 mln. Eur, 52% daugiau nei per tą patį...

Gazelė
2019.07.17
JAV turi problemų dėl verslo kūrėjų – ne kitokių nei Lietuvos smulkieji Premium

JAV turi problemų dėl verslumo. Naujų įmonių nuo 2006 m. steigiama bent 100.000 mažiau, nei jų buvo įkuriama...

Gazelė
2019.07.17
Miestiečiai tampa pažangiais daržininkais – „iškankintų“ augalų jiems nereikia Premium

Stiprėjanti sveikos gyvensenos mada augina sėklų ir sodo bei daržo reikmenų prekybininkų apyvartas. Nesvarbu,...

Gazelė
2019.07.17
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Registrų centras atnaujino ataskaitų nepateikusių bendrovių sąrašą 11

Nuo šių metų birželio vidurio Registrų centras priminimus ir paraginimus pateikti ataskaitas už praėjusius...

Finansai
2019.07.12
Pradėjo gaminti veganiškus ledus – tokios paklausos nesitikėjo patys Premium

Kai ledų galima nusipirkti ant kiekvieno kampo – tiek pagamintų Lietuvoje, tiek importuotų, – smulkieji...

Gazelė
2019.07.10
Europos inovacijų apdovanojimuose – 19 sprendimų, lietuviškų nėra

Europos inovacijų ir technologijų instituto (EIT) apdovanojimuose – 19 nominuotų idėjų ir startuolių. Dalyvių...

Gazelė
2019.07.09
Sudarė 58 punktų sąrašą, kuris padeda lengviau išnuomoti būstą Premium 4

NT rinką aktyvinant naujausioms investicijų madoms – pirkti butus nuomai, atsiranda ir reikalingų paslaugų,...

Gazelė
2019.07.09
Kurdami viešbutį Radviliškyje, apskaičiavo srautus, svečius ir žvaigždes Premium 3

Viešbutis nebūtinai turi būti didmiestyje, jis puikiai gali gyvuoti net ne kurorte. Svarbiausia įvertinti...

Gazelė
2019.07.08
Kodėl pirkėjai renkasi mažas krautuvėles 5

Smulkiojo verslo vienas iš pranašumų – tiesioginis bendravimas su klientu. Vis daugiau žmonių renkasi...

Gazelė
2019.07.06
Mažos įmonės moka mažiausias algas ir skaičiuoja didžiausią pelną Premium 20

Mažųjų įmonių reikšmė Lietuvos ekonomikai didėja – jos sukuria vis didesnę BVP dalį, tačiau jų našumas mažas,...

Finansai
2019.07.05
Keliasdešimt MMA eurų augina bedarbių armiją ir didina kainas Premium 56

Net tie verslai, kurie darbuotojams moka solidžius atlyginimus, vis tiek pajus minimalios mėnesio algos (MMA)...

Gazelė
2019.07.04
Regionuose 0,5 mln. Eur investicija į modernų viešbutį – ne riba Premium

Regionų verslininkai, matydami, kad keliautojai jų miestą aplenkia vien dėl to, jog čia nėra kur apsistoti,...

Gazelė
2019.07.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau