Prieš parodas „apšildyti“ klientus jau išmoko, bet darbuotojai irgi laukia grąžos

Publikuota: 2019-04-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kiekvienas verslininkas, bent sykį dalyvavęs tarptautinėje parodoje, žino, kad pats renginys tėra ledkalnio viršūnė, o svarbiausi darbai vyksta prieš parodą ir po jos.

Kuo daugiau kartų vykstama į tą pačią parodą, tuo didėja galimybės, kad ten užmegzti kontaktai anksčiau ar vėliau virs bendradarbiavimo sutartimi.
Panevėžio UAB „Burbuliukas ir Co“ kasmet važiuoja į parodas Vokietijoje, Švedijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir Lenkijoje. Kiekviena jų bendrovei vidutiniškai atsieina apie 15.000 Eur.
Inga ir Sigitas Tribuišiai, įmonės bendraturčiai, patvirtina, kad pagrindinis darbas su potencialiais klientais prasideda jau po parodos, o laikas iki sudėtingo produkto pardavimo gali užsitęsti ir pusantrų metų. Vis dėlto svarbią dalį „Brubuliuko ir Co“ eksporto strategijos sudaro ir auditorijos „apšildymas“ – pasirengimas dalyvauti parodoje ir informacijos sklaida dar iki renginio.
„Turime vaizdo įrašus, filmuotą medžiagą, kuri palengvina darbą „apšildyti“ klientą iki parodos. Pavyzdžiui, į paskutinę parodą, kuri vyko Prancūzijoje, vietoje vaizdo įraše nusifilmavusios vadybininkės, kuri pristatė jonizatorių naudą, į parodą išvyko kita. Vienas klientas, priėjęs prie stendo, sakė: „Jūs ne ta Rita, kuri buvote vaizdo įraše“, – VŽ yra pasakojusi p. Tribuišienė.
Verslininkai sako, kad realių potencialių partnerių įgyti galima maždaug po trečios parodos – gamintojams nuolatinis dalyvavimas teminėse parodose prideda solidumo, nes lankytojai, kurie prekės ženklo stendą mato nebe pirmoje parodoje, jį atpažįsta ir priima kaip solidų, rimtą partnerį.
„Nepaisant to, kad viskas keliasi į virtualią erdvę, asmeninis santykis išlieka labai svarbus“, – apibendrina p. Tribuišis.

Darbuotojai turi žinoti

Vis dėlto svarbu sudaryti gerą įspūdį ne tik potencialiems pirkėjams – darbuotojus irgi reikia supažindinti, kokių rezultatų pasiekta parodoje.
Mindaugas Jonuškis, profesionalams skirtos virtuvės įrangos gamybos Kauno UAB „Novameta“ vadovas, pasakoja, kad kiekvienas darbuotojas žino ne tik savo ir įmonės tikslus, bet yra informuojamas ir apie tai, kaip juos pavyksta pasiekti. Prie pagrindinių gamybos patalpų durų yra lenta, ant kurios atsiduria informacija, kokioje parodoje įmonė dalyvavo, nuotraukų iš tenykščio bendrovės stendo.
„Norime, kad kiekvienas darbuotojas – nesvarbu, ar jis iš administracijos, ar iš gamybos, – žinotų, kas vyksta įmonėje, kur nukeliauja jų pačių suprojektuota ar pagaminta įranga, kaip ji yra įvertinama apdovanojimais. Tai ne tik kelia kiekvienam mūsų pasididžiavimą, bet ir didina darbuotojų įsitraukimą“, – nurodo pašnekovas.

Kaip parodose pasiekti kuo geresnių rezultatų, skaitykite čia.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Idėja iš Londono: lietuviai sukūrė sporto klubus vienijančią interneto platformą Premium

Aktyvi dviejų vaikų mama Greta Šidlauskienė su broliu Laurynu Gružinsku sukūrė sporto klubus vienijančią...

Paslaugos
13:48
Didžiausias Šiaurės Europos dviračių gamintojas pardavinėti mokosi iš smulkiųjų Premium 1

Gamintojų kooperacija ar skatinimas tą daryti – įprastas reiškinys, tačiau bendradarbiavimas neįpareigoja...

Gazelė
05:45
Ne visi smulkiausi ūkininkai privalo mokėti GPM – yra išlygų

Pernai įsigaliojus Gyventojų pajamų mokesčio pakeitimams, žemės ūkio veikla prilyginta individualiajai.

Gazelė
2019.04.17
„No Forks“ plėtra: „Oze“ vėl nusidriekė eilės, dar vieno prekybos centro laukia Premium 5

100 buritų per vieną valandą – toks greitis pasiektas per antrojo meksikietiško maisto restorano „No Forks“...

Gazelė
2019.04.17
Galėjo apsiriboti prancūzų darbo pasiūlymu, bet atsiplėšė šios rinkos dalį Premium

UAB „Galanis“ užsakymų turi kur kas daugiau, nei spėja gaminti – gelbsti tai, kad rudenį bei žiemą,...

Gazelė
2019.04.17
Moderniausio bokso klubo Lietuvoje įkūrėjai pirmąjį ringą surentė iš palečių Premium

Kovą Vilniaus Kalvarijų gatvėje atidarytas bokso ir fizinio rengimo sporto klubas „City Boxing“ prisistato...

Gazelė
2019.04.16
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
Medelynuose prasidėjo bumas: lenkiški sodinukai – jau ne konkurentai Premium 2

Vis daugiau medelynų įkūrėjų atsisako dalyvauti mugėse ir prekiauja tik savo sklype. Dabar į medelynus...

Gazelė
2019.04.15
Pirkėjų pageidavimų raktažodis – lengviau ir paprasčiau

Galvojantiems apie pirkėjų rytojaus norus patariama įsidėmėti augantį patogumo ir paprastumo reikalavimą.

Gazelė
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
Prekyba keičiasi: ką daro, kad pirkėjas ateitų ir rytoj

Prekybos sektoriuje pokyčius lems dirbtinis intelektas, kuris apsipirkimą pakeis iš esmės. Tokias prognozes...

Gazelė
2019.04.13
„eGariunai.com“ neišdegė, bet internetinis turgus bus Premium

Turgavietėms modernėjant ir plečiant veiklą iki kultūros ir pramogų, dar viena iniciatyva sutelkti...

Gazelė
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Mažesnių miestų realybė: atvažiavai nelaiku, gali likti nevalgęs 2

Alkanas žmogus yra piktas žmogus. Ypač tada, kai jis atvykęs į svetimą miestą, o maitinimo įstaigos dar...

Gazelė
2019.04.11
„Galvų medžiotojas“: neverskite savo darbuotojų manyti, kad jie uždirba per mažai Premium 6

Jei norite, kad į darbo vietą kandidatuotų tinkamiausi darbuotojai, darbo skelbime pateikite kuo daugiau...

Gazelė
2019.04.11
Tauragėje modernus viešbutis radosi iš reikalo: nenorėjo pusvelčiui nuomoti patalpų Premium 1

Pačiame Tauragės centre atidarytas viešbutis „Senamiesčio apartamentai“ ieško aukso vidurio tarp gyvo...

Gazelė
2019.04.10
Ką reikia žinoti apie pajamų deklaravimą ir įmokas „Sodrai“ 4

Savarankiškai dirbantiems gyventojams pradėjus teikti pajamų deklaracijas, „Sodra“ primena, kad iki gegužės 1...

Finansai
2019.04.10
Klaipėdos „Namų be gliuteno“ plėtra: sostinės naujokai jau mąsto apie Kauną Premium 4

Nuo pat verslo pradžios iš uostamiesčio siuntus kepinius pirkėjams už 300 km imta galvoti, kaip būti arčiau...

Gazelė
2019.04.10
Prieš parodas „apšildyti“ klientus jau išmoko, bet darbuotojai irgi laukia grąžos

Kiekvienas verslininkas, bent sykį dalyvavęs tarptautinėje parodoje, žino, kad pats renginys tėra ledkalnio...

Gazelė
2019.04.09
Smulkieji neskuba deklaruoti – VMI baiminasi spūsčių 1

Pernai pajamas iš individualios veiklos deklaravo beveik 226.300 gyventojų, o šiemet iki šio tai padarė...

Finansai
2019.04.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau