Kokie reklamos būdai smulkiesiems labiausiai pasiteisino

Publikuota: 2019-04-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jei pažįstamas verslininkas pasidalija patirtimi, kaip viena ar kita reklama jo verslui išaugino sparnus, kitas, išbandęs šį būdą, gali likti nusivylęs: nepasiteisino.

Kai kurie smulkieji verslininkai tikina, kad reklamai nėra išleidę nė cento – jiems pilnai užtenka apie save pasiskelbti socialiniuose tinkluose, o po kurio laiko pradeda veikti reklamos iš lūpų į lūpas mechanizmas.

Gal tai ir tiesa, tačiau jei šis verslininkas būtų skyręs lėšų reklamai, galbūt dabar jo įmonė būtų kur kas didesnė, o apyvartos skaičius pasipuoštų dar vienu nuliu. Nes bendrovių, kurios kasmet stipriai auga, vadovai teigia, kad be reklamos tokių rodiklių nebūtų pasiekę.

Reikia ir akcijų

„Esame reklamavęsi visur, kur tik matėme naudą. Vis dėlto daugiausia klientų mūsų sporto klubai užsiaugino per socialinius tinklus, nes ten yra bendraujama ypač aktyviai.
Esame prifilmavę daugybę filmukų, istorijų, kuriais sakome: ateikite, išbandykite ir apsispręskite. Nes jei klientas susidomi, bet neužsikabina iki galo, vadinasi, tu jį praradai. Vien feisbuke turime per 20.000 sekėjų. Ir jiems kaskart siūlome ką nors patrauklaus, tarkim, momentinių akcijų“, – yra sakiusi Renata Šuikienė, Klaipėdos UAB „VS Fitness“ direktorė.

Ji nurodo, kad mažiausiai pasiteisino reklama bėgančioje eilutėje ar stenduose lauke – ten, kur vartotojas negali „spustelti“, kad pasirodytų daugiau informacijos – kaip kad yra įpratęs internete.

Pasirinko e. reklamą

Nėra reklamos, nėra ir pardavimų – tuo įsitikinusi Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė. Ir kuo rinka didesnė, tuo reklamai reikia skirti daugiau lėšų, antraip būsi nematomas.
„Pavyzdžiui, Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – yra sakiusi verslininkė.
Būtinybę reklamuotis įmonė ypač pajuto tada, kai pradėjo eksportuoti į JAV. Ten bendrovės gaminiai dažniausiai pardavinėjami ekologiškų produktų krautuvėlėse. Kad pirkėjai pamatytų lietuviškus produktus ir išbandytų, nemažai jų yra išdalijama kaip pavyzdžiai – tai atsiperka.
Tiesa, bendrovė bandė dirbti su vietine ryšių su visuomene agentūra. Tai paskatino išbandyti vienų gamintojų, su kuriais lietuviai susipažino JAV parodoje, patirtis. Šie pasakojo, kad kai pradėjo dirbti su agentūra, jiems atsivėrė daugybės parduotuvių ir prekybos centrų durys, nors prieš tai su kosmetikos gamintojais jų savininkai net į kalbas nesileido.

Tačiau Lietuvos įmonei tai nepasiteisino.
„Manau, kad skyrėme tam per mažai lėšų – per mėnesį 3.300 USD. Už tokius pinigus JAV ne kažką gali padaryti. Tačiau daugiau mokėti paprasčiausiai negalėjome. Po pusmečio bendradarbiavimą nutraukėme. Tuos pinigus skyrėme e. parduotuvės reklamai – rezultatas kur kas geresnis. Dabar pardavimai internetu JAV sudaro apie pusę apyvartos“, – patirtimi dalijasi p. Markevičienė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

CRM sąsiuvinyje išmanios sistemos neatstos, bet reikia tvarkingų procesų Premium

Jeigu verslo organizacijos procesai nesutvarkyti, verslo valdymo sistema mažai kuo padės, todėl kuriantieji...

Gazelė
2019.11.19
Ministerija siūlo viešinti per trejus metus skirtą paramą Premium 1

Valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės, kurios suteikė paramą ar labdarą, apie tai turi pranešti savo...

Finansai
2019.11.18
Kaip išlaikyti verslą, kai konkurencija žvėriška Premium

Kuo mažesnių investicijų reikia verslui pradėti, tuo sektoriuje aštresnė konkurencija bei daugiau bandymų...

Gazelė
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Kur ir kaip rasti besišypsančių padavėjų

Net ir puikiausioje vietoje įsikūręs restoranas ar kavinė bus apytuščiai, jei juose aptarnaus padavėjai...

Gazelė
2019.11.16
Pirma prisiteisė pilnametystę, tada įkūrė 3 restoranus

Kas yra tas nepilnametis, kuris prisiteisė pilnametystę – perėjo emancipacijos procedūrą, kad galėtų turėti...

Gazelė
2019.11.16
Trys taisyklės, kurios verslą apsaugo nuo susinaikinimo Premium

Sparčiai augantis verslas pasiekia etapą, kai arba būtina imtis kardinalių pokyčių, arba viskas, kas sukurta,...

Gazelė
2019.11.15
„Jau pilnametis“: taujėniškio plėtros greitis – du restoranai per sezoną Premium

Atidaryti du naujus restoranus per keturis mėnesius – ambicingas uždavinys net maitinimo sektoriaus...

Gazelė
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Galvų medžiotojas“ darbdaviams: pamirškite „degančias akis“ ir nebesamdykite CV Premium 4

15% darbuotojų nuolat siunčia savo gyvenimo aprašymus kitiems potencialiems darbdaviams, o vadovų sunkumus iš...

Gazelė
2019.11.13
Lietuvių sukurto ploniausio pasaulyje biliardo stalo jokie plagiatoriai neįveikia Premium 1

UAB „Bilijardai“ savo produkciją, žinomą visame pasaulyje, nuo plagiatorių bando apsaugoti ne tik...

Gazelė
2019.11.12
Daugiau kaip pusė VšĮ nepateikė duomenų apie savo dalyvius

Iš šiuo metu esančių daugiau kaip 11.000 viešųjų įstaigų duomenis apie savo dalyvius Registrų centrui pateikė...

Finansai
2019.11.12
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 2

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Smulkieji suprato, už ką klientai linkę mokėti daugiau

Šiais laikais sugalvoti naują produktą ar paslaugą – sudėtinga. Tačiau smulkiųjų verslininkų patirtis rodo,...

Gazelė
2019.11.10
Septintas bendradarbystės „Spiečius“ – Marijampolėje

Marijampolėje atidarytas trečias šiemet „Spiečius“ – bendradarbystės centras, skirtas didinti verslumą...

Gazelė
2019.11.09
Šiauliai jau turi sprendimą, kaip verslui rasti darbuotojų Premium

Šiauliai, garsėjantys stipria pramone – tiek vietos kapitalo, tiek užsienio, kyla į dar aukštesnį lygmenį:...

Gazelė
2019.11.07
Apdovanotos Šiaulių „Gazelės“, rodančios įspūdingą augimą

Šiandien daugelis Šiaulių apskrities smulkaus ir vidutinio verslo atstovų susirinko į „Gazelės“ konferenciją.

Gazelė
2019.11.06
„Peugeot“ Šiauliuose atstovai jau įrenginėja elektromobilių įkrovimo stoteles Premium 1

Nors „Peugeot“ elektromobiliai į Lietuvą atkeliaus tik po kelių mėnesių, Šiauliuose veikianti gamintojos...

Gazelė
2019.11.06
Kaip įkurti patinkantį verslą jo nekopijuojant Premium

Jei svečiuojantis užsienyje į akis krinta įdomi verslo idėja, grįžus galima ką nors panašaus bandyti kurti...

Gazelė
2019.11.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau