Kokie reklamos būdai smulkiesiems labiausiai pasiteisino

Publikuota: 2019-04-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jei pažįstamas verslininkas pasidalija patirtimi, kaip viena ar kita reklama jo verslui išaugino sparnus, kitas, išbandęs šį būdą, gali likti nusivylęs: nepasiteisino.

Kai kurie smulkieji verslininkai tikina, kad reklamai nėra išleidę nė cento – jiems pilnai užtenka apie save pasiskelbti socialiniuose tinkluose, o po kurio laiko pradeda veikti reklamos iš lūpų į lūpas mechanizmas.

Gal tai ir tiesa, tačiau jei šis verslininkas būtų skyręs lėšų reklamai, galbūt dabar jo įmonė būtų kur kas didesnė, o apyvartos skaičius pasipuoštų dar vienu nuliu. Nes bendrovių, kurios kasmet stipriai auga, vadovai teigia, kad be reklamos tokių rodiklių nebūtų pasiekę.

Reikia ir akcijų

„Esame reklamavęsi visur, kur tik matėme naudą. Vis dėlto daugiausia klientų mūsų sporto klubai užsiaugino per socialinius tinklus, nes ten yra bendraujama ypač aktyviai.
Esame prifilmavę daugybę filmukų, istorijų, kuriais sakome: ateikite, išbandykite ir apsispręskite. Nes jei klientas susidomi, bet neužsikabina iki galo, vadinasi, tu jį praradai. Vien feisbuke turime per 20.000 sekėjų. Ir jiems kaskart siūlome ką nors patrauklaus, tarkim, momentinių akcijų“, – yra sakiusi Renata Šuikienė, Klaipėdos UAB „VS Fitness“ direktorė.

Ji nurodo, kad mažiausiai pasiteisino reklama bėgančioje eilutėje ar stenduose lauke – ten, kur vartotojas negali „spustelti“, kad pasirodytų daugiau informacijos – kaip kad yra įpratęs internete.

Pasirinko e. reklamą

Nėra reklamos, nėra ir pardavimų – tuo įsitikinusi Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė. Ir kuo rinka didesnė, tuo reklamai reikia skirti daugiau lėšų, antraip būsi nematomas.
„Pavyzdžiui, Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – yra sakiusi verslininkė.
Būtinybę reklamuotis įmonė ypač pajuto tada, kai pradėjo eksportuoti į JAV. Ten bendrovės gaminiai dažniausiai pardavinėjami ekologiškų produktų krautuvėlėse. Kad pirkėjai pamatytų lietuviškus produktus ir išbandytų, nemažai jų yra išdalijama kaip pavyzdžiai – tai atsiperka.
Tiesa, bendrovė bandė dirbti su vietine ryšių su visuomene agentūra. Tai paskatino išbandyti vienų gamintojų, su kuriais lietuviai susipažino JAV parodoje, patirtis. Šie pasakojo, kad kai pradėjo dirbti su agentūra, jiems atsivėrė daugybės parduotuvių ir prekybos centrų durys, nors prieš tai su kosmetikos gamintojais jų savininkai net į kalbas nesileido.

Tačiau Lietuvos įmonei tai nepasiteisino.
„Manau, kad skyrėme tam per mažai lėšų – per mėnesį 3.300 USD. Už tokius pinigus JAV ne kažką gali padaryti. Tačiau daugiau mokėti paprasčiausiai negalėjome. Po pusmečio bendradarbiavimą nutraukėme. Tuos pinigus skyrėme e. parduotuvės reklamai – rezultatas kur kas geresnis. Dabar pardavimai internetu JAV sudaro apie pusę apyvartos“, – patirtimi dalijasi p. Markevičienė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Šparagus augina jau ne tik ūkininkai – verslas pelningas Premium

Šparagai užima vis didesnius plotus – jais ūkininkai apsodina hektarus, o mėgėjai šparagų lauką įsiveisia...

Gazelė
05:45
Verslą pradėjo iš 257 Eur nedarbo subsidijos – ją užsidirbo jau pirmąją savaitę Premium 3

Verslo idėją gali pametėti papildomų pajamų siekis, o gali būti, kad nuosava veikla pradedama ar prekės...

Gazelė
2020.06.03
VMI verslo liudijimus ragina įsigyti iki savaitgalio – vyks sistemų atnaujinimas

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja apie sistemų atnaujinimo darbus, dėl kurių kelias dienas...

2020.06.03
Išdalintos paskolos labiausiai nukentėjusiems nuo COVID-19 – skiria papildomą finansavimą

Labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusiam verslui suteikta 47 mln. Eur paskolų iš 50 mln. Eur tam skirtų lėšų.

Gazelė
2020.06.02
Vis daugiau smulkiųjų imasi gaminti maistą namie, nes dabar lengviau  

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) duomenimis, Lietuvoje mėsos, pieno, žuvies ar žvėrienos...

Gazelė
2020.06.02
„Dizainas LT“ finansavimas: kurs ir dirbtiniais neuronų tinklais grįstą kelionių vadovą

Per antrąjį priemonės „Dizainas LT“ kvietimą teigiamai įvertintos 154 įmonių paraiškos, jų prašoma...

Gazelė
2020.06.02
Sumažintus atlyginimus įmonės jau pradeda atstatyti Premium 5

Daugelis vadovų, priėmusių sprendimą mažinti atlyginimus, sau juos nurėžė kur kas daugiau negu darbuotojams.

Gazelė
2020.06.02
Vadybos teorijų praktika per karantiną: 3.000 skambučių klientams per 3 dienas Premium 2

Skambučiai 3.000 klientų per 3 dienas, po 3 susirinkimus per dieną – greiti sprendimai ir jų patikrinimas per...

Gazelė
2020.06.01
Kada verslą reikia kelti į internetą ir kokių klaidų nedaryti

Karatinui švelnėjant, verslas gali apsvarstyti į virtualią erdvę iškelti dalį verslo, o kada laikas...

Gazelė
2020.05.31
Verslo idėją iš prisiminimų pradėjo įgyvendinti nuo ekologiškų pakuočių

Verslo idėjos, kurias diktuoja poreikiai ir galimybės, gali kilti ir iš prisiminimų – to, kas prieš kelerius...

Gazelė
2020.05.30
Vėl į susirinkimą? Kodėl turėtume Premium 1

Karantinas daugelį darbuotojų buvo įkalinęs namuose, tad teko pakeisti įprastą darbo tvarką ir išmokti...

Gazelė
2020.05.30
„mano.bank“ sulaukė 100 norinčiųjų skolintis su „Invegos“ garantija

„mano.bank“, – vienas iš „Invegos“ finansinių partnerių, skirstančių lengvatines paskolas pagal priemonę...

Gazelė
2020.05.29
Kur norėtų organizuoti muges, jau dūzgia kiti, kur galėtų – nebūtų pirkėjų Premium

Atšaukus pavasarines muges, amatininkai ieško galimybių organizuoti bent nedideles prekyvietes Vilniuje,...

Gazelė
2020.05.29
Be mugių likę amatininkai šaukiasi pagalbos: o turgūs – ne renginiai? Premium

Mugių prekybininkai trečiąjį karantino mėnesį ieško būdų realizuoti savo gaminius ir laukia sprendimų dėl...

Gazelė
2020.05.29
Per karantiną planavo pradėti nuo 10 užsakymų, gavo po 100 kasdien ir „užlūžusią“ e. parduotuvę Premium 6

Pradedantieji e. prekybos verslą sustyguoja pagrindinius procesus: kaip reklamuos e. parduotuvę, kaip prekes...

Gazelė
2020.05.28
Nuomos subsidija: sudėvėti geležines klumpes parodijų parke Premium 9

Nuo galimybės teikti paraišką gauti nuomos subsidiją praėjo daugiau nei 3 savaitės, tačiau karantino...

Statyba ir NT
2020.05.27
Apyvartą per karantiną išaugino 5 kartus: žinojo, ką daryti kitaip nei kiti Premium 1

Daugelis įmonių dėl COVID-19 krito į finansinę smegduobę, tačiau kai kurioms tai – netikėta galimybė...

Gazelė
2020.05.27
„Invega“ paaiškina, kaip gauti patalpų nuomos mokesčio kompensaciją

Verslininkai, pildantys paraiškas gauti patalpų nuomos mokesčio kompensaciją susiduria su techninėmis...

Gazelė
2020.05.26
Naujų įmonių jau įkuriama tiek pat, kiek ir prieš karantiną  1

Praėjusią savaitę Lietuvoje įkurtos 246 įmonės – jau pasiektas iki karantino buvęs naujų verslų kūrimo tempas.

Gazelė
2020.05.26
Vieni sulaukė iš tiekėjų antausio, kiti – atidėjimų Premium

Pandemijai sustingdžius verslą, įmonių elgesys kardinaliai išsiskyrė. Vienos ėmė spausti savo klientus...

Gazelė
2020.05.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus