Kokie reklamos būdai smulkiesiems labiausiai pasiteisino

Publikuota: 2019-04-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jei pažįstamas verslininkas pasidalija patirtimi, kaip viena ar kita reklama jo verslui išaugino sparnus, kitas, išbandęs šį būdą, gali likti nusivylęs: nepasiteisino.

Kai kurie smulkieji verslininkai tikina, kad reklamai nėra išleidę nė cento – jiems pilnai užtenka apie save pasiskelbti socialiniuose tinkluose, o po kurio laiko pradeda veikti reklamos iš lūpų į lūpas mechanizmas.

Gal tai ir tiesa, tačiau jei šis verslininkas būtų skyręs lėšų reklamai, galbūt dabar jo įmonė būtų kur kas didesnė, o apyvartos skaičius pasipuoštų dar vienu nuliu. Nes bendrovių, kurios kasmet stipriai auga, vadovai teigia, kad be reklamos tokių rodiklių nebūtų pasiekę.

Reikia ir akcijų

„Esame reklamavęsi visur, kur tik matėme naudą. Vis dėlto daugiausia klientų mūsų sporto klubai užsiaugino per socialinius tinklus, nes ten yra bendraujama ypač aktyviai.
Esame prifilmavę daugybę filmukų, istorijų, kuriais sakome: ateikite, išbandykite ir apsispręskite. Nes jei klientas susidomi, bet neužsikabina iki galo, vadinasi, tu jį praradai. Vien feisbuke turime per 20.000 sekėjų. Ir jiems kaskart siūlome ką nors patrauklaus, tarkim, momentinių akcijų“, – yra sakiusi Renata Šuikienė, Klaipėdos UAB „VS Fitness“ direktorė.

Ji nurodo, kad mažiausiai pasiteisino reklama bėgančioje eilutėje ar stenduose lauke – ten, kur vartotojas negali „spustelti“, kad pasirodytų daugiau informacijos – kaip kad yra įpratęs internete.

Pasirinko e. reklamą

Nėra reklamos, nėra ir pardavimų – tuo įsitikinusi Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė. Ir kuo rinka didesnė, tuo reklamai reikia skirti daugiau lėšų, antraip būsi nematomas.
„Pavyzdžiui, Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – yra sakiusi verslininkė.
Būtinybę reklamuotis įmonė ypač pajuto tada, kai pradėjo eksportuoti į JAV. Ten bendrovės gaminiai dažniausiai pardavinėjami ekologiškų produktų krautuvėlėse. Kad pirkėjai pamatytų lietuviškus produktus ir išbandytų, nemažai jų yra išdalijama kaip pavyzdžiai – tai atsiperka.
Tiesa, bendrovė bandė dirbti su vietine ryšių su visuomene agentūra. Tai paskatino išbandyti vienų gamintojų, su kuriais lietuviai susipažino JAV parodoje, patirtis. Šie pasakojo, kad kai pradėjo dirbti su agentūra, jiems atsivėrė daugybės parduotuvių ir prekybos centrų durys, nors prieš tai su kosmetikos gamintojais jų savininkai net į kalbas nesileido.

Tačiau Lietuvos įmonei tai nepasiteisino.
„Manau, kad skyrėme tam per mažai lėšų – per mėnesį 3.300 USD. Už tokius pinigus JAV ne kažką gali padaryti. Tačiau daugiau mokėti paprasčiausiai negalėjome. Po pusmečio bendradarbiavimą nutraukėme. Tuos pinigus skyrėme e. parduotuvės reklamai – rezultatas kur kas geresnis. Dabar pardavimai internetu JAV sudaro apie pusę apyvartos“, – patirtimi dalijasi p. Markevičienė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kuria pradžiamokslį, kaip stiprinti kibernetinį saugumą

„Kurk Lietuvai“ projekto dalyviai Krašto apsaugos ministerijoje (KAM) kuria Kibernetinio saugumo vadovą...

Gazelė
2020.01.18
Prie „Baltosios bangos“ iniciatyvos prisijungė pirmasis baras

Viešojo maitinimo sektoriaus įmonės dažnai pakliūva į mokesčių inspektorių akiratį. Sostinės baras „Local...

Gazelė
2020.01.17
Algų aritmetika: šiais laikais jų nekelti išdrįsta tik retas darbdavys Premium 1

Vidutinis darbo užmokestis kasmet kyla apie 9%, bet jis neprivalo būti atspirties taškas darbdaviams tiek...

Gazelė
2020.01.17
Medieną internetu pirko vangiai, todėl rado kur kas pelningesnį būdą Premium

Kuo pasiūla mažesnė, tuo yra daugiau galimybių įsitvirtinti toje nišoje. Svarbu neišsigąsti pamačius, jog...

Gazelė
2020.01.16
Į pensijų kaupimą naujai įtraukta 43.500 gyventojų

Į pensijų kaupimą šiemet naujai įtraukiami 43.500 gyventojų, kuriems „Sodra“ atsitiktine tvarka priskyrė...

Finansai
2020.01.16
Šiemet pajamų deklaravimo startas bus skelbiamas anksčiau

Iki šių metų vasario 17 d. mokesčius išskaičiuojantys asmenys mokesčių administratoriui turi pateikti...

Finansai
2020.01.16
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
Sugrįžę iš „mokesčių atostogų“, smulkieji skaičiuoja tarifus Premium 1

Mokesčių „atostogos“ smulkiesiems – „poilsis“ nuo „Sodros“ įmokų pirmuosius metus ir 0% pelno mokestis – buvo...

Gazelė
2020.01.16
Kibernetinėms atakoms per mažų ar neįdomių nėra: kaip apsisaugoti Premium 1

Pusė smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) – 44% bendrovių – nemano, kad galėtų tapti kibernetinių atakų...

Gazelė
2020.01.15
Vieni restoranai jau bumbtelėjo ant žemės, kiti nusileidimui dar tik ruošiasi Premium

Maitinimo įstaigos, gruodį skaičiavusios gerokai išaugusias apyvartas, sausį ieško būdų, kaip prisikviesti...

Gazelė
2020.01.15
„Sodra“ primena naujus įmokų tarifus dirbantiems savarankiškai 1

Savarankiškai dirbantieji, gavę pirmąkart atsiradusias „mokesčių atostogas“ – teisę nemokėti socialinio...

Gazelė
2020.01.15
Atsargiai deklaruojant: pasirinktas būdas lemia „Sodros“ išmokų dydį Premium 1

Individualia veikla užsiimančiam gyventojui paskirtų ligos ir kai kurių kitų „Sodros“ išmokų dydį lemia ne...

Finansai
2020.01.14
Pasitikėjimas avansu: maitintojus tikrins jau pradėjus veiklą Premium

Kuriant naują maitinimo įstaigą – kavinę, užkandinę ar kitą viešojo maitinimo vietą – nereikės maisto...

Gazelė
2020.01.14
Ką daryti, jei bankas neduoda paskolos Premium

Retos įmonės savininkas gali didžiuodamasis pasakyti, kad jis niekad nėra naudojęsis banko paskola arba jos...

Gazelė
2020.01.13
Auga, nes užuot visi darę, kada gali, pasidalijo atskomybę ir procesus Premium

Savitarnos krautuvėlių „12 Eat“, kuriose darbo vietoje išsirinkęs prekes darbuotojas atsiskaito savitarnos...

Gazelė
2020.01.13
Nesėkmė su laiminga pabaiga: uždarius parduotuvę – kaip akmuo nuo širdies Premium

Verslas turi dirbti pelningai, tačiau ne kiekvienam įkūrėjui to pavyksta pasiekti. Dažnam atrodo, kad...

Gazelė
2020.01.13
Maitintojai gauti leidimą pradėti veiklą gali be tikrintojų vizito

Kavinės, užkandinės, mokyklų virtuvės, taip pat – kiti maitintojai, vaisių, uogų, daržovių ar mėsos...

Gazelė
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Verslui pradėti prastų vietų nėra, svarbiau – teisinga kryptis

Anksčiau prekiauti turguje buvo anokia čia garbė. Sąlygos sudėtingos – tenka dirbti per lietų, darganą ar...

Gazelė
2020.01.11
Kibernetinis saugumas SVV svarbus, bet investuoti neskuba

3 iš 4 smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) įmonių nėra pasiruošusios arba nežino, ar yra pasiruošusios...

Gazelė
2020.01.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau