Kokie reklamos būdai smulkiesiems labiausiai pasiteisino

Publikuota: 2019-04-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jei pažįstamas verslininkas pasidalija patirtimi, kaip viena ar kita reklama jo verslui išaugino sparnus, kitas, išbandęs šį būdą, gali likti nusivylęs: nepasiteisino.

Kai kurie smulkieji verslininkai tikina, kad reklamai nėra išleidę nė cento – jiems pilnai užtenka apie save pasiskelbti socialiniuose tinkluose, o po kurio laiko pradeda veikti reklamos iš lūpų į lūpas mechanizmas.

Gal tai ir tiesa, tačiau jei šis verslininkas būtų skyręs lėšų reklamai, galbūt dabar jo įmonė būtų kur kas didesnė, o apyvartos skaičius pasipuoštų dar vienu nuliu. Nes bendrovių, kurios kasmet stipriai auga, vadovai teigia, kad be reklamos tokių rodiklių nebūtų pasiekę.

Reikia ir akcijų

„Esame reklamavęsi visur, kur tik matėme naudą. Vis dėlto daugiausia klientų mūsų sporto klubai užsiaugino per socialinius tinklus, nes ten yra bendraujama ypač aktyviai.
Esame prifilmavę daugybę filmukų, istorijų, kuriais sakome: ateikite, išbandykite ir apsispręskite. Nes jei klientas susidomi, bet neužsikabina iki galo, vadinasi, tu jį praradai. Vien feisbuke turime per 20.000 sekėjų. Ir jiems kaskart siūlome ką nors patrauklaus, tarkim, momentinių akcijų“, – yra sakiusi Renata Šuikienė, Klaipėdos UAB „VS Fitness“ direktorė.

Ji nurodo, kad mažiausiai pasiteisino reklama bėgančioje eilutėje ar stenduose lauke – ten, kur vartotojas negali „spustelti“, kad pasirodytų daugiau informacijos – kaip kad yra įpratęs internete.

Pasirinko e. reklamą

Nėra reklamos, nėra ir pardavimų – tuo įsitikinusi Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė. Ir kuo rinka didesnė, tuo reklamai reikia skirti daugiau lėšų, antraip būsi nematomas.
„Pavyzdžiui, Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – yra sakiusi verslininkė.
Būtinybę reklamuotis įmonė ypač pajuto tada, kai pradėjo eksportuoti į JAV. Ten bendrovės gaminiai dažniausiai pardavinėjami ekologiškų produktų krautuvėlėse. Kad pirkėjai pamatytų lietuviškus produktus ir išbandytų, nemažai jų yra išdalijama kaip pavyzdžiai – tai atsiperka.
Tiesa, bendrovė bandė dirbti su vietine ryšių su visuomene agentūra. Tai paskatino išbandyti vienų gamintojų, su kuriais lietuviai susipažino JAV parodoje, patirtis. Šie pasakojo, kad kai pradėjo dirbti su agentūra, jiems atsivėrė daugybės parduotuvių ir prekybos centrų durys, nors prieš tai su kosmetikos gamintojais jų savininkai net į kalbas nesileido.

Tačiau Lietuvos įmonei tai nepasiteisino.
„Manau, kad skyrėme tam per mažai lėšų – per mėnesį 3.300 USD. Už tokius pinigus JAV ne kažką gali padaryti. Tačiau daugiau mokėti paprasčiausiai negalėjome. Po pusmečio bendradarbiavimą nutraukėme. Tuos pinigus skyrėme e. parduotuvės reklamai – rezultatas kur kas geresnis. Dabar pardavimai internetu JAV sudaro apie pusę apyvartos“, – patirtimi dalijasi p. Markevičienė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vadovas be kabineto: kas iš to išlošia

Kuo smulkesnė įmonė, tuo darbuotojams trumpesnis kelias iki vadovo. Neretai net eiti niekur nereikia – įmonės...

Gazelė
08:46
Darbdaviai gali verstis per galvą, bet motyvacija veikia tik tris mėnesius Premium 2

Paradoksalu, bet kuo daugiau įmonė nori įsiteikti darbuotojams, tuo jų rezultatų kreivės kilimas aukštyn...

Gazelė
2019.12.06
Lietuvės floristikos kūriniai įtiko ir išrankiam „Rammstein“ skoniui Premium

Net daugiamilijoniniame mieste pats smulkiausias verslas netrunka sulaukti užsakymų, jei gaminamas...

Gazelė
2019.12.05
Vyriausybė panaikino dalį verslo liudijimų Premium 4

Vyriausybė panaikino verslo liudijimus statybos apdailos darbams, autoservisų ir auklių paslaugoms. Smulkieji...

Finansai
2019.12.05
Kai klientai ateina iš uždaros bendruomenės, pardavimų prireikia po pusantrų metų Premium

Versle pasitikėjimas pelno gerų atsiliepimų, o šie augina klientų ratą. Bet jei klientus dar saisto tvirtos...

Gazelė
2019.12.04
Slovėnijos „Gazelė“: kaip „garažo vyruko“ produkciją pardavinėjo keli prezidentai ir kaip pasisveikina NASA Premium 1

Kodėl geriausia pardavimų komanda eksportui pradėti – keturių valstybių prezidentai, kodėl NASA, norėdama...

Gazelė
2019.12.03
Berlyno lietuviai perprato, kaip ten geriausiai ieškoti verslo partnerių Premium

Vis daugiau lietuvių verslą kuria Berlyne, nes šis miestas – vienas patraukliausių tiek startuoliams, tiek...

Gazelė
2019.12.03
Lietuvių startuoliai Vokietijoje traukia ne tik investuotojų dėmesį

Lietuviai nebūtinai verslą turi kurti savo šalyje: svetur sukurti startuoliai gali puikiai praversti Lietuvai...

Gazelė
2019.11.29
Norint išvengti 20% GPM tarifo, patartina viską sutvarkyti dar šiemet Premium 1

Prezidentas siūlo daugeliui pajamų rūšių taikyti didesnį 20% pajamų mokesčio tarifą. Norint išvengti didesnio...

Finansai
2019.11.28
Po trečiojo restorano „No Forks“ atidarymo, svarsto apie franšizę Premium 1

Atidaryti du restoranus per metus, taip gerokai paauginant įmonę, gana ritmas iššūkis, tad ne gėda...

Gazelė
2019.11.28
„Gazelė 2019“ nugalėtoja: verslą pradėjau nuo nekompetencijos Premium

Sparčiausiai šalyje augusios įmonės „Mano linija“ vadovė neslepia, kad didmeninė prekyba, kuria bendrovė...

Gazelė
2019.11.27
Paskelbtos Kauno „Gazelės“, metų nugalėtojos laurai iškeliavo į Vilnių

„Gazelė 2019“ finalas įvyko – metų nugalėtoja tapo sostinės UAB „Mano linija“. Taip pat paskelbtos Kauno...

Gazelė
2019.11.27
Vienas verslininkas – kelios įmonės: kodėl verta atskirti veiklas Premium 1

Sparčiausiai augančios įmonės susiduria su skirtingais iššūkiais, tačiau kai kurie sprendimai būdingi visoms...

Gazelė
2019.11.26
Druskininkiečiai žodžio „ne“ nesako net keisčiausiems užsakymams Premium

Kuo smulkesnė įmonė, tuo ji lanksčiau reaguoja į klientų pageidavimus. UAB „Paviljonų pasaulis“ derina daug...

Gazelė
2019.11.24
Smulkieji verslą augina nerdami į naujas veiklas

Sakoma, kad neverta mesti kelio dėl takelio, tačiau versle tai nėra aksioma. Verslininkai kaip tik pasižymi...

Gazelė
2019.11.24
Maisto halių konkurencija Vilniuje auga – išliks stipriausieji Premium

Maisto halės yra vienas madingiausių kelių pastarųjų metų maitinimo įstaigų veiklos formatų. Vilniuje jų yra...

Laisvalaikis
2019.11.23
„BaltCap“ išsigrynino ekologiško verslo strategiją – pasirinko „Livin“ ženklą Premium

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF),...

Prekyba
2019.11.22
Saulės jėgainės ant stogo norintys gyventojai užvertė verslą užsakymais Premium

Kurį laiką į saulės energiją labiau investuodavo entuziastai, norintys pagelbėti pasauliui, o,...

Gazelė
2019.11.21
Alytaus transporto įmonės fenomenas: auga net neplanuodama plėstis Premium 1

Tiek Mobilumo paketas, tiek koeficiento atlyginimui didinimas transporto sektoriui yra tarsi du Damoklo...

Gazelė
2019.11.20
CRM sąsiuvinyje išmanios sistemos neatstos, bet reikia tvarkingų procesų Premium

Jeigu verslo organizacijos procesai nesutvarkyti, verslo valdymo sistema mažai kuo padės, todėl kuriantieji...

Gazelė
2019.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau