Kokie reklamos būdai smulkiesiems labiausiai pasiteisino

Publikuota: 2019-04-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jei pažįstamas verslininkas pasidalija patirtimi, kaip viena ar kita reklama jo verslui išaugino sparnus, kitas, išbandęs šį būdą, gali likti nusivylęs: nepasiteisino.

Kai kurie smulkieji verslininkai tikina, kad reklamai nėra išleidę nė cento – jiems pilnai užtenka apie save pasiskelbti socialiniuose tinkluose, o po kurio laiko pradeda veikti reklamos iš lūpų į lūpas mechanizmas.

Gal tai ir tiesa, tačiau jei šis verslininkas būtų skyręs lėšų reklamai, galbūt dabar jo įmonė būtų kur kas didesnė, o apyvartos skaičius pasipuoštų dar vienu nuliu. Nes bendrovių, kurios kasmet stipriai auga, vadovai teigia, kad be reklamos tokių rodiklių nebūtų pasiekę.

Reikia ir akcijų

„Esame reklamavęsi visur, kur tik matėme naudą. Vis dėlto daugiausia klientų mūsų sporto klubai užsiaugino per socialinius tinklus, nes ten yra bendraujama ypač aktyviai.
Esame prifilmavę daugybę filmukų, istorijų, kuriais sakome: ateikite, išbandykite ir apsispręskite. Nes jei klientas susidomi, bet neužsikabina iki galo, vadinasi, tu jį praradai. Vien feisbuke turime per 20.000 sekėjų. Ir jiems kaskart siūlome ką nors patrauklaus, tarkim, momentinių akcijų“, – yra sakiusi Renata Šuikienė, Klaipėdos UAB „VS Fitness“ direktorė.

Ji nurodo, kad mažiausiai pasiteisino reklama bėgančioje eilutėje ar stenduose lauke – ten, kur vartotojas negali „spustelti“, kad pasirodytų daugiau informacijos – kaip kad yra įpratęs internete.

Pasirinko e. reklamą

Nėra reklamos, nėra ir pardavimų – tuo įsitikinusi Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė. Ir kuo rinka didesnė, tuo reklamai reikia skirti daugiau lėšų, antraip būsi nematomas.
„Pavyzdžiui, Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – yra sakiusi verslininkė.
Būtinybę reklamuotis įmonė ypač pajuto tada, kai pradėjo eksportuoti į JAV. Ten bendrovės gaminiai dažniausiai pardavinėjami ekologiškų produktų krautuvėlėse. Kad pirkėjai pamatytų lietuviškus produktus ir išbandytų, nemažai jų yra išdalijama kaip pavyzdžiai – tai atsiperka.
Tiesa, bendrovė bandė dirbti su vietine ryšių su visuomene agentūra. Tai paskatino išbandyti vienų gamintojų, su kuriais lietuviai susipažino JAV parodoje, patirtis. Šie pasakojo, kad kai pradėjo dirbti su agentūra, jiems atsivėrė daugybės parduotuvių ir prekybos centrų durys, nors prieš tai su kosmetikos gamintojais jų savininkai net į kalbas nesileido.

Tačiau Lietuvos įmonei tai nepasiteisino.
„Manau, kad skyrėme tam per mažai lėšų – per mėnesį 3.300 USD. Už tokius pinigus JAV ne kažką gali padaryti. Tačiau daugiau mokėti paprasčiausiai negalėjome. Po pusmečio bendradarbiavimą nutraukėme. Tuos pinigus skyrėme e. parduotuvės reklamai – rezultatas kur kas geresnis. Dabar pardavimai internetu JAV sudaro apie pusę apyvartos“, – patirtimi dalijasi p. Markevičienė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Smulki įmonė per metus biurokratams privalo dirbti visą mėnesį Premium

Per metus smulkioms Lie­tu­vos įmonėms laikas, skir­tas administraciniams for­ma­lumams – deklaracijų,...

Gazelė
05:45
Lietuvos IT įmonės Berlyne moko skaitmenizavimo sprendimų

Antradienį Berlyne prasidėjo paroda „Smart Country Convention“, kurioje Lietuva dalyvauja kaip šalis...

Gazelė
2019.10.22
Per „darbostogas“ Klaipėdoje specialistai padarė daugiau nei savo biure

Klaipėdiškių iniciatyva prikviesti potencialių darbuotojų – tegul ir laikinai – pasiteisino. Dirbti atostogų...

Gazelė
2019.10.22
Panevėžys, nusprendęs tapti robotų sostine, jau skaičiuoja rezultatus Premium

Panevėžiečiai, prieš keletą metų pareiškę, kad pasirinko robotikos kryptį, šiandien jau turi kuo pasigirti.

Gazelė
2019.10.22
Viešosios pirtys: Vilniuje ieško patalpų plėtrai, kaunietiškos savininkas prašomas nesiplečia Premium

Verslas gaivina viešąsias pirtis – Vilniuje pavasarį įrengta „Ivanas muša gongą“ jau dairosi namo antrai,...

Gazelė
2019.10.21
Kaip lietuviai užsienio užsakovus nustebina

Vis daugiau Lietuvos gamintojų supranta, kad vienas iš būdų palenkti galimą pirkėją į savo pusę – pasikviesti...

Gazelė
2019.10.20
Kad įkurtų savo verslą, imasi sunkiausių darbų

Prastas tas kareivis, kuris nenori tapti generolu. Arba darbuotojas, nežadantis kilti karjeros laiptais.

Gazelė
2019.10.19
Mėsinėms augti padeda ir tingintys klientai Premium

Specializuotos mėsos krautuvėlių kuriama vis daugiau, nes pirkėjai linkę mokėti ne tik už kokybę, bet ir už...

Gazelė
2019.10.18
Palengvinus reikalavimus mažų kiekių žvėrienos tiekėjams, jų galėtų būti daugiau nei du Premium

Supaprastinti žvėrienos tvarkymo ir pardavimo reikalavimai, tikimasi, palengvins verslo startą ir atsiras...

Gazelė
2019.10.17
Verslininkas iš Libano: kai matau, kokius kebabus pardavinėja Lietuvoje, verkti norisi Premium 25

Kone 30 metų Lietuvoje gyvenantis libanietis Abbasas Dayekhas išbandė ne vieną verslą, bet meilė maistui...

Gazelė
2019.10.17
Apdovanotos Panevėžio regiono „Gazelės“

Ketvirtadienį Panevėžyje vykstančioje „Gazelės“ konferencijoje paaiškėjo, kokios įmonės sparčiausiai augo...

Gazelė
2019.10.17
VMI atstovai turgavietėse dosniai dalijo baudos kvitus 11

Turgaus prekiautojai kasos aparatais naudojasi nenoriai, o kai kurie dirba iš viso nelegaliai – tai...

Gazelė
2019.10.17
Kauną iškeitę į kaimą sukūrė kitokią sodybą: laisvų vietų joje beveik nebūna Premium 15

Jokių pobūvių ar tradicinio pasisėdėjimo pirtelėje, o vien tik privati erdvė keliems žmonėms – „Atokampis...

Gazelė
2019.10.16
Per metus į ūkininkų kišenes įkrenta apie 2 mlrd. Eur 67

Paraginta prezidento, Finansų ministerija spalio pradžioje parengė Akcizų įstatymo pataisas. Jeigu jos...

Finansai
2019.10.15
Po VK audito iš šešėlio ištraukta suma sumažėjo 30% Premium 2

Po Valstybės kontrolės peržiūros 171 mln. Eur iš šešėlio ištraukta suma 2018 m. sumažėjo iki 115 mln. Eur.

Finansai
2019.10.15
Po naujos veiklos paieškų, verslą sukūrė iš vaikščiojimo į dovanų spintą Premium 2

Kartais noras keisti ilgametį darbą organizacijoje, kuris ir patinka, ir sekasi, lemia ne nuosavo verslo...

Gazelė
2019.10.15
Lietuvišką programinę įrangą platintojas iš JAV atrado pamatęs filmuką „Youtube“ Premium

Atstovauti vienam produktui, tegul ir pasaulinio garso, yra rizikinga, nes sunkmetis gali stipriai išretinti...

Gazelė
2019.10.14
Panevėžio kavinė per trejus metus įsitvirtino, o dabar ir ramiai miegos Premium 2

Panevėžio kavinė „Kavos dėžutė“ rado vietą miesto kavinių žemėlapyje – trečius metus veikiantis šeimos...

Gazelė
2019.10.13
Kaip nesusipykti kuriant verslą

Atrodo, su kuo daugiau kurti verslą, jei ne su draugais ar artimaisiais, kuriuos neretai pažįsti labiau nei...

Gazelė
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau