Kokie reklamos būdai smulkiesiems labiausiai pasiteisino

Publikuota: 2019-04-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jei pažįstamas verslininkas pasidalija patirtimi, kaip viena ar kita reklama jo verslui išaugino sparnus, kitas, išbandęs šį būdą, gali likti nusivylęs: nepasiteisino.

Kai kurie smulkieji verslininkai tikina, kad reklamai nėra išleidę nė cento – jiems pilnai užtenka apie save pasiskelbti socialiniuose tinkluose, o po kurio laiko pradeda veikti reklamos iš lūpų į lūpas mechanizmas.

Gal tai ir tiesa, tačiau jei šis verslininkas būtų skyręs lėšų reklamai, galbūt dabar jo įmonė būtų kur kas didesnė, o apyvartos skaičius pasipuoštų dar vienu nuliu. Nes bendrovių, kurios kasmet stipriai auga, vadovai teigia, kad be reklamos tokių rodiklių nebūtų pasiekę.

Reikia ir akcijų

„Esame reklamavęsi visur, kur tik matėme naudą. Vis dėlto daugiausia klientų mūsų sporto klubai užsiaugino per socialinius tinklus, nes ten yra bendraujama ypač aktyviai.
Esame prifilmavę daugybę filmukų, istorijų, kuriais sakome: ateikite, išbandykite ir apsispręskite. Nes jei klientas susidomi, bet neužsikabina iki galo, vadinasi, tu jį praradai. Vien feisbuke turime per 20.000 sekėjų. Ir jiems kaskart siūlome ką nors patrauklaus, tarkim, momentinių akcijų“, – yra sakiusi Renata Šuikienė, Klaipėdos UAB „VS Fitness“ direktorė.

Ji nurodo, kad mažiausiai pasiteisino reklama bėgančioje eilutėje ar stenduose lauke – ten, kur vartotojas negali „spustelti“, kad pasirodytų daugiau informacijos – kaip kad yra įpratęs internete.

Pasirinko e. reklamą

Nėra reklamos, nėra ir pardavimų – tuo įsitikinusi Vilmantė Markevičienė, Vilniaus UAB „AAAA Europe Distribution“, prekiaujančios higienos gaminiais su prekių ženklu „Gentle day“, bendraturtė. Ir kuo rinka didesnė, tuo reklamai reikia skirti daugiau lėšų, antraip būsi nematomas.
„Pavyzdžiui, Lenkijoje parduotuvėms prekes tiekiame patys, nes neradome partnerių, kurie apsiimtų prekiauti mūsų produktais. Čia patekti į lentynas sudėtinga, o kad produktai taptų žinomi, reikia itin didelių investicijų į reklamą. Lietuvoje mes pradėjome nuo reklamos televizijoje ir ji pasiteisino. Mat mažoje rinkoje tokiu būdu klientai daug greičiau sužino apie naują produktą ir vėliau gaminį siūlo vieni kitiems“, – yra sakiusi verslininkė.
Būtinybę reklamuotis įmonė ypač pajuto tada, kai pradėjo eksportuoti į JAV. Ten bendrovės gaminiai dažniausiai pardavinėjami ekologiškų produktų krautuvėlėse. Kad pirkėjai pamatytų lietuviškus produktus ir išbandytų, nemažai jų yra išdalijama kaip pavyzdžiai – tai atsiperka.
Tiesa, bendrovė bandė dirbti su vietine ryšių su visuomene agentūra. Tai paskatino išbandyti vienų gamintojų, su kuriais lietuviai susipažino JAV parodoje, patirtis. Šie pasakojo, kad kai pradėjo dirbti su agentūra, jiems atsivėrė daugybės parduotuvių ir prekybos centrų durys, nors prieš tai su kosmetikos gamintojais jų savininkai net į kalbas nesileido.

Tačiau Lietuvos įmonei tai nepasiteisino.
„Manau, kad skyrėme tam per mažai lėšų – per mėnesį 3.300 USD. Už tokius pinigus JAV ne kažką gali padaryti. Tačiau daugiau mokėti paprasčiausiai negalėjome. Po pusmečio bendradarbiavimą nutraukėme. Tuos pinigus skyrėme e. parduotuvės reklamai – rezultatas kur kas geresnis. Dabar pardavimai internetu JAV sudaro apie pusę apyvartos“, – patirtimi dalijasi p. Markevičienė.

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Eylean“ patirtis: „Lean“ bei „Kanban“ pasiteisina ir IT sistemose Premium

Skaitmeninių bendradarbiavimo sprendimų įmonė „Eylean“, pernai atsiskyrusi nuo bendrovės „Prewise“ ir...

Pirmos kojinės, valančios vandenynus, – jau Lietuvoje, bet norintiems dar neparduoda Premium 9

Lietuviškas kojinių prekės ženklas „Ūkai“ bus pirmasis Lietuvoje dar retų tvarių tekstilės prekių ženklų...

Gazelė
2020.09.29
Klaidos, dėl kurių įmonėms dažniausiai nesuteikiamas faktoringas Premium 2

Faktoringas yra paprastas finansavimo būdas, tačiau kai kurios įmonės vis tiek padaro elementarių klaidų...

Gazelė
2020.09.29
Naujos „Gazelės“ jau prie starto linijos: skelbiamas nominantų sąrašas Premium

Šiais metais verslo padėtis sudėtinga kaip niekad, tačiau „Gazelės“ projektas tęsiasi – sparčiausiai augusios...

Gazelė
2020.09.28
Ruošti dviračių žiemą raginti jau nebereikės 

Dviračių paklausos bumas ne tik strėle į viršų pašokdino jų pardavėjų pajamas, bet, kaip šie tikisi, sumažins...

Gazelė
2020.09.27
Partijų projekcijos verslui: nauji mokesčiai, PVM tarifo varžybos, kontrolė ir skatinimas Premium

VŽ skelbia 17 politinių partijų „vizijas“ – rinkimų programų apžvalgas. Koks vaidmuo „gerovės“ ar...

Gazelė
2020.09.26
Nuomos kompensacijos jau gali kreiptis daugiau įmonių, bet biudžetas nurėžtas perpus

„Invega“ skelbia, kad nuo rugsėjo 25 d. verslas gali kreiptis ne tik dėl pagrindinės veiklos, kaip anksčiau...

Gazelė
2020.09.25
„Spiečius“ žada dar 6 miestuose, pradeda norinčių savivaldybių atranką 1

Septynis Lietuvoje veikiančius bendradarbystės centrus – „Spiečius“ – numatoma plėsti ir įsteigti dar 6...

Gazelė
2020.09.25
Europos kosmoso agentūros konkurse galima pretenduoti į finansavimą pagal 5 programas

Verslas ir mokslas, norintis dalyvauti Europos kosmoso agentūros (EKA) konkurse, galės pretenduoti į...

Gazelė
2020.09.25
Dviračių pardavėjai: neparduoti liko tik „pienovežiai“, kaina pirkėjams – nė motais Premium 8

Jei anksčiau dviračių pardavėjai sukdavo galvą, kaip parduoti dviratį, šiemet esminis klausimas buvo – ką...

Gazelė
2020.09.25
Dar ne kaukės, bet apsauginę aprangą galima sertifikuoti Lietuvoje Premium

Daugiau asmeninių apsaugos priemonių – aprangos – bus galima sertifikuoti ir Lietuvoje. Valstybinio mokslinių...

Gazelė
2020.09.25
17 vizijų Lietuvai: programa ne vienai kadencijai, gerovės indeksas ir turto mokestis visiems (3 dalis) Premium

VŽ skelbia 5 paskutiniąsias politinių partijų „vizijas“ – rinkimų programų apžvalgas. Ką kandidatai žada po...

Gazelė
2020.09.24
17 vizijų Lietuvai: kasų stebėjimas realiuoju laiku, bankas, kaip kraujas, socialinės grindys sugundytiems ir lojalaus verslo rūmai (2 dalis) Premium 2

Spalio 12-ąją, išsyk po Seimo rinkimų, Lietuva turėtų pabusti pasikeitusi – vizijų, kaip ji atrodys, žadama...

Gazelė
2020.09.23
Ne tik patikrino klientų lojalumą, bet ir nesunkiai pritraukė naujų Premium

Daugelis smulkiųjų bijo persikelti į naujas patalpas vien dėl to, kad neprarastų dalies klientų. Tačiau...

Gazelė
2020.09.23
Apsauginę aprangą jau galima sertifikuoti Lietuvoje

Valstybinio mokslinių tyrimų instituto Fizinių ir technologijos mokslų centras (FTMC) galės sertifikuoti...

Gazelė
2020.09.22
17 vizijų Lietuvai: pašalpos litais, sidabriniai startuoliai, tautinė pramonė ir intervencija kainoms (1 dalis) Premium

Spalio 12-ąją, išsyk po Seimo rinkimų, Lietuva turėtų pabusti pasikeitusi – vizijų, kaip ji atrodys, žadama...

Gazelė
2020.09.22
Gavę iš bankų antausį, smulkieji ieško finansavimo alternatyvų Premium 15

Tegu ir didesnės palūkanos, bet finansavimas čia ir dabar, o ne pasiūlymas užeiti po kelerių metų, kai jaunas...

Gazelė
2020.09.22
EXPO centro įkūrėjai: geriau nutraukti veiklą negu deginti pinigus Premium

Kai veikla ypač smarkiai priklauso nuo vieno sektoriaus, o šį ištinka gili krizė, smulkių įmonių įkūrėjams...

Gazelė
2020.09.21
NASA užsakymų gaunanti „NanoAvionika“ apdovanota „Europos burių“ konkurse

Kosmoso technologijų UAB „NanoAvionika“ tapo įdomiausiu ES lėšų smulkaus verslo projektu – nuspręsta „Europos...

Gazelė
2020.09.18
Sukūrė greitesnį faktoringo sprendimą SVV 1

Atsakymą verslui dėl finansavimo galima sutrumpinti IT sprendimais. „SME Finance“ skelbia sukūrusi savitarnos...

Gazelė
2020.09.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus