Pirkėjų sveikesnių gėrimų paieškos skatina gamintojų išradingumą

Publikuota: 2019-03-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Ekologiškų ir natūralių produktų Lietuva eksportuoja daugiausia, palyginti su Latvija ir Estija. Vis atsiranda naujų prekės ženklų, kaip ir rinkų, kuriose vartotojai nori sveikų, natūralių ar ekologiškų produktų.

Ekologiškų produktų rinka Baltijos šalyse auga sparčiai ir yra vertinama 270 mln. Eur, o Lietuva, palyginti su Estija ir Latvija, eksportuoja daugiausia – 45% — tokių produktų.

Tokie skaičiai iš „Moreganic Sourcing“ apžvalgos buvo pristatyti praėjusių metų lapkritį Švedijoje, Malmėje, vykusioje Skandinavijos natūralių ir ekologiškų produktų parodoje.

Specializuotoje parodoje dalyvavo 13 vardų iš Lietuvos – maisto, kosmetikos gamintojų.

Iš tiesų, yra, ką eksportuoti, yra ir kur.

Pavyzdžiui, maisto produktų kategorijoje didžiausias augimas, „Euromonitor International“ duomenimis, prognozuojamas Prancūzijoje, kur rinkos augimo tempas artimiausius penkerius metus sieks 9%. 2023 m. šioje rinkoje bus nuperkama 47% visos Vakarų Europos organinio pakuoto maisto.

Rinka plati

Vartotojų poreikiai masina gamintojus – ne veltui kai kurie prekių ženklai, dar prieš pradėdami veiklą, jau rimtai rengiasi eksportui – pavyzdžiui, įregistruoja ES saugomą prekės ženklą, apsirūpina skirtingais sertifikatais jau per pirmuosius veiklos metus.

Būtent tokio verslo su bendraturčiais ėmėsi ir sportininkas, sunkiaatletis Ramūnas Vyšniauskas, vienas iš natūralius vaisių gėrimų „Grepo“ bendraturčių.

Akivaizdu, kad sveikų produktų tema žymiam sunkiaatlečiui itin artima. Neseniai jis įkūrė ir subalansuoto maisto restoraną „Sveika vyšnia“, tokius patiekalus pagal mitybos planus jau kuris laikas pristato verslininko platforma Valgyksveikai.lt.

Tačiau pats p. Vyšniauskas kalba ir apie tai, kad „Grepo“ idėją padiktavo ir pasaulinių gamintojų mados mestis į jei ne į natūralių, tai bent sveikesnių gaiviųjų gėrimų pusę.

„Tiek pardavimų, tiek rinkodaros prasme švyturys gaiviųjų gėrimų pasaulyje vis tiek yra „Coca-Cola“. Net ir ši kompanija ieško sveikų sprendimų, nes žmonėms sveikatingumas, cukraus atsisakymas tampa vis aktualiau. Taigi ir mes sugalvojome „Grepo“ – gėrimą iš vaisių. Jis yra 100% natūralus ir be jokių cukrų“, – sako p. Vyšniauskas.

Jis tikina, kad ir kai kurie „Grepo“ skoniai yra unikalūs – alavijo gėrimų rinkoje jau yra, kokoso vandens – irgi, bet gazuoto arbūzo arba netrukus pradedamo gaminti avokado – vargu, ar rasi.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„BaltCap“ išsigrynino ekologiško verslo strategiją – pasirinko „Livin“ ženklą Premium

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF),...

Prekyba
2019.11.22
Saulės jėgainės ant stogo norintys gyventojai užvertė verslą užsakymais Premium

Kurį laiką į saulės energiją labiau investuodavo entuziastai, norintys pagelbėti pasauliui, o,...

Gazelė
2019.11.21
Alytaus transporto įmonės fenomenas: auga net neplanuodama plėstis Premium 1

Tiek Mobilumo paketas, tiek koeficiento atlyginimui didinimas transporto sektoriui yra tarsi du Damoklo...

Gazelė
2019.11.20
CRM sąsiuvinyje išmanios sistemos neatstos, bet reikia tvarkingų procesų Premium

Jeigu verslo organizacijos procesai nesutvarkyti, verslo valdymo sistema mažai kuo padės, todėl kuriantieji...

Gazelė
2019.11.19
Ministerija siūlo viešinti per trejus metus skirtą paramą Premium 1

Valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės, kurios suteikė paramą ar labdarą, apie tai turi pranešti savo...

Finansai
2019.11.18
Kaip išlaikyti verslą, kai konkurencija žvėriška Premium

Kuo mažesnių investicijų reikia verslui pradėti, tuo sektoriuje aštresnė konkurencija bei daugiau bandymų...

Gazelė
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Kur ir kaip rasti besišypsančių padavėjų

Net ir puikiausioje vietoje įsikūręs restoranas ar kavinė bus apytuščiai, jei juose aptarnaus padavėjai...

Gazelė
2019.11.16
Pirma prisiteisė pilnametystę, tada įkūrė 3 restoranus

Kas yra tas nepilnametis, kuris prisiteisė pilnametystę – perėjo emancipacijos procedūrą, kad galėtų turėti...

Gazelė
2019.11.16
Trys taisyklės, kurios verslą apsaugo nuo susinaikinimo Premium

Sparčiai augantis verslas pasiekia etapą, kai arba būtina imtis kardinalių pokyčių, arba viskas, kas sukurta,...

Gazelė
2019.11.15
„Jau pilnametis“: taujėniškio plėtros greitis – du restoranai per sezoną Premium

Atidaryti du naujus restoranus per keturis mėnesius – ambicingas uždavinys net maitinimo sektoriaus...

Gazelė
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Galvų medžiotojas“ darbdaviams: pamirškite „degančias akis“ ir nebesamdykite CV Premium 4

15% darbuotojų nuolat siunčia savo gyvenimo aprašymus kitiems potencialiems darbdaviams, o vadovų sunkumus iš...

Gazelė
2019.11.13
Lietuvių sukurto ploniausio pasaulyje biliardo stalo jokie plagiatoriai neįveikia Premium 1

UAB „Bilijardai“ savo produkciją, žinomą visame pasaulyje, nuo plagiatorių bando apsaugoti ne tik...

Gazelė
2019.11.12
Daugiau kaip pusė VšĮ nepateikė duomenų apie savo dalyvius

Iš šiuo metu esančių daugiau kaip 11.000 viešųjų įstaigų duomenis apie savo dalyvius Registrų centrui pateikė...

Finansai
2019.11.12
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 2

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Smulkieji suprato, už ką klientai linkę mokėti daugiau

Šiais laikais sugalvoti naują produktą ar paslaugą – sudėtinga. Tačiau smulkiųjų verslininkų patirtis rodo,...

Gazelė
2019.11.10
Septintas bendradarbystės „Spiečius“ – Marijampolėje

Marijampolėje atidarytas trečias šiemet „Spiečius“ – bendradarbystės centras, skirtas didinti verslumą...

Gazelė
2019.11.09
Šiauliai jau turi sprendimą, kaip verslui rasti darbuotojų Premium

Šiauliai, garsėjantys stipria pramone – tiek vietos kapitalo, tiek užsienio, kyla į dar aukštesnį lygmenį:...

Gazelė
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau