Mažus lietuviškos kosmetikos vardus suranda didelių rinkų pirkėjai

Publikuota: 2019-03-02

Smulkūs Lietuvos kosmetikos gamintojai pirkėjus pavergia natūralumu, kokybe ir medžiagų deriniais. Tai leidžia nesunkiai įsitvirtinti net ir naujiems prekių ženklams, o vis dažniau jie savo pirkėją atranda ir užsienyje.

Apie planus žengti svetur ir vis daugėjančias užklausas dėl prekybos nuosavoje laboratorijoje sukurtais „Osmodomus“ natūralios kosmetikos ir parfumerijos gaminiais pasakoja Laimė Kiškūnė, parfumerė, „Osmodomus“ bendraturtė ir kūrybos vadovė.

„Turime didmenininkus Lietuvoje ir po truputį tiriame galimybes keliauti į užsienio rinką. Yra prekybininkų, kurie rimtai domisi mūsų produkcija, nes supranta, kad į tai, ką darome, žiūrime profesionaliai. Ne visiems reikia pigių produktų, masinės gamybos, yra, kas domisi labai gerai apgalvotais ir kokybiškais produktais, mes tokius rinkos kriterijus atitinkame“, – sako p. Kiškūnė.

Pirkėjų žemėlapis, anot jos, galėtų būti platus – JAV, Europa ir kaimynės – Rusija, Baltarusija, Ukraina.

Laimės Kiškūnės ir „Unda Prisca“ prekės ženklais pristatomi gaminiai – nauji ir inovatyvūs, kaip ir patys prekės ženklai, atsiradę prieš kiek daugiau nei metus.

Vis dėlto netikslu būtų sakyti, kad tai – nauji vardai. Laimės Kiškūnės vardas tiek kosmetikos, tiek kvapų pasaulyje yra gerai žinomas.

„Mūsų komanda, kurią sudaro 6 žmonės, dirbantys koncentruotai, yra puiki. Galbūt todėl viskas vyksta taip dinamiškai – padarome daug, atrodytų, mažomis pajėgomis“, – svarsto p. Kiškūnė.

Anykščių kosmetikos panoro Kinijoje

Mažomis jėgomis kuriami ir kiti kosmetikos pasaulio vardai, kurie kartais atsitiktinai atranda klientą užsienyje, parodantį kryptį.

VŽ rašė apie UAB „Pilnatvę“, kurios Anykščiuose gaminamą kosmetiką, aliejus internetu perka klientai iš 10 šalių. Įžvelgus poreikį, specialiai eksporto stiprinimui sukurta nauja rankų darbo kosmetikos linija „Odorata“ – per parodas siekiama pradėti bendradarbiauti su prekybininkais tikslinėse rinkose – Vokietijoje, Šveicarijoje, Skandinavijoje.

„Vienas klientas padovanojo mūsų gaminių verslo partnerei Kinijoje, ji vėliau mus susirado, nusipirko kosmetikos sau, o vėliau sugalvojo, kad nori ją platinti, – išvertė gaminių aprašymus į kinų kalbą, padarė reklaminių katalogų. Iš pradžių atrodė gana realu, bet, žinoma, esame per maži aprūpinti Kiniją. Vis dėlto užsienyje tokį mažą verslą norima remti – kažkur Europoje yra maža žalia Lietuva, kur provincijos pievose moterys renka žoleles, gamina iš jų kosmetiką. Juk viską – nuo žolės nukirpimo iki etikečių klijavimo – darome rankomis“, – yra pasakojusi Renata Paramonova, 2015 m. įkurtos „Pilnatvės“ direktorė ir savininkė.

Kietasis šampūnas – užsienio butikams

Kurį laiką keliavusi po Azijoje, būdama Kinijoje, verslo idėją sukūrė kita kosmetikos gamintoja Vaiva Žvirblytė. Susidūrusi su su buitiška, bet aktualia problema, kad kasdien keliaujant sudėtinga plauti plaukus, ji įsigijo žymaus prekės ženklo kietojo šampūno, kuris primena muilą.

Kiek vėliau p. Žvirblytė savo malonumui pradėjo gaminti muilą, bet suprato, kad toks produktas, nors ir aromatingas, ir rankų darbo, ir gražus, teturi vieną funkciją, o jai norėjosi pasigilinti į „savadarbės“ kosmetikos subtilybes.

„Tada pradėjau sau, draugams gaminti kietąjį šampūną, tačiau neturėjau jokių komercinių idėjų, bet jį pabandžiusieji ėmė klausinėti, kur įsigyti dovanoms, tai ir buvo postūmis“, – apie kietųjų šampūnų prekės ženklo SOLIDU pradžią pasakojo p. Žvirblytė, UAB „Shapemetics“ direktorė ir savininkė.

Išmokusi gaminti kietąjį šampūną ir įveikusi visas biurokratines kliūtis, kad gautų leidimą-higienos pasą kosmetikos gamybai, p. Žvirblytė su 10.000–20.000 Eur pradėjo šampūnų verslą.

Ir nors yra žinomų prekių ženklų kietųjų šampūnų, Lietuvoje pagaminti SOLIDU jei keliauja į Estijos, Danijos butikus.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Labiausiai asmeniniai finansai nukentės atostogaujant 2019 m. gruodį Premium 3

Norint sužinoti, kokį mėnesį geriausiai eiti atostogų, kad mėnesio atlygis būtų didžiausias, reikia įvertinti...

Finansai
2019.03.18
Mėsinę Suvalkijoje išsaugoję brolis ir sesuo kuria firmines parduotuves Premium

Veiklą pradėjus nuo kelionių į potencialių partnerių parduotuves, tiesioginio pardavimo neverta atsisakyti ir...

Gazelė
2019.03.17
Smulkieji, kadaise išmokę dirbti JK, pabandytų vėl 1

Verslas yra lankstus ir sugalvos, ką daryti kilus rūpesčių dėl „Brexit“, vieni kitus ramina vežėjai.

Gazelė
2019.03.17
Pirtis, neradusi patalpų Vilniaus senamiestyje, įsikūrė ten, kur šildytis malkomis įprasta 10

Pirtį „Ivanas muša gongą“ ryškiai geltonai perdažytame name Kalvarijų gatvėje prieš kelias dienas atidaręs...

Gazelė
2019.03.16
Smulkiųjų vežėjų darbymetis: parsikraustyti į Lietuvą iš JK skuba visą kovą Premium

Lietuviai iš Jungtinės Karalystės (JK) traukia kurtis Lietuvoje. Pervežimo mikroautobusais paslaugas...

Gazelė
2019.03.15
GPAIS: ką reikia žinoti ir kaip verslui išvengti baudų 1

Verslas piktinasi, kad Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinė sistema (GPAIS)...

Gazelė
2019.03.14
VMI: turime duomenis apie kriptovaliutų sandorius iš Lietuvos 17

Prekybą kriptovaliutomis reikia priskirti individualiai veiklai. Jeigu to nepadarėte, galima individualią...

Finansai
2019.03.14
Labdaros fondai ir VšĮ suskubo teikti metines finansines ataskaitas

Šiemet bendrovės aktyviau teikia metines finansines ataskaitas nei pernai. To nepadarius įmonių vadovai gali...

Finansai
2019.03.14
GPAIS tapo kone keiksmažodžiu 25.000 šalies įmonių, verslui kantrybė senka Premium 14

Pernai gruodį baigėsi prisitaikymo prie Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės...

Gazelė
2019.03.14
Keičia parduotuvių asortimentą – „viskas, ko gali prireikti“ neefektyvu Premium

Regionuose dirbantys prekybininkai dėlioja plėtros planus ir skaičiuoja, kad praėjusių metų iššūkiai – darbo...

Gazelė
2019.03.13
Jei ūkininkas iš kanapių suriš vantą, jis - jau narkotikų platintojas Premium 1

Lietuvoje vis gausėja ūkininkų, auginančių pluoštines kanapes, tačiau dėl įstatymų painiavos kai kurie jų jau...

Gazelė
2019.03.13
Pirtį „Ivanas muša gongą“ užkūrė po trejų metų, laukia hipsterių Premium 10

Paieškos vietos, kurioje savininkas leistų įrengti pirtį su malkomis kūrenama krosnimi, gali trukti trejus...

Gazelė
2019.03.12
Atsisakė darbo banke ir sukūrė verslą: korporatyviniams dalykams čia vietos nėra Premium 14

Sostinėje kavinių bumas tęsiasi, tačiau didelė konkurencija neatbaido verslo naujokų. Tiesa, šiems reikia...

Gazelė
2019.03.12
Šiemet individualią veiklą užregistravo 15% daugiau gyventojų

Per pirmus du šių metų mėnesius individualią veiklą pagal pažymą vykdančių gyventojų skaičius, lyginant su...

Finansai
2019.03.12
Pirkėjų sveikesnių gėrimų paieškos skatina gamintojų išradingumą

Ekologiškų ir natūralių produktų Lietuva eksportuoja daugiausia, palyginti su Latvija ir Estija. Vis...

Gazelė
2019.03.09
 Panevėžio įmonės patirtis – kaip pavyko susidoroti su „Sodros“ „grindų“ iššūkiu 1

Kiekviena lazda turi du galus – tai dar kartą patvirtino sprendimas įvesti „Sodros“ „grindis“.

Gazelė
2019.03.09
Verslas investuoja į „Poniškas privilegijas“ Šakiuose Premium

Artimiausiais metais atnaujintuose Lietuvos dvaruose turėtų atsirasti bent keli nauji viešbučiai. Verslas...

Gazelė
2019.03.08
Vertimų biuras vertėjų pirmiausiai ieško ne tarp filologų Premium

Norinčių tapti vertėjais netrūksta, nes daugelis – ypač tie, kurie kurį laiką dirbo svetur, – mano tobulai...

Gazelė
2019.03.08
Vilniaus šilumos transferų gamintoja sukūrė perkamiausias „Victoria‘s Secret“ liemenėles 13

Šilumos transferų gamybos UAB „3T-Transfers Technologies for Textile“ patentuota technologija pasitvirtino –...

Gazelė
2019.03.07
„Mėsos taškas“ prisiaugino „lašinių“: atidaro mėsinę Klaipėdoje Premium 1

Tauragėje trečius metus veikianti parduotuvė „Mėsos taškas“ atidaro mėsinę Klaipėdoje. Nors investicijų ji...

Gazelė
2019.03.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau