Mažus lietuviškos kosmetikos vardus suranda didelių rinkų pirkėjai

Publikuota: 2019-03-02

Smulkūs Lietuvos kosmetikos gamintojai pirkėjus pavergia natūralumu, kokybe ir medžiagų deriniais. Tai leidžia nesunkiai įsitvirtinti net ir naujiems prekių ženklams, o vis dažniau jie savo pirkėją atranda ir užsienyje.

Apie planus žengti svetur ir vis daugėjančias užklausas dėl prekybos nuosavoje laboratorijoje sukurtais „Osmodomus“ natūralios kosmetikos ir parfumerijos gaminiais pasakoja Laimė Kiškūnė, parfumerė, „Osmodomus“ bendraturtė ir kūrybos vadovė.

„Turime didmenininkus Lietuvoje ir po truputį tiriame galimybes keliauti į užsienio rinką. Yra prekybininkų, kurie rimtai domisi mūsų produkcija, nes supranta, kad į tai, ką darome, žiūrime profesionaliai. Ne visiems reikia pigių produktų, masinės gamybos, yra, kas domisi labai gerai apgalvotais ir kokybiškais produktais, mes tokius rinkos kriterijus atitinkame“, – sako p. Kiškūnė.

Pirkėjų žemėlapis, anot jos, galėtų būti platus – JAV, Europa ir kaimynės – Rusija, Baltarusija, Ukraina.

Laimės Kiškūnės ir „Unda Prisca“ prekės ženklais pristatomi gaminiai – nauji ir inovatyvūs, kaip ir patys prekės ženklai, atsiradę prieš kiek daugiau nei metus.

Vis dėlto netikslu būtų sakyti, kad tai – nauji vardai. Laimės Kiškūnės vardas tiek kosmetikos, tiek kvapų pasaulyje yra gerai žinomas.

„Mūsų komanda, kurią sudaro 6 žmonės, dirbantys koncentruotai, yra puiki. Galbūt todėl viskas vyksta taip dinamiškai – padarome daug, atrodytų, mažomis pajėgomis“, – svarsto p. Kiškūnė.

Anykščių kosmetikos panoro Kinijoje

Mažomis jėgomis kuriami ir kiti kosmetikos pasaulio vardai, kurie kartais atsitiktinai atranda klientą užsienyje, parodantį kryptį.

VŽ rašė apie UAB „Pilnatvę“, kurios Anykščiuose gaminamą kosmetiką, aliejus internetu perka klientai iš 10 šalių. Įžvelgus poreikį, specialiai eksporto stiprinimui sukurta nauja rankų darbo kosmetikos linija „Odorata“ – per parodas siekiama pradėti bendradarbiauti su prekybininkais tikslinėse rinkose – Vokietijoje, Šveicarijoje, Skandinavijoje.

„Vienas klientas padovanojo mūsų gaminių verslo partnerei Kinijoje, ji vėliau mus susirado, nusipirko kosmetikos sau, o vėliau sugalvojo, kad nori ją platinti, – išvertė gaminių aprašymus į kinų kalbą, padarė reklaminių katalogų. Iš pradžių atrodė gana realu, bet, žinoma, esame per maži aprūpinti Kiniją. Vis dėlto užsienyje tokį mažą verslą norima remti – kažkur Europoje yra maža žalia Lietuva, kur provincijos pievose moterys renka žoleles, gamina iš jų kosmetiką. Juk viską – nuo žolės nukirpimo iki etikečių klijavimo – darome rankomis“, – yra pasakojusi Renata Paramonova, 2015 m. įkurtos „Pilnatvės“ direktorė ir savininkė.

Kietasis šampūnas – užsienio butikams

Kurį laiką keliavusi po Azijoje, būdama Kinijoje, verslo idėją sukūrė kita kosmetikos gamintoja Vaiva Žvirblytė. Susidūrusi su su buitiška, bet aktualia problema, kad kasdien keliaujant sudėtinga plauti plaukus, ji įsigijo žymaus prekės ženklo kietojo šampūno, kuris primena muilą.

Kiek vėliau p. Žvirblytė savo malonumui pradėjo gaminti muilą, bet suprato, kad toks produktas, nors ir aromatingas, ir rankų darbo, ir gražus, teturi vieną funkciją, o jai norėjosi pasigilinti į „savadarbės“ kosmetikos subtilybes.

„Tada pradėjau sau, draugams gaminti kietąjį šampūną, tačiau neturėjau jokių komercinių idėjų, bet jį pabandžiusieji ėmė klausinėti, kur įsigyti dovanoms, tai ir buvo postūmis“, – apie kietųjų šampūnų prekės ženklo SOLIDU pradžią pasakojo p. Žvirblytė, UAB „Shapemetics“ direktorė ir savininkė.

Išmokusi gaminti kietąjį šampūną ir įveikusi visas biurokratines kliūtis, kad gautų leidimą-higienos pasą kosmetikos gamybai, p. Žvirblytė su 10.000–20.000 Eur pradėjo šampūnų verslą.

Ir nors yra žinomų prekių ženklų kietųjų šampūnų, Lietuvoje pagaminti SOLIDU jei keliauja į Estijos, Danijos butikus.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Ministerija siūlo viešinti per trejus metus skirtą paramą Premium 1

Valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės, kurios suteikė paramą ar labdarą, apie tai turi pranešti savo...

Finansai
2019.11.18
Kaip išlaikyti verslą, kai konkurencija žvėriška Premium

Kuo mažesnių investicijų reikia verslui pradėti, tuo sektoriuje aštresnė konkurencija bei daugiau bandymų...

Gazelė
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Kur ir kaip rasti besišypsančių padavėjų

Net ir puikiausioje vietoje įsikūręs restoranas ar kavinė bus apytuščiai, jei juose aptarnaus padavėjai...

Gazelė
2019.11.16
Pirma prisiteisė pilnametystę, tada įkūrė 3 restoranus

Kas yra tas nepilnametis, kuris prisiteisė pilnametystę – perėjo emancipacijos procedūrą, kad galėtų turėti...

Gazelė
2019.11.16
Trys taisyklės, kurios verslą apsaugo nuo susinaikinimo Premium

Sparčiai augantis verslas pasiekia etapą, kai arba būtina imtis kardinalių pokyčių, arba viskas, kas sukurta,...

Gazelė
2019.11.15
„Jau pilnametis“: taujėniškio plėtros greitis – du restoranai per sezoną Premium

Atidaryti du naujus restoranus per keturis mėnesius – ambicingas uždavinys net maitinimo sektoriaus...

Gazelė
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Galvų medžiotojas“ darbdaviams: pamirškite „degančias akis“ ir nebesamdykite CV Premium 4

15% darbuotojų nuolat siunčia savo gyvenimo aprašymus kitiems potencialiems darbdaviams, o vadovų sunkumus iš...

Gazelė
2019.11.13
Lietuvių sukurto ploniausio pasaulyje biliardo stalo jokie plagiatoriai neįveikia Premium 1

UAB „Bilijardai“ savo produkciją, žinomą visame pasaulyje, nuo plagiatorių bando apsaugoti ne tik...

Gazelė
2019.11.12
Daugiau kaip pusė VšĮ nepateikė duomenų apie savo dalyvius

Iš šiuo metu esančių daugiau kaip 11.000 viešųjų įstaigų duomenis apie savo dalyvius Registrų centrui pateikė...

Finansai
2019.11.12
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 2

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Smulkieji suprato, už ką klientai linkę mokėti daugiau

Šiais laikais sugalvoti naują produktą ar paslaugą – sudėtinga. Tačiau smulkiųjų verslininkų patirtis rodo,...

Gazelė
2019.11.10
Septintas bendradarbystės „Spiečius“ – Marijampolėje

Marijampolėje atidarytas trečias šiemet „Spiečius“ – bendradarbystės centras, skirtas didinti verslumą...

Gazelė
2019.11.09
Šiauliai jau turi sprendimą, kaip verslui rasti darbuotojų Premium

Šiauliai, garsėjantys stipria pramone – tiek vietos kapitalo, tiek užsienio, kyla į dar aukštesnį lygmenį:...

Gazelė
2019.11.07
Apdovanotos Šiaulių „Gazelės“, rodančios įspūdingą augimą

Šiandien daugelis Šiaulių apskrities smulkaus ir vidutinio verslo atstovų susirinko į „Gazelės“ konferenciją.

Gazelė
2019.11.06
„Peugeot“ Šiauliuose atstovai jau įrenginėja elektromobilių įkrovimo stoteles Premium 1

Nors „Peugeot“ elektromobiliai į Lietuvą atkeliaus tik po kelių mėnesių, Šiauliuose veikianti gamintojos...

Gazelė
2019.11.06
Kaip įkurti patinkantį verslą jo nekopijuojant Premium

Jei svečiuojantis užsienyje į akis krinta įdomi verslo idėja, grįžus galima ką nors panašaus bandyti kurti...

Gazelė
2019.11.05
RC išsiuntė šaukimus 624-ių įmonių vadovams 15

Šiemet dėl finansinių ataskaitų nepateikimo Registrų centrui teismas išnagrinėjo 95 bylas ir 72 vadovams...

Finansai
2019.11.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau