Mažus lietuviškos kosmetikos vardus suranda didelių rinkų pirkėjai

Publikuota: 2019-03-02

Smulkūs Lietuvos kosmetikos gamintojai pirkėjus pavergia natūralumu, kokybe ir medžiagų deriniais. Tai leidžia nesunkiai įsitvirtinti net ir naujiems prekių ženklams, o vis dažniau jie savo pirkėją atranda ir užsienyje.

Apie planus žengti svetur ir vis daugėjančias užklausas dėl prekybos nuosavoje laboratorijoje sukurtais „Osmodomus“ natūralios kosmetikos ir parfumerijos gaminiais pasakoja Laimė Kiškūnė, parfumerė, „Osmodomus“ bendraturtė ir kūrybos vadovė.

„Turime didmenininkus Lietuvoje ir po truputį tiriame galimybes keliauti į užsienio rinką. Yra prekybininkų, kurie rimtai domisi mūsų produkcija, nes supranta, kad į tai, ką darome, žiūrime profesionaliai. Ne visiems reikia pigių produktų, masinės gamybos, yra, kas domisi labai gerai apgalvotais ir kokybiškais produktais, mes tokius rinkos kriterijus atitinkame“, – sako p. Kiškūnė.

Pirkėjų žemėlapis, anot jos, galėtų būti platus – JAV, Europa ir kaimynės – Rusija, Baltarusija, Ukraina.

Laimės Kiškūnės ir „Unda Prisca“ prekės ženklais pristatomi gaminiai – nauji ir inovatyvūs, kaip ir patys prekės ženklai, atsiradę prieš kiek daugiau nei metus.

Vis dėlto netikslu būtų sakyti, kad tai – nauji vardai. Laimės Kiškūnės vardas tiek kosmetikos, tiek kvapų pasaulyje yra gerai žinomas.

„Mūsų komanda, kurią sudaro 6 žmonės, dirbantys koncentruotai, yra puiki. Galbūt todėl viskas vyksta taip dinamiškai – padarome daug, atrodytų, mažomis pajėgomis“, – svarsto p. Kiškūnė.

Anykščių kosmetikos panoro Kinijoje

Mažomis jėgomis kuriami ir kiti kosmetikos pasaulio vardai, kurie kartais atsitiktinai atranda klientą užsienyje, parodantį kryptį.

VŽ rašė apie UAB „Pilnatvę“, kurios Anykščiuose gaminamą kosmetiką, aliejus internetu perka klientai iš 10 šalių. Įžvelgus poreikį, specialiai eksporto stiprinimui sukurta nauja rankų darbo kosmetikos linija „Odorata“ – per parodas siekiama pradėti bendradarbiauti su prekybininkais tikslinėse rinkose – Vokietijoje, Šveicarijoje, Skandinavijoje.

„Vienas klientas padovanojo mūsų gaminių verslo partnerei Kinijoje, ji vėliau mus susirado, nusipirko kosmetikos sau, o vėliau sugalvojo, kad nori ją platinti, – išvertė gaminių aprašymus į kinų kalbą, padarė reklaminių katalogų. Iš pradžių atrodė gana realu, bet, žinoma, esame per maži aprūpinti Kiniją. Vis dėlto užsienyje tokį mažą verslą norima remti – kažkur Europoje yra maža žalia Lietuva, kur provincijos pievose moterys renka žoleles, gamina iš jų kosmetiką. Juk viską – nuo žolės nukirpimo iki etikečių klijavimo – darome rankomis“, – yra pasakojusi Renata Paramonova, 2015 m. įkurtos „Pilnatvės“ direktorė ir savininkė.

Kietasis šampūnas – užsienio butikams

Kurį laiką keliavusi po Azijoje, būdama Kinijoje, verslo idėją sukūrė kita kosmetikos gamintoja Vaiva Žvirblytė. Susidūrusi su su buitiška, bet aktualia problema, kad kasdien keliaujant sudėtinga plauti plaukus, ji įsigijo žymaus prekės ženklo kietojo šampūno, kuris primena muilą.

Kiek vėliau p. Žvirblytė savo malonumui pradėjo gaminti muilą, bet suprato, kad toks produktas, nors ir aromatingas, ir rankų darbo, ir gražus, teturi vieną funkciją, o jai norėjosi pasigilinti į „savadarbės“ kosmetikos subtilybes.

„Tada pradėjau sau, draugams gaminti kietąjį šampūną, tačiau neturėjau jokių komercinių idėjų, bet jį pabandžiusieji ėmė klausinėti, kur įsigyti dovanoms, tai ir buvo postūmis“, – apie kietųjų šampūnų prekės ženklo SOLIDU pradžią pasakojo p. Žvirblytė, UAB „Shapemetics“ direktorė ir savininkė.

Išmokusi gaminti kietąjį šampūną ir įveikusi visas biurokratines kliūtis, kad gautų leidimą-higienos pasą kosmetikos gamybai, p. Žvirblytė su 10.000–20.000 Eur pradėjo šampūnų verslą.

Ir nors yra žinomų prekių ženklų kietųjų šampūnų, Lietuvoje pagaminti SOLIDU jei keliauja į Estijos, Danijos butikus.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Sėkmės istorija: kaip buvęs padavėjas tapo dviejų Vilniaus restoranų savininku Premium 2

Jei teisingai pasirenkama koncepcija, žinoma, kas maitinimo versle yra svarbiausia, o lėšos jam uždirbamos...

Gazelė
05:45
Potencialių pardavimų kvalifikavimas: kam to reikia Premium

Pirmasis pardavimų proceso etapas – šaltųjų kontaktų, susijusių su potencialiu pardavimu, gausa, kurioje...

Pardavimai
05:45
Prašo atleisti dabar pat, o sugrįžta rudenį 1

Vasarą ar jai dar tik artėjant ne vienas vadovas sulaukia darbuotojo, nešino prašymu atleisti iš darbo. Kai...

Gazelė
2019.05.26
Verslas požiūrį į atsakingą vartojimą pradeda keisti nuo savęs

Tvarų ir atsakingą vartojimą skatinantys prekybininkai ir gamintojai sako, kad nors jų rinka dar, palyginti,...

Gazelė
2019.05.25
Darbuotojų auditorijose yra, bet reikia dviejų praktikų Premium

Vasarą darbuotojų trūkumo problema dėl sezoninių darbų svetur paaštrėja, tačiau kai kurie...

Vadyba
2019.05.24
Du nauji „Spiečiai“ – Kėdainiuose ir Marijampolėje

Bendradarbystės centrai verslumui skatinti įsikurs Kėdainiuose ir Marijampolėje, praneša Ekonomikos ir...

Gazelė
2019.05.24
Lazdijų restorano svečiai nustemba supratę, kad jie mėgsta kalakutieną Premium 1

Lietuviai vis labiau įvertina netoliese pagamintą produktą ir vietinių darbą – Lazdijuose veikiantį restoraną...

Gazelė
2019.05.24
Iki ataskaitų pateikimo liko savaitė, bet to dar nepadarė 60% bendrovių

Juridiniai asmenys, kurių finansiniai metai sutampa su kalendoriniais metais, metines finansines ataskaitas...

Finansai
2019.05.23
Šiauliečio ūkvedžio karjera: tapęs pirkimo vadovu, sutaupė 15% įmonės išlaidų Premium

Įmonės dažnai daugiausia dėmesio skiria pardavimams didinti, o pirkimus palieka savieigai. Be reikalo, nes...

Gazelė
2019.05.23
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
VMI ir „Sodros" konsultacijos vienu skambučiu 1

Nuo šiol mokesčių informacijos centro telefonu 1882 asmeninių konsultacijų pageidaujantys gyventojai ir...

Finansai
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium 1

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Ataskaitų teikimas: RC atsako į dažniausiai užduodamus klausimus

VĮ Registrų centras (RC) pateikia šešis populiariausius klausimus, į kuriuos atsakymus RC konsultantai...

Finansai
2019.05.21
Klaipėda įmones kviečia „darbostogų“, siūlo specialias kainas

Klaipėdiečiai šiemet pristatė „Workation Klaipėda’19“ programą, kviesdami šiltuoju sezonu paslaugų sektoriaus...

Gazelė
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Ministras Vilius Šapoka: šešėlyje dirba nevykėliai 17

Ekonomikos šešėlis Lietuvoje kelis metus iš eilės mažėja po vieną procentinį punktą. Finansų ministerijos...

Finansai
2019.05.20
„Jurgio ir drakono“ savininkai planuoja dar 3 naujus maitinimo taškus Premium 13

Septynias maitinimo įstaigas valdanti UAB „Burokėlis ir krapas“ tęsia plėtrą. Sostinėje iškilsiančiame...

Paslaugos
2019.05.20
Iš „Brexit“ panevėžiečiai jau dabar gauna naudos, krypties keisti nežada Premium

Siuntų gabentoja UAB „Toras LT“ pokyčiams ruoštis pradėjo iš karto po referendumo dėl „Brexit“, nes Anglija...

Gazelė
2019.05.20
Papildoma veikla vienus verslus skandina, kitus - gelbsti 1

Verslininkai puikiai žino taisyklę, kad vienoje kraitelėje visų kiaušinių laikyti negalima. Todėl dažnas...

Gazelė
2019.05.19
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau