Blogiausi patarimai pradedančiajam verslui

Turintieji idėją verslo pradžioje ar dar iki jos realizavimo sulaukia ir patarimų, ir atkalbinėjimo. Tačiau ne visus komentarus reikia sureikšminti. Entrepreneur.com dalijasi patirtimi Kara Goldin, startuolio Hint įvairių skonių vanduo be pridėtinių saldiklių ir konservantų kūrėja, įvardija blogiausius patarimus, kuriuos išgirdo pati, bet niekada nepatartų kitiems.
Niekas nepirks
Jei bandote pasiūlyti rinkai ką nors unikalaus, vadinantieji save ekspertais pasakys, kodėl niekam nebus įdomu naujas produktas. Kai Jeffas Bezosas ieškojo finansavimo Amazon, pritarimo nesulaukė, nes potencialūs investuotojai neįsivaizdavo pirkimo internetu, tiksliau nemažai jų klausė, kas yra internetas. Hint kūrėja, prašiusi patarimų iš Coca-Cola, sulaukė komentarų, kad sveiki gėrimai vanduo neįdomu, nes amerikiečiai mėgsta gazuotus ir saldžius gėrimus. Rinkos lyderė tiesiog netikėjo, kad problema, kurią bando spręsti Hint, rinkoje egzistuoja kad žmonės nori gerti daugiau vandens.
Reikia patirties
Hint įkūrėja neturėjo patirties gaiviųjų gėrimų srityje, todėl dažnai išgirsdavo, kad nepasiseks, jei nepriims žmonių, kurie turi šio sektoriaus žinių. Tačiau kaskart, kai ji įdarbindavo specialistų, kovojo su natūraliu jų instinktu viską daryti tradiciniu būdu. Pamoka žmones galima išmokyti parduoti gėrimus, bet žymiai sunkiau išmokyti juos mąstyti naujai, kitaip nei jie įpratę.
Tobulas iškart
Daug sėkmingų technologijų kompanijų tobulina rinkoje esančius produktus, įdiegia atnaujinimus. Todėl nebūtinai naujas produktas turi būti ištobulintas dar prieš pristatant jį rinkai. Keitėsi ir Hint vanduo. Tad pirmiausia reikia pasiūlyti rinkai prolemos sprendimą ir, jau produktui esant lentynoje, siekti tobulumo. Visada geriau pakankamai geras produktas nei pasirodęs per vėlai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti