Personalo paieškos „Atranka 360“ patirtis: paskutinė naujiena įspėjo verslo poreikius

Personalo paieškos ir atrankos bendrovės gali plėsti siūlomų paslaugų krepšelį, nes klientų poreikiai keičiasi, todėl sugalvoti naujų sprendimų yra ne tik įmanoma, bet ir reikalinga.
Taikantys tokią ilgalaikę strategiją augina nuolatinių klientų gretas ir išvengia partizaninių pardavimų, kai nauji verslo klientai perimami iš konkurentų. Klaipėdos UAB Atrankos, dirbančios su prekės ženklu Atranka 360, kolektyvas kas pusmetį ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti