Smulkieji įžvelgia naudą būti visur, kur tik gali būti pastebėti

Publikuota: 2019-02-03
Ryčio Galadausko nuotr.
Ryčio Galadausko nuotr.

Smulkiam verslui reikia būti matomam nuo pat pirmųjų jo dienų ir žingsnių. Net tokie dalykai, kaip pirmosios pamokos ar klaidos, iššūkiai ar kliūtys, yra įdomūs jo auditorijai, kuri gali tapti ir potencialiais klientais, ir partneriais.

Priemonių tam pasiekti gali būti įvairių, o pirmiausia ir efektyviausia, jei tik tinkamai išnaudojama, yra socia­liniai tinklai. Ten pradedantieji turėtų rodyti ne tik siūlomas prekes ir paslaugas, bet ir tai, kaip jas kuria, kiek pastangų įdeda, kokie yra mažo, dar pirmuosius žingsnius žengiančio verslo užkulisiai.

Tai padeda formuoti asmeninį ryšį su būsimu klientu, o istorija, kurią tikrai turi kiekvienas verslas, parduoda produktą ir paslaugą.

Tačiau matomumą ir žinomumą didinti patys jauni verslininkai pradeda ne tik virtualioje erdvėje. Nemažai vertingų patirčių – kontaktų, patarimų ir ryšių – gimsta iš gyvų pokalbių, todėl jų reikia ieškoti visur, kur tik įmanoma susitikti tiek su verslo, tiek vartotojų bendruomene.

B2B renginiai, apie kuriuos šiandien pasakoja „Gazelės“ svečiai, yra vieta rasti klientų, partnerių, tačiau tokie pat efektyvūs ar dar sėkmingesni yra susibūrimai, kuriuose galima pasiekti galutinį vartotoją.

Vienas iš tokių klasikinių kanalų yra mugės. Ne vienas VŽ kalbinamas gamintojas, užaugęs kad ir iki firminio nuosavų parduotuvių tinklo ir žinomo prekių ženklo, tebevyksta į muges. Neretai patys verslo įkūrėjai parduoda vasaros savaitgalius ir šąla Kalėdinėse mugėse. Ne vien dėl didesnių pardavimų, labiau dėl pasirodymo klientui ir naujausių žinių – kas skanu, kas madinga, kas perkama.

„Prekybai mugėse reikia pasiryžti – jokių laisvų savaitgalių, važiuoji, pasistatai palapinę ir prekiauji nepaisydamas oro sąlygų. Tačiau naudojamės proga eiti tiesiai pas klientus, pabendrauti, juk tai vienas patogiausių ir pigiausių būtų sužinoti jų lūkesčius. Mugėse su savo gaminiais norime supažindinti klientus, kurie lankosi didžiuosiuose prekybos centruose ir neatranda kitokių nei ten parduodami prieskoniai,“ – yra sakiusi Jolanta Grigaitienė, UAB „Inrijo“ dirbančios su prekės ženklu „Prieskonių namai“, direktorė ir bendraturtė.

Erika Grigorjevaitė, Panevėžio UAB „Tissu by E&N“ direktorė, kadaise su mama namuose pradėjusi gaminti klasikinio stiliaus sėdmaišius, pradedantiesiems iš savo patirties užtikrintai pataria dalyvauti visur, kur tik galima būti pastebėtiems, nes tada suveikia sniego gniūžtės efektas.

„Ką nors kuriantiems, pradedantiems verslininkams patariu visur eiti ir dalyvauti. Gyvenu Panevėžyje, atrodo, ne didžiausiame mieste, bet iš tiesų renginių čia yra sočiai – „Verslios Lietuvos“, vietos mokymai. Tikrai randu, kur pasireikšti, kas nors pamato, kur nors nukeliauja – atvažiuoja televizijos komanda, neseniai važiavau filmuotis naujoje laidoje“, – sako p. Grigorjevaitė.

Pavyzdžiui, kai reportažas pasirodė TV3 televizijos „Žinių“ laidoje, ji sulaukė pasiūlymo būti vienos klinikos dekoratore, taip pat – nebespėjo gaminti joje parodytų kalėdinių žaislų.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kad išlaikytų verslą, tenka imtis ir samdomo darbo

Bet kuri pradžia yra sunki. Verslas – ne išimtis. Ypač tuomet, kai įmonė kuriama nuo nulio, todėl...

Gazelė
2019.07.20
Kol atidarė prancūziškų produktų krautuvėlę, nuėjo kryžiaus kelius Premium 2

„Jei būtume žinoję, kiek reikia atlikti visokiausių formalumų, kažin ar ši krautuvėlė egzistuotų. Tačiau...

Gazelė
2019.07.19
Galimybė verslui – savivaldybės nori pirkti vis daugiau paslaugų Premium

Iki 2020 m. bent 15% savivaldybių teikiamų viešųjų paslaugų turi būti perduotos bendruomenėms,...

Gazelė
2019.07.18
Turizmo agentūra „AirGuru“ turi planą, kaip pasiekti 100 mln. Eur apyvartą 4

„AirGuru“ per pirmąjį šių metų pusmetį pardavimo pajamos siekė 3,5 mln. Eur, 52% daugiau nei per tą patį...

Gazelė
2019.07.17
JAV turi problemų dėl verslo kūrėjų – ne kitokių nei Lietuvos smulkieji Premium

JAV turi problemų dėl verslumo. Naujų įmonių nuo 2006 m. steigiama bent 100.000 mažiau, nei jų buvo įkuriama...

Gazelė
2019.07.17
Miestiečiai tampa pažangiais daržininkais – „iškankintų“ augalų jiems nereikia Premium

Stiprėjanti sveikos gyvensenos mada augina sėklų ir sodo bei daržo reikmenų prekybininkų apyvartas. Nesvarbu,...

Gazelė
2019.07.17
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Registrų centras atnaujino ataskaitų nepateikusių bendrovių sąrašą 11

Nuo šių metų birželio vidurio Registrų centras priminimus ir paraginimus pateikti ataskaitas už praėjusius...

Finansai
2019.07.12
Pradėjo gaminti veganiškus ledus – tokios paklausos nesitikėjo patys Premium

Kai ledų galima nusipirkti ant kiekvieno kampo – tiek pagamintų Lietuvoje, tiek importuotų, – smulkieji...

Gazelė
2019.07.10
Europos inovacijų apdovanojimuose – 19 sprendimų, lietuviškų nėra

Europos inovacijų ir technologijų instituto (EIT) apdovanojimuose – 19 nominuotų idėjų ir startuolių. Dalyvių...

Gazelė
2019.07.09
Sudarė 58 punktų sąrašą, kuris padeda lengviau išnuomoti būstą Premium 4

NT rinką aktyvinant naujausioms investicijų madoms – pirkti butus nuomai, atsiranda ir reikalingų paslaugų,...

Gazelė
2019.07.09
Kurdami viešbutį Radviliškyje, apskaičiavo srautus, svečius ir žvaigždes Premium 3

Viešbutis nebūtinai turi būti didmiestyje, jis puikiai gali gyvuoti net ne kurorte. Svarbiausia įvertinti...

Gazelė
2019.07.08
Kodėl pirkėjai renkasi mažas krautuvėles 5

Smulkiojo verslo vienas iš pranašumų – tiesioginis bendravimas su klientu. Vis daugiau žmonių renkasi...

Gazelė
2019.07.06
Mažos įmonės moka mažiausias algas ir skaičiuoja didžiausią pelną Premium 20

Mažųjų įmonių reikšmė Lietuvos ekonomikai didėja – jos sukuria vis didesnę BVP dalį, tačiau jų našumas mažas,...

Finansai
2019.07.05
Keliasdešimt MMA eurų augina bedarbių armiją ir didina kainas Premium 56

Net tie verslai, kurie darbuotojams moka solidžius atlyginimus, vis tiek pajus minimalios mėnesio algos (MMA)...

Gazelė
2019.07.04
Regionuose 0,5 mln. Eur investicija į modernų viešbutį – ne riba Premium

Regionų verslininkai, matydami, kad keliautojai jų miestą aplenkia vien dėl to, jog čia nėra kur apsistoti,...

Gazelė
2019.07.04
„Amazon Go“ sukurto formato kelią Europoje mina Lietuvos bendrovė: parduotuvė be kasų – jau Vilniuje Premium 7

Vienos pirmųjų Europoje parduotuvių be kasų – tokios yra tik „Amazon Go“ JAV – gali veikti su Lietuvos...

Gazelė
2019.07.04
Gamintojai pasikliauja tik e. parduotuve ne tik dėl žadamų perspektyvų Premium

Nauji kosmetikos gamintojai dažnai susiduria su produkto pristatymo rinkai sunkumais – rinkodaros biudžetų...

Gazelė
2019.07.03
Šeimos verslas – dinastijų užuomazgos?

Tikrų verslo dinastijų užuomazgų Lietuvoje dar tik randasi – įžanga į šį procesą galėtų būti šeimos verslo...

Gazelė
2019.07.02
Susijungę startuoliai „PulseTip“ ir „Sype“ keičia grįžtamojo ryšio galimybes Premium 1

Vartotojų įžvalgų, skirtų organizacijoms tobulėti, platforma „Sype“ jungiasi su darbuotojų grįžtamojo ryšio...

Gazelė
2019.07.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau