Smulkieji įžvelgia naudą būti visur, kur tik gali būti pastebėti

Publikuota: 2019-02-03
Ryčio Galadausko nuotr.
Ryčio Galadausko nuotr.

Smulkiam verslui reikia būti matomam nuo pat pirmųjų jo dienų ir žingsnių. Net tokie dalykai, kaip pirmosios pamokos ar klaidos, iššūkiai ar kliūtys, yra įdomūs jo auditorijai, kuri gali tapti ir potencialiais klientais, ir partneriais.

Priemonių tam pasiekti gali būti įvairių, o pirmiausia ir efektyviausia, jei tik tinkamai išnaudojama, yra socia­liniai tinklai. Ten pradedantieji turėtų rodyti ne tik siūlomas prekes ir paslaugas, bet ir tai, kaip jas kuria, kiek pastangų įdeda, kokie yra mažo, dar pirmuosius žingsnius žengiančio verslo užkulisiai.

Tai padeda formuoti asmeninį ryšį su būsimu klientu, o istorija, kurią tikrai turi kiekvienas verslas, parduoda produktą ir paslaugą.

Tačiau matomumą ir žinomumą didinti patys jauni verslininkai pradeda ne tik virtualioje erdvėje. Nemažai vertingų patirčių – kontaktų, patarimų ir ryšių – gimsta iš gyvų pokalbių, todėl jų reikia ieškoti visur, kur tik įmanoma susitikti tiek su verslo, tiek vartotojų bendruomene.

B2B renginiai, apie kuriuos šiandien pasakoja „Gazelės“ svečiai, yra vieta rasti klientų, partnerių, tačiau tokie pat efektyvūs ar dar sėkmingesni yra susibūrimai, kuriuose galima pasiekti galutinį vartotoją.

Vienas iš tokių klasikinių kanalų yra mugės. Ne vienas VŽ kalbinamas gamintojas, užaugęs kad ir iki firminio nuosavų parduotuvių tinklo ir žinomo prekių ženklo, tebevyksta į muges. Neretai patys verslo įkūrėjai parduoda vasaros savaitgalius ir šąla Kalėdinėse mugėse. Ne vien dėl didesnių pardavimų, labiau dėl pasirodymo klientui ir naujausių žinių – kas skanu, kas madinga, kas perkama.

„Prekybai mugėse reikia pasiryžti – jokių laisvų savaitgalių, važiuoji, pasistatai palapinę ir prekiauji nepaisydamas oro sąlygų. Tačiau naudojamės proga eiti tiesiai pas klientus, pabendrauti, juk tai vienas patogiausių ir pigiausių būtų sužinoti jų lūkesčius. Mugėse su savo gaminiais norime supažindinti klientus, kurie lankosi didžiuosiuose prekybos centruose ir neatranda kitokių nei ten parduodami prieskoniai,“ – yra sakiusi Jolanta Grigaitienė, UAB „Inrijo“ dirbančios su prekės ženklu „Prieskonių namai“, direktorė ir bendraturtė.

Erika Grigorjevaitė, Panevėžio UAB „Tissu by E&N“ direktorė, kadaise su mama namuose pradėjusi gaminti klasikinio stiliaus sėdmaišius, pradedantiesiems iš savo patirties užtikrintai pataria dalyvauti visur, kur tik galima būti pastebėtiems, nes tada suveikia sniego gniūžtės efektas.

„Ką nors kuriantiems, pradedantiems verslininkams patariu visur eiti ir dalyvauti. Gyvenu Panevėžyje, atrodo, ne didžiausiame mieste, bet iš tiesų renginių čia yra sočiai – „Verslios Lietuvos“, vietos mokymai. Tikrai randu, kur pasireikšti, kas nors pamato, kur nors nukeliauja – atvažiuoja televizijos komanda, neseniai važiavau filmuotis naujoje laidoje“, – sako p. Grigorjevaitė.

Pavyzdžiui, kai reportažas pasirodė TV3 televizijos „Žinių“ laidoje, ji sulaukė pasiūlymo būti vienos klinikos dekoratore, taip pat – nebespėjo gaminti joje parodytų kalėdinių žaislų.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pernai VMI šaudė rečiau, bet taikliau Premium

Pernai VMI trečdaliu rečiau tikrino įmones, o po šių veiksmų priskaičiavo beveik 25% mažiau mokesčių, tačiau...

Finansai
05:45
VMI: išankstinės pajamų deklaracijos – kovą, permokos – balandį

Gyventojai, kurie iki šių metų gegužės 1 d. privalo deklaruoti 2018 m. pajamas, pagal įstatymą tai gali...

Finansai
07:42
Uždaręs maisto po 1 Eur restoranus, R. Vyšniauskas sugalvojo planą B Premium 10

Maitinimo įstaigos išskirtinumas gali būti pigūs patiekalai, tačiau simboline kaina paremtas verslo modelis...

Gazelė
2019.02.20
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 7

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Darbuotojus mokys, kaip patiems susikurti robotus 3

Auganti procesų robotizavimo paklausa didina ir šią paslaugą teikiančių įmonių skaičių. Šį mėnesį pradėjusi...

Gazelė
2019.02.18
 „BUGA’s“ padažų gamintojams raktas nuo užsienio rinkų durų kainavo apie 120.000 Eur Premium 5

„Buga LT“, dabar eksportuojanti apie 30% produkcijos, nusiteikusi per trejus metus proporciją apkeisti.

Gazelė
2019.02.18
Kaune formuojasi naujas turgus 1

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
„Mirusiojo kišenių kraustymas“: kaip „Foodout“ klientus pasidalino likę rinkos žaidėjai Premium 4

Kai iš augančios rinkos, kurią dalijasi 3 įmonės, viena pasitraukia, likusių vadovams belieka pasiraitoti...

Gazelė
2019.02.15
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14
„Starnos“ plėtros istorija: kaip 14 žmonių sugeneruoja 7 mln. Eur apyvartos Premium 5

Pradėjusi nuo pramonei skirtų švediškų klijų, kurie tilpo ant vieno padėklo, prekybos, šiandien UAB „Starna“...

Gazelė
2019.02.14
Verslai dūžta atsimušę į PVM ribą 19

Per paskutinius 12 mėnesių pasiekus 45.000 Eur pajamų ribą, Lietuvoje reikia registruotis kaip PVM mokėtojui.

Finansai
2019.02.13
EK kilo įtarimų, ar Lietuva teisėtai reikalauja mokėti PVM nuo pirmojo euro Premium 2

Europos Komisija susidomėjo, ar Lietuva tinkamai taiko Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo straipsnį, kuris...

Finansai
2019.02.13
Tikėjosi pirkėjų senamiestyje – sulaukė nuošaliau Premium

Dairantis patalpų savo prekės ženklo parduotuvei, Vilniuje dirbančių aprangos kūrėjų akys neretai krypsta į...

Gazelė
2019.02.12
Nudegęs transporto versle, įkūrė piceriją: pinigai mažesni, bet už tai - stabilu Premium 4

Netoli Karmėlavos (Kauno r.) picerijos „Contra“ įkūrėjas dažnai išgirsta raginimą plėstis ir atidaryti dar...

Gazelė
2019.02.12
Per brangiai turtą „Sauridai“ pardavę Rancai turi sumokėti 0,7 mln. Eur mokesčių 14

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas nusprendė, kad VMI pagrįstai apmokestino per 6,7 mln. Eur...

Finansai
2019.02.11
Personalo paieškos „Atranka 360“ patirtis: paskutinė naujiena įspėjo verslo poreikius Premium

Personalo paieškos ir atrankos bendrovės gali plėsti siūlomų paslaugų krepšelį, nes klientų poreikiai...

Gazelė
2019.02.11
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
„Žuvies pašto“ istorija: susitelkė į filė, o klesti šamo plėšiko kotletai Premium 2

Vartotojai nori skirti mažiau laiko maistui ruošti, bet valgyti kokybiškai. Todėl augintojai kuria naujus...

Gazelė
2019.02.11
Didmiesčių ir kurortų verslas mažiau atsparus nesėkmėms nei daugelio rajonų Premium

Atspariausios verslo negandoms praėjusiais metais buvo mažesnių savivaldybių įmonės, o Lietuvos kurortai...

Verslo aplinka
2019.02.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau