Turinio kūrimas pagal Europos prekių ženklus

Turinio kūrimas vienas svarbiausių skaitmeninės rinkodaros aspektų. Entrepereneur.com įvardija kelias tendencijas, kurias pasakoja per Europos prekių ženklų kuriamą turinį ir formuojamą žinutę.
Istorijų pasakojimas yra ir bus svarbus. Schweppes šveicarų gaivusis gėrimas įsitvirtino dėl skaitmeninės rinkodaros priemonių ir gyvenimo būdo žurnalo Villa Schweppes. Jame pasakojimai apie muzikos festvivalius, Paryžiaus barus, mados tendencijas, taip pat kokteilių receptai. Didžėjai, dizaineriai, miksologai įkvepia auditoriją perimti šveicarų prekės ženklo naktinio gyvenimo kultūros ritmą. Panašiai priartėti prie savo auditorijos galima bet kurioje veiklos srityje, jei mokama pasakoti istoriją auditorija ją supras ir pirks.
Auditorijai patinka naujas turinys. Naujausia informacija yra svarbi, kaip ir gebėjimas nuolat mokytis, ypač, jei tai daryti skatina technologinės evoliucijos atnešti pokyčiai. Todėl Bitdefender Rumunijos antivirusinės programinės įrangos gamintojas tapo vienu patikimiausių ir sėkmingiausių apsaugos priemonių gamintojų. Bitfender turi interneto svetainę, kurioje skelbia naujienas, susijusias su pagrindine kompanijos veikla, pavyzdžiui, nurodo, kaip vartotojams pasitikrinti, ar nebuvo pažeistas jų paskyros feisbuke saugumas. Tokiu naudingu turiniu vartotojai dalijasi.
Aplink prekės ženklą gali būti suburiama bendruomenė. Vienas geriausių pavyzdžių, kai prekių ženklas sukuria savo ambasadorių Danijos Lego. Kokybiško turinio kūrimas prekių ženklui padėjo didinti pardavimus ir išauginti prekių ženklo vertę. Žinoma, tokia nauda kainavo nemažai investicijų vaizdo žaidimų ir filmų kūrimas, taip pat interneto svetainės, skaitmeninės platformos, žurnalas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti