Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2016-11-30 13:48

Verslininkų patirtis: vietinės parodos vis brangyn, o naudos mažiau

Stendo nuomos kaina dažnai nueina į antrą planą – svarbiau, kokia nauda gaunama dalyvaujant parodoje. 
juditos grigelytės (vž) nuotr.
Stendo nuomos kaina dažnai nueina į antrą planą – svarbiau, kokia nauda gaunama dalyvaujant parodoje. juditos grigelytės (vž) nuotr.
Nors dalyvauti parodoje Lietuvoje dar yra pigiau nei užsienyje, stendų nuomos kainos jau ima kandžiotis. Verslininkai pripažįsta, kad kelionės ir pragyvenimo sąnaudos dalyvavimo užsienio parodoje biudžetą išpučia, tačiau, išlaidas konvertavę į naudą, vis tiek mieliau vyksta ten.

Jei įmonė apsisprendžia eksportuoti, vienas iš tiesiausių kelių rasti užsakovų užsienyje yra dalyvauti tenykštėse parodose. Tiesa, tai nėra pigu, nes prie stendo nuomos prisideda kelionės išlaidos, viešbučiai, prekių gabenimas, kartais – ir vertėjų paslaugos.

Vis dėlto kartais paaiškėja, kad stendo nuoma čia, Lietuvoje, yra netgi brangesnė negu už Atlanto. Tokia istorija dalijasi Aleksėjus Loskutovas, UAB „My Research“, gaminančios vaizdo kamerų stabilizavimo sistemas, rinkodaros vadovas.

52795
130817
52791