Įmonės nebetaupo: kalėdiniai vakarėliai prasidėjo lapkritį

Publikuota: 2016-11-30
Užsakovai linkę investuoti į kokybiškas pramogas, maistą ir jaukią aplinką. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Užsakovai linkę investuoti į kokybiškas pramogas, maistą ir jaukią aplinką. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šįmet kalėdiniai įmonių vakarėliai vyks ilgiau. Linksmybės prasidėjo paskutinį lapkričio savaitgalį ir, planuojama, truks iki sausio vidurio. Renginių organizatoriai sako, kad įmonės vakarėliams labai neišlaidauja, tačiau taupymo varžtus jau atleido.

Gruodžio mėnesio penktadienius ir šeštadienius įmonės iš anksto rezervavo šventiniams vakarėliams. Bene populiariausia kalėdinio vakarėlio data – gruodžio 16 d. Šiai dienai užsakyti ir atlikėjai, geriausios renginių vietos bei vedėjai.

Populiariausios švenčių vietos išgraibstytos, tačiau renginių organizatoriai sako, kad tik dabar prisiminusieji, jog vis dėlto norėtų surengti kalėdinį vakarėlį kolegoms, labai jaudintis neturėtų, mat rengėjai dar gali pasiūlyti šiokių tokių linksmybių.

Suvokia svarbą

Kalėdiniai įmonių vakarėliai seniai nebeapsiriboja maistu gausiai nukrautais stalais ir kokio nors atlikėjo koncertu. Dabar daug dėmesio kreipiama į pridėtinę renginių vertę, siekiama į programą įtraukti kuo daugiau vakarėlio dalyvių.

„Šiuolaikinių įmonių vakarėlių dalyviai įtraukiami į programą, siekiama, kad pasibaigus šventei žmonės kaip galima ilgiau prisimintų vakarą, jaustų teigiamas emocijas. Vakarėliai, kuriuose dominavo maistas ir koncertas, – jau praeitis“, – apie kintančius užsakovų poreikius kalba Dovydas Muradianas, VšĮ „Renginių kalvė“ direktorius.

Pašnekovas atkreipia dėmesį, kad šįmet įmonės vakarėliams taupo mažiau ir linkusios investuoti į kokybiškas pramogas, nes suvokia, kad šventė darbuotojams – vienas iš motyvacijos būdų.

„Investuojama į technologinius sprendimus, pramoginius elementus. Pavyzdžiui, renkamasi vakarėlius su detektyvo elementais arba švenčiama kalėdiniame bunkeryje. Įmonės taupo mažiau, nes suvokia, kokią reikšmę pabuvimas kartu duoda komandai. Juk dabar tik atlyginimu darbuotojų motyvuoti nepakanka, reikia pasirūpinti gera atmosfera, kolegų bendravimu. Taigi investicija į pramogas darbuotojams neabejotinai atsiperka“, – pasakoja p. Muradianas.

Kiek kainuos vakarėlis, priklauso ir nuo dalyvių skaičiaus, ir nuo pramogų. Pašnekovo skaičiavimu, šventė, kurioje dalyvauja apie 30 žmonių, gali kainuoti nuo kelių tūkstančių eurų.

Kad šventiniai biudžetai šįmet nėra labai suspausti, sutinka ir Daiva Kriščiūnienė, UAB „Renginių klubas“ direktorė. Pasak jos, šventė užsakovams vidutiniškai kainuoja apie 5.000 Eur.

„Laikai, kai užsakovai neskaičiuodavo ir laisvai leisdavo pinigus, praėjo. Dabar užsakovai paprastai turi susiplanavę biudžetą, kurį gali skirti šventei, o jau rengėjų užduotis – neviršyti biudžeto. Kai žinome konkrečią pinigų sumą, kurią galime išleisti maistui, patalpoms, vakaro vedėjui, atlikėjams, pagal tai siūlome ir galimus šventės variantus“, – kalba p. Kriščiūnienė.

Švenčia ilgiau

Pastaruoju metu ryškėja tendencija, kad užsakovai daug dėmesio skiria kokybiškam maistui. Nebenorima tik kuo gausiau nukrauti stalų, ieškoma išskirtinių skonių, kreipiamas dėmesys į estetiką.

„Kai kurių daug kainuojančių vakarėlio detalių dažnai atsisakoma, tačiau maisto išlaidos sudaro nemažą šventinio biudžeto dalį. Užsakovai linkę už maistą sumokėti daugiau ir tikisi kokybiško, restorano lygio maisto. Linkstama užsakyti mažiau, bet kokybiškų patiekalų, nei nutraukti stalus bet kuo“, – kintančius reikalavimus apibendrina pašnekovė.

Renginių organizatorių kalendoriuose visi gruodžio savaitgaliai užsakyti įmonių vakarėliams. Šįmet, skirtingai nei ankstesniais metais, linksmybes įmonės pradėjo planuoti gerokai iš anksto. Maža to, ir švęsti ėmė dar lapkričiui nesibaigus.

„Praėjusį savaitgalį jau surengėme pirmąjį kalėdinį vakarėlį. Įmonės pradeda švęsti anksčiau dėl įvairių priežasčių. Pavyzdžiui, bendrovės vadovas yra užsienietis arba darbuotojams sunku rasti tinkamą dieną gruodį. Arba pastaraisiais metais kalėdiniai vakarėliai apskritai perkeliami į sausio mėnesį, kai jau būna nuslūgęs šventinis šurmulys“, – pasakoja p. Kriščiūnienė ir priduria, kad įmonė šiuo metu irgi dalyvauja konkurse dėl kalėdinio vakarėlio, vyksiančio sausį, rengimo.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dalyvavimas parodose: jei jau važiuojama, tai ne puse kojos Premium 1

Metų pradžioje verslas jau žino mugių ir parodų, kuriose dalyvaus, tvarkaraštį. Smulkieji planuoja gamybą,...

Pramonė
2019.01.18
Verslo liudijimus galima įsigyti e.būdu

Pernai gyventojų skaičius, kurie įsigijo verslo liudijimus internetu, išaugo 8%. Mokesčių administratorius...

Finansai
2019.01.17
Kaip samdomam vadovui užsitarnauti sprendimų laisvę Premium

Verslo įkūrėjui atsitraukti nuo tiesioginio vadovavimo – rizikinga, bet naujas vadovas dažnai ateina su...

Vadyba
2019.01.17
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Prie algos priedai „natūra“ tiktų ne visiems Premium 12

Pasiūlymą leisti darbdaviams papildomai motyvuoti darbuotojus, lėšas nurašant į sąnaudas, ekonomistai...

Vadyba
2019.01.15
Kas trečias darbą keistų kad ir rytoj: kaip sulaikyti darbuotojus Premium 5

Darbuotojų pageidavimų sąrašas vis ilgėja: tikisi, kad alga per metus didės keliolika procentų, o jei ne,...

Pramonė
2019.01.15
Kodėl bent pusvalandis, rastas pabendrauti su jaunimu, atsiperka

Kai patyręs verslininkas pradedančiajam pataria, ką daryti, o kokių klaidų vengti, pastarojo verslas...

Vadyba
2019.01.13
Itališką kokybę už itališką kainą kauniečiai pasiekė per trejus metus Premium

Odos apdirbimo pramonei Lietuvoje susitraukus, jaunas verslas ne tik sukuria svetur atpažįstamą galanterijos...

Pramonė
2019.01.12
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Pateko į JAV parduotuvių lentynas, o iš ten iki Kanados rinkos – ranka paduok Premium 3

Tai, kas tinka Europoje, už Atlanto nebūtinai pasiteisina, todėl net ilgametę patirtį sukaupusios įmonės,...

Pramonė
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Rinkodara
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Drąsieji skolinasi nebūtinai banke: kokiems klausimams pasirengti Premium 4

Kuo sparčiau įmonė auga, tuo labiau jai reikia pinigų tiek investicijoms, tiek apyvartinėms lėšoms. Anksčiau...

Vadyba
2019.01.08
„Sodra“ – apie visus tarifus ir įmokas 2019 m. 16

Nuo 2019 m. pradžios pasikeitė minimalios mėnesinės algos (MMA) dydis, dabar, sujungus darbdavio ir...

Finansai
2019.01.08
Mugių suma – ne prasčiau nei 2017 m. Premium

Vos suskaičiavę ką tik pasibaigusios prekybos kalėdinėse mugėse rezultatus, kai kurie smulkieji jau...

Pirkėjų dėmesį užsitarnauja vieninteliu produktu

Nesvarbu, kokios progos mugėje dalyvauja smulkieji, kokiu sezonu tas prekymetis vyksta, gamintojai dažnai...

PVM galima bus mokėti kas tris mėnesius 8

Bendrovės, kurių pajamos neviršija 300.000 Eur, nuo šių metų liepos 1 d. gali pasirinkti mokėti PVM mokestį...

Finansai
2019.01.04
Pirkėjai 600 agurkų džemo stiklainiukų „iššlavė“ per savaitę Premium 2

Gruodį Kėdainiuose atidarytos parduotuvės „Gurkė“ populiarumas nustebino pačius jos įkūrėjus: pirkėjai...

Agroverslas
2019.01.03
Smulkiųjų diena be didžiųjų tinklų parduotuvių: vienur pritrūko duonos, kitur stebuklo nebuvo Premium 3

Pirmąją Kalėdų dieną, kai nedirbo visų didžiųjų prekybos tinklų parduotuvės, pirkėjai ėjo į mažąsias –...

„Gazelių“ patirtis: motyvuoja darbuotojus taip, kad šie į konkurentus nesižvalgo Premium 1

Kone kiekvienos įmonės, patekusios į „Gazelių“ sąrašą, vadovai pabrėžia, kad svarbiausias sėkmės veiksnys yra...

Vadyba
2019.01.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau